vakantie, hotel boeken, extra slaapkamer of 1 kamer?
+2
mauwmauw
duckie
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
vakantie, hotel boeken, extra slaapkamer of 1 kamer?
ik ben een beetje aan het rondkijken voor een leuke vakantie maar nu zie ik allemaal leuke hotels en dan kun je een 2-3 persoons kamer nemen of een soort suite met een extra slaapkamer. wat is prettig met een kindje? wat zijn jullie ervaringen, kan het ook op 1 kamer of werkt dat niet zo goed?
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Re: vakantie, hotel boeken, extra slaapkamer of 1 kamer?
Ik zou het denk ik proberen (als het prijstechnisch niet heel veel scheelt) dat onze dochter een aparte kamer heeft. Het lijkt me voor haar en voor ons niet fijn dat we ons zoveel aan elkaar moeten aanpassen. Je wilt toch vakantie, dus wij willen lekker kletsen en borrelen en zij slaapt niet zo vast als ze in dezelfde kamer ligt te slapen. Lijkt me onhandig. Plus, uit principe hebben wij geen sex waar zij bij is, dus dan zouden we weken 'droog' staan
Gast- Gast
V slaapt altijd bij ons op de kamer.
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
Als het lukt om zou ik een aparte kamer nemen. Vorig jaar sliep M.ax bij ons op de kamer. Je moet hier veel rekening meehouden. Wij gingen dan op het balkon zitten als hij ging slapen 's avonds.. Als hij goed sliep konden we wel weer de kamer in.
Dit jaar slaapt hij toch weer bij ons op de kamer, omdat het niet lukte met een extra kamer. Dit wordt ook snel te duur. Dus als het lukt zou ik het doen, maar samen op de kamer ging bij ons ook goed.
Dit jaar slaapt hij toch weer bij ons op de kamer, omdat het niet lukte met een extra kamer. Dit wordt ook snel te duur. Dus als het lukt zou ik het doen, maar samen op de kamer ging bij ons ook goed.
sabje- Prater
- Aantal berichten : 872
Punten : 890
Registratiedatum : 18-11-10
ben een beetje vluchtig aan het neuzen op dit moment en er zit toch vaak nog best wel aardig verschil in of je een extra kamer neemt of niet
duckie- Ratel
Het lijkt mij wel fijn als je in elk geval een extra kamer hebt en niet alleen een kamer waar je met je kind slaapt, anders kun je 's avonds amper nog een boek lezen of praten.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Wij hebben door dit probleem gekozen om niet in een hotel te gaanzitten. N slaapt heel licht en dan zouden wij niets meer kunnen 's avonds! Dat zou ik niet volhouden. Extra kamer werd idioot duur dus vandaar dat wij nu bungalow/chalet gehuurd hebben.
Maar elk kind is anders en elk paar ouders zijn anders...er zijn genoeg mensen die het wel doen!
Maar elk kind is anders en elk paar ouders zijn anders...er zijn genoeg mensen die het wel doen!
holaagirl- Prater
- Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11
Wij hebben op Kreta een familie kamer.
Geen idee wat ik me er bij voor moetstellen want deze zijn in dit hotel nog in de maak.
We hebben zitjes voor de kamer. Dat hebben we vorig jaar in Turkije ook zo gedaan. H lag dan gewoon op de kamer en wij zaten voor de kamer buiten te kaarten of een boekje te lezen.
Geen idee wat ik me er bij voor moetstellen want deze zijn in dit hotel nog in de maak.
We hebben zitjes voor de kamer. Dat hebben we vorig jaar in Turkije ook zo gedaan. H lag dan gewoon op de kamer en wij zaten voor de kamer buiten te kaarten of een boekje te lezen.
Gast- Gast
Hier zouden ze gewoon nog op de kamer gaan pas als ze wat ouder zouden zijn dan zou ik een extra kamer/familie kamer boeken.
Gast- Gast
heb nu een reis in optie staan met een familie kamer met 2 vides dus dan zou ze rustig apart kunnen slapen en deze viel ook nog binnen ons budget
duckie- Ratel
En waar gaat de reis dan naartoe?
Ik zou ook voor een aparte slaapkamer gaan als het kan.
Ik zou ook voor een aparte slaapkamer gaan als het kan.
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
waarschijnlijk corfu en dan een 7 persoons kamer met 2 aparte vides waar slaapplaatsen zijn... dus 1 waar zij kan slapen en 1 voor alle zooi die we meeslepen zeg maar hahaha
duckie- Ratel
Dat is mooi!!
Wij zoeken ook nog een betaalbare vakantie. Heb ook al naar Corfu gekeken!
Wij zoeken ook nog een betaalbare vakantie. Heb ook al naar Corfu gekeken!
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
ja heb nu een hotel gevonden op corfu met AI wat ik een nette prijs vond hebben.... anders zou het turkije worden want de rest is allemaal een stukje duurder
duckie- Ratel
Soortgelijke onderwerpen
» 3pers kamer hotel Parijs?
» vakantie in all inclusive hotel
» in welke wijk hotel boeken londen
» los hotel en vliegticket ed boeken, waar op te letten, tips?
» Extra verzorging haren op vakantie
» vakantie in all inclusive hotel
» in welke wijk hotel boeken londen
» los hotel en vliegticket ed boeken, waar op te letten, tips?
» Extra verzorging haren op vakantie
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: