vraagje voor brildragers
+4
Middleme
May
Sarah1985
duckie
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
vraagje voor brildragers
ik heb sinds een week of 3 een bril en nu zit ik er toch continu aan om het te verzetten ofzo.... ik heb hem al een paar keer recht laten stellen bij de pearle maar of ik moet er gewoon aan wennen om een bril te dragen of ik heb weer tegen aan gestoten dat ie niet goed zit...
hoe zit dat bij jullie? moesten jullie er in het begin ook zo aan wennen of niet? en zit je er vaak aan?
hoe zit dat bij jullie? moesten jullie er in het begin ook zo aan wennen of niet? en zit je er vaak aan?
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Re: vraagje voor brildragers
ik weet niet beter dan dat ik een bril heb Ik heb wel als ik een nieuwe montuur heb er heel erg aan moet wennen. En vaak moet laten verzetten omdat die niet goed zit.
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Aan mijn eerste bril hoefde ik niet te wennen eigenlijk, was blij dat ik van mijn hoofdpijn af was. Echter toen mijn sterkte opgehoogd werd moest ik vreselijk wennen, ben op een gegeven moment ook terug gegaan naar de opticien want dacht echt dat het niet klopte. Maar die zei me toen dat ik gewoon nog even door moest zetten en na een week of 7 was ik echt helemaal gewend.
Maar ik heb nog heel veel aan mijn bril gezeten, alleen de eerste dag vaak omdat ik moest wennen aan een montuur op mijn neus.
Maar ik heb nog heel veel aan mijn bril gezeten, alleen de eerste dag vaak omdat ik moest wennen aan een montuur op mijn neus.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Ik ben er zo aan gewend dat ik hem draag, dat ik hem soms goed doe terwijl ik op dat moment dan mijn lenzen in heb
Gast- Gast
Reva schreef:Ik ben er zo aan gewend dat ik hem draag, dat ik hem soms goed doe terwijl ik op dat moment dan mijn lenzen in heb
Haha dat heb ik dus ook heel vaak.
Je moet er gewoon aan wennen. En anders laat je hem nog 'strakker' zetten als dat voor jouw gevoel prettig zit. Wat voor neus vleugels heb je? Of heb je een volledig kunststof montuur? Want toen ik nog losse neusvleugeltjes had, bleef mijn bril ook beter zitten met name omdat die verstelbaar zijn en je die in verschillende 'ruwheden' hebt. En dat kan met een volledig kunststof montuur niet, dus de mijne glijdt ook regelmatig van m'n neus als ik zweet o.i.d.
Gast- Gast
Ik ben er ook helemaal aan gewend, maar heb dan ook al een jaar of 18 een bril. Bij wisselen van montuur is er even wennen, sterkte idem. Maar, dat is snel gebeurd gelukkig.
Met de meeste brillen die ik heb gehad heb ik geen last van continue rechtzetten. De enige op dit moment waar ik last van heb, is mijn zonnebril in de zomer. Als ik zweet gaat die van mn neus zakken, maar daar is niks aan te doen.
Met de meeste brillen die ik heb gehad heb ik geen last van continue rechtzetten. De enige op dit moment waar ik last van heb, is mijn zonnebril in de zomer. Als ik zweet gaat die van mn neus zakken, maar daar is niks aan te doen.
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Ik was er vrij snel aan gewend,ik draag mn bril niet de hele dag door maar het ging vrij snel.
Hij zakt wel regelmatig wat naar beneden, maar dan duw ik m gewoon recht (en ipv op he2 tussenstuk duw ik altijd tegen het glas, nogal lomp), ik heb er nooit aan gedacht om m te laten verstellen eigenlijk!
Hij zakt wel regelmatig wat naar beneden, maar dan duw ik m gewoon recht (en ipv op he2 tussenstuk duw ik altijd tegen het glas, nogal lomp), ik heb er nooit aan gedacht om m te laten verstellen eigenlijk!
Gast- Gast
Ondanks dat ik al meer dan tien jaar om het jaar mijn ogen opnieuw laat opmeten en een nieuwe bril kies, draag ik mijn bril amper. Ik stoot nergens tegenaan en als ik simpel bezig ben met de computer of televisie aan het kijken ben, is er niets aan de hand. Maar op het moment dat ik in gesprek ga met een ander, word ik duizelig. Want ik kijk niet door het glas heen, ik kijk er overheen. En dat is de reden waarom ik hem eigenlijk nooit draag. Ik kan daar maar niet aan wennen.
Gast- Gast
Princess schreef:Ik was er vrij snel aan gewend,ik draag mn bril niet de hele dag door maar het ging vrij snel.
Irriteer je je dan niet mateloos aan de vlekken?
Gast- Gast
http://www.pearle.nl/nl_NL/product/marc-yssez-metis-m101-c5?SearchParameter=%26%40QueryTerm%3D*%26CategoryUUIDLevelX%3Dl1wKAygXgbUAAAEoB_xlZB93%26targetgroup%3DDames%26brand%3DMarc%2B%2B%2B%2B%2B%2B%2B%2B%2B%2B%2B%2B%2B%2B%2B%2B%2BYssez%26%40GroupSize.brand%3D0
,de staafjes kun je in verschillende kleuren veranderen
ik denk dat ik van de week weer eens ga laten rechtzetten... en dan hopen dat ie dan weer blijft zitten zoals ik wil
,de staafjes kun je in verschillende kleuren veranderen
ik denk dat ik van de week weer eens ga laten rechtzetten... en dan hopen dat ie dan weer blijft zitten zoals ik wil
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Reva schreef:Ik ben er zo aan gewend dat ik hem draag, dat ik hem soms goed doe terwijl ik op dat moment dan mijn lenzen in heb
+1
Sorella- Kletskop
- Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Ik heb meerdere brillen, en ik merk wel echt verschil tussen de monturen. Allemaal wel laten bijstellen, maar er kan gewoon verschil tussen zitten. Kan me dus wel voorstellen dat een bril gewoon niet lekker zit.
Terkina- Fluisteraar
- Aantal berichten : 263
Punten : 273
Registratiedatum : 18-11-10
Yoyo schreef:Princess schreef:Ik was er vrij snel aan gewend,ik draag mn bril niet de hele dag door maar het ging vrij snel.
Irriteer je je dan niet mateloos aan de vlekken?
Haha jawel! Elke keer als t gebeurt denk ik ook 'ohh fck, niet weer!' Ik heb standaard poetsdoekjes bij me. Moet eigenlijk gewoon beter leren mikken :p.
Gast- Gast
Ik draag al sinds mijn 8e een bril, maar ik ben een enorme pietlut dus het duurt altijd even voor hij echt goed zit. Ik heb nu een maand een nieuwe bril en ik heb 'm ook al tig keer laten verstellen. Uiteindelijk komt het wel goed.
Verder heb ik een kunststof montuur en dat is sowieso al iets lastiger stellen en blijft meestal ook een beetje afzakken. Ik heb daar sowieso vrij veel last van omdat ik een hele smalle neusbrug heb.
't went wel hoor en wat niet went moet je idd laten stellen!
Verder heb ik een kunststof montuur en dat is sowieso al iets lastiger stellen en blijft meestal ook een beetje afzakken. Ik heb daar sowieso vrij veel last van omdat ik een hele smalle neusbrug heb.
't went wel hoor en wat niet went moet je idd laten stellen!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb er wel heel erg aan moeten wennen, deed 'm ook voortdurend af en weer op. Ook zag ik de hele tijd tegen de randen van het montuur aan.
Mijn advies is probeer 'm echt de hele dag op te houden en er zo weinig mogelijk aan te zitten. Op die manier ben ik er ook het snelst aan gewend.
Mijn advies is probeer 'm echt de hele dag op te houden en er zo weinig mogelijk aan te zitten. Op die manier ben ik er ook het snelst aan gewend.
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» Vraagje voor zero (of anderen) over accu voor foto camera.
» Vraagje voor de hondeneigenaren...
» Vraagje voor de juffen
» Vraagje voor de kapsters.
» Vraagje voor degenen die al 40+ werken
» Vraagje voor de hondeneigenaren...
» Vraagje voor de juffen
» Vraagje voor de kapsters.
» Vraagje voor degenen die al 40+ werken
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: