Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Iets besteld maar nooit ontvangen

+13
Tania
Rush
slaatje
Blair
Tullow
Curious
Caro
SarahKey
Shadowfax
Tinus
sonly
Sarah1985
M@niek
17 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Iets besteld maar nooit ontvangen - Pagina 2 Empty Re: Iets besteld maar nooit ontvangen

Bericht  M@niek wo 22 feb 2012 - 3:48

Ik baal er gewoon van haha that´s all.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iets besteld maar nooit ontvangen - Pagina 2 Empty Re: Iets besteld maar nooit ontvangen

Bericht  Rush wo 22 feb 2012 - 3:49

Haha, ik snap het, het is ook echt zuur.

Maar (blijven) bellen is toch eigenlijk wel de enige oplossing. Vooral als je bestelling 'bezorgd' zegt en het gewoonweg niet zo is.

Ik snap eigenlijk niet hoe Bol.com kan zeggen dat je moet afwachten, terwijl je pakket al op bezorgd staat. Dat is toch vreemd?
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Iets besteld maar nooit ontvangen - Pagina 2 Empty Re: Iets besteld maar nooit ontvangen

Bericht  Blair wo 22 feb 2012 - 3:55

Wow, dat is wel erg gemakzuchtig van bol om dat te zeggen, vooral omdat het gewoon al als bezorgd staat.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iets besteld maar nooit ontvangen - Pagina 2 Empty Re: Iets besteld maar nooit ontvangen

Bericht  slaatje wo 22 feb 2012 - 3:59

Beetje raar weer inderdaad om aan te geven dat je even moet wachten. Wanneer zou het boek bezorgd zijn volgens track en trace? Ik zou anders wel tot morgen wachten, is het dan niet bezorgd, gewoon nog eens bellen. Zij geven aan het boek verzonden te hebben, maar omdat er bij de post natuurlijk nog wel eens wat fout gaat....Dus als het er morgen nog niet is, zou ik gewoon nog even bellen.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Ergens in het midden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Iets besteld maar nooit ontvangen - Pagina 2 Empty Re: Iets besteld maar nooit ontvangen

Bericht  M@niek wo 22 feb 2012 - 4:02

Het zou er vorige week al moeten zijn geweest. Maar het weekend zit er tussen en op maandag brengen ze hier geen post. Ik snap dat er weleens wat fout gaat met de post dus ik wacht nog wel tot morgen. Maar ja ze kunnen het boek wel opnieuw sturen maar als ik dan weer een week moet wachten dan ga ik het toch ergens anders halen en dan stuur ik het boek wel retour als het dan toch ineens binnen komt.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iets besteld maar nooit ontvangen - Pagina 2 Empty Re: Iets besteld maar nooit ontvangen

Bericht  slaatje wo 22 feb 2012 - 4:05

Heb je dat ook aangegeven? Dat vind ik nl wel erg lang en ze hadden dus eigenlijk het boek al opnieuw moeten toe sturen. Ik hoop dat je boek snel word bezorgd of dat je nog op zo'n korte termijn een ander exemplaar zult vinden.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Ergens in het midden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Iets besteld maar nooit ontvangen - Pagina 2 Empty Re: Iets besteld maar nooit ontvangen

Bericht  Gast wo 22 feb 2012 - 4:05

Ik zou gewoon gelijk nog een keer bellen. Daar laat ik me niet mee afschepen, kom nou. Er is blijkbaar iets fout gegaan en dat is niet jouw probleem!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iets besteld maar nooit ontvangen - Pagina 2 Empty Re: Iets besteld maar nooit ontvangen

Bericht  Gast wo 22 feb 2012 - 4:06

Jeetje wat een slechte service. Balen dat ze er zo slecht mee om gaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iets besteld maar nooit ontvangen - Pagina 2 Empty Re: Iets besteld maar nooit ontvangen

Bericht  M@niek wo 22 feb 2012 - 4:10

Ja ik vind het ook balen maar ja hun hebben het boek wel verzonden dus ja er kan ook echt wel wat mis zijn gegaan bij de post.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iets besteld maar nooit ontvangen - Pagina 2 Empty Re: Iets besteld maar nooit ontvangen

Bericht  Rush wo 22 feb 2012 - 4:11

Ja, dat kan altijd en dat hoort Bol.com dan op te lossen.

Gewoon nog een keer bellen.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Iets besteld maar nooit ontvangen - Pagina 2 Empty Re: Iets besteld maar nooit ontvangen

Bericht  Gast wo 22 feb 2012 - 4:11

Er kan zeker iets mis zijn gegaan maar bezorgd lijkt me bezorgd. Ik had hier zojuist ook een pakketbezorger aan de deur met een pakketje van Bol en daarbij scande hij eerst de barcode voor hij het aan mij overhandigde.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iets besteld maar nooit ontvangen - Pagina 2 Empty Re: Iets besteld maar nooit ontvangen

Bericht  Gast wo 22 feb 2012 - 4:11

Dat kan inderdaad. Maar dan is het nog steeds hun probleem, en niet die van jou. Jij hebt een bestelling gedaan, en niet ontvangen. Daar moeten zij dan een oplossing voor bedenken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iets besteld maar nooit ontvangen - Pagina 2 Empty Re: Iets besteld maar nooit ontvangen

Bericht  Tania wo 22 feb 2012 - 4:12

Ik zou voor de zekerheid tocht even bij je buren informeren (niet alleen naast je maar misschien ook een paar huizen verder). Onze buren komen het eigenlijk ook altijd brengen maar het is ook wel is gebeurd dat ze het vergeten waren omdat ze het druk hadden en we geen briefje in de bus hadden van de post.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iets besteld maar nooit ontvangen - Pagina 2 Empty Re: Iets besteld maar nooit ontvangen

Bericht  M@niek wo 22 feb 2012 - 4:48

Ik heb nog even gebeld maar voor nu kunnen ze alleen een nieuw boek opsturen en ze gaan achter het pakketje aan. Maar ja dan wordt het wel weer een levertijd van een week en daar kan ik eigenlijk niet op wachten Sad. Ik heb nooit voor een pakketje van bol hoeven te tekenen dus ik vraag me dan af hoe ze dan zo een pakketje gaan zoeken. Bij overige buren kan ik natuurlijk altijd even langsgaan.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iets besteld maar nooit ontvangen - Pagina 2 Empty Re: Iets besteld maar nooit ontvangen

Bericht  jena wo 22 feb 2012 - 7:27

Is het wel naar het goede adres gestuurd?
Ik heb wel eens gehad dat ik via bol.com een cadeautje naar mijn moeder had gestuurd en dat mijn volgende bestelling daar ook heen ging (moest je weer 'terug veranderen' in het goede adres).
jena
jena
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 228
Punten : 248
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iets besteld maar nooit ontvangen - Pagina 2 Empty Re: Iets besteld maar nooit ontvangen

Bericht  Annie24 wo 22 feb 2012 - 9:44

Wel namen noteren hé van de mensen die je spreekt! smile (ik noteer zelfs ook altijd het tijdstip erbij laughcry )
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iets besteld maar nooit ontvangen - Pagina 2 Empty Re: Iets besteld maar nooit ontvangen

Bericht  mauwmauw wo 22 feb 2012 - 10:21

Wat de post hier nog weleens doet als er niemand thuis is,het buiten neerzetten.Heb ooit eens een babycook besteld,en waren niet thuis die dag dat het gebracht zou worden.Ik keek toen ook op track and trace en stond dat ie afgeleverd was,maar er lag geen briefje met daar en daar is het bezorgd,keek ik later stond het gewoon buiten,wel is waar uit zicht en onder een afdak maar toch,was er niet blij mee.Dus kan het bij jouw niet zo zijn dat ze het ergens hebben neer gelegd waar je niet hebt gekeken
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iets besteld maar nooit ontvangen - Pagina 2 Empty Re: Iets besteld maar nooit ontvangen

Bericht  Caribbeanlover wo 22 feb 2012 - 10:52

M@niek schreef:Al enige tijd geleden heb ik iets besteld bij bol.com

Er stond een week levertijd op en na 2 weken is er nog steeds niks binnen gekomen (heb wel een verzendbevestiging gehad).

Heeft iemand dit weleens meegemaakt? Ik kan mij ook niet herinneren dat je moet tekenen voor ontvangst.

Ik neem natuurlijk wele even contact op met bol. Ik vraag me alleen af wat hun hiermee doen, immers heb ik wel een verzendbevestiging gehad.



Hoe kan je in godsnaam ervoor tekenen als je het nooit ontvangen hebt. Bol.com sucks! Mijn man had er wat besteld en na 3 mnd (na meerdere keren gemaild te hebben zonder antwoord gehad te hebben) kreeg hij pas bericht dat het niet besteld kon worden!

Zet het dan niet op die klotesite.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Iets besteld maar nooit ontvangen - Pagina 2 Empty Re: Iets besteld maar nooit ontvangen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum