Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe wist je dat het een mk was?

+21
Bruintje Beer
nillis
Puzzle
Jasmine
meisje
Smaragdje
Puggle
Pandora
Marsy28
kwak
Muis
Ugly Betty
joyce0606
Alyssa
Flip Fluitketel
*Troela*
SarahKey
Aimee
Amber-
Lejow
Flower_L
25 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Hoe wist je dat het een mk was? - Pagina 2 Empty Re: Hoe wist je dat het een mk was?

Bericht  Muis di 21 feb 2012 - 20:32

Hoe is het nu Flower?
Muis
Muis
Prater
Prater

Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe wist je dat het een mk was? - Pagina 2 Empty Re: Hoe wist je dat het een mk was?

Bericht  Flip Fluitketel di 21 feb 2012 - 20:40

Muis schreef:Hoe is het nu Flower?

Ben ik ook wel benieuwd naar?
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  SarahKey di 21 feb 2012 - 20:44

Flip Fluitketel schreef:
Muis schreef:Hoe is het nu Flower?

Ben ik ook wel benieuwd naar?

Ik ook!

Ik heb niet de hele tijd op de wc gezeten toen de miskraam los kwam.
Ook niet met een zeef boven een emmer ofzo. Begon bij mij als een soort menstruatie.
(ook met pillen opgewekt)

Toen het echt loskwam had ik een uur lang soort weeen. Toen ben ik wel naar de wc gegaan. En uiteindelijk voelde ik het er zo uitfloepen.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Pandora di 21 feb 2012 - 20:47

Aaaa...flower... wat ontzettend treurig! Hoe wist je dat het een mk was? - Pagina 2 699888
Ik hoop dat het toch een innestelingsbloeding o.i.d. was en je eind oktober gewoon een gezond kindje in je armen mag hebben!

Ik heb trouwens al een poosje het gevoel dat wij bij de 1e echo (14 maart) slecht nieuws zullen gaan krijgen... Ik kan deze gevoelens niet verklaren, maar ik voel me gewoon helemaal niet zwanger. Ik ben tot nu toe nauwelijks misselijk geweest en ook mijn borsten zijn totaal niet pijnlijk....
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Bericht  Gast di 21 feb 2012 - 22:49

weet je intussen al meer flower, hoop dat het toch nog allemaal goed is.

Pandora, ik kreeg ook pas klachten met 7 weken geloof ik en ben toen ook maar 2 weken een beetje misselijk geweest. En mijn borsten heb ik nu sinds een week of 2 last van. Nouja last kan ik het ook niet noemen, ze zijn gewoon flink aan het groeien.

En in het begin heb ik ook wat bloedverlies gehad, (heb hier toen ook een topic over geopend) en dacht ook dat het mis was omdat het begon met buikkrampen en last van m`n rug (voor mij tekenen dat ik ongesteld wordt) eenmaal thuis inderdaad rood bloedverlies. Maar uiteindelijk was bij de echo toch alles goed en ze dachten dat het dan nog iets van innestelingsbloed was.

Gast
Gast

Bericht  Flower_L di 21 feb 2012 - 23:44

even snel. Mk is goed op gang. Zwangerschapsklachten zijn helemaal weg. Flinke buikkramp en veel stolsels. ben blij dat lichaam zo snel op reageert. Kunnen we tenminste verder. Ben aan het werk en is op zich wel fijn. Anders ga ik nadenken googlen op nare verhalen etc. collega's weten het niet maar vragen niet verder, gelukkig.

vruchtje was niet goed, kan ik op zich mee omgaan. Maar ben bang voor volgende zwangerschap. 2x mk verhoogt zover ik weet kans op nog een mk, en die gedachte maakt mij bang. Zwanger raken lukt ons wel, maar zwanger blijven is klaarblijkelijk ander verhaal.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Puggle di 21 feb 2012 - 23:51

Wat erg zeg! Veel sterkte, ik hoop voor je dat het snel over is hug
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Bericht  Smaragdje di 21 feb 2012 - 23:52

Wat erg Flower! Snap dat je bang bent voor een volgende zwangerschap. Hoe wist je dat het een mk was? - Pagina 2 699888

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  meisje wo 22 feb 2012 - 0:11

Flower, wat een naar nieuws zeg.
Heel veel sterkte
meisje
meisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 802
Punten : 872
Registratiedatum : 24-12-10

Bericht  Jasmine wo 22 feb 2012 - 0:11

Flower: Hoe wist je dat het een mk was? - Pagina 2 699888 Hoe wist je dat het een mk was? - Pagina 2 699888

Wat ontzettend rot dat het toch niet goed zit. Voor zover van toepassing in deze: wel fijn dat je lichaam in elk geval zo snel reageert.

Ik snap dat je opziet tegen een volgende zwangerschap. Na twee miskramen is de kans op nog een miskraam inderdaad iets hoger. Vervelend, maar helaas we waar. Maar de kans dat het wel goed gaat, is nog altijd het grootst!
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Puzzle wo 22 feb 2012 - 1:14

Flower, wat erg zeg! veel sterkte...En hopelijk kunnen jullie snel weer verder
Puzzle
Puzzle
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 526
Registratiedatum : 18-11-11

Bericht  nillis wo 22 feb 2012 - 1:34

Heel veel sterkte
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast wo 22 feb 2012 - 2:13

Jeetje wat naar Flower_L Sad Sterkte !

Gast
Gast

Bericht  Flip Fluitketel wo 22 feb 2012 - 2:22

Sterkte Flower! Inderdaad is de kans na 2 miskramen wat groter zeggen ze, maar de kans dat het goed (kan) gaan is sterker aanwezig. Mijn zus heeft ook 2 miskramen gehad, maar heeft ook 2 gezonde kinderen op de wereld mogen zetten.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067

Bericht  Bruintje Beer wo 22 feb 2012 - 2:36

Flip Fluitketel schreef:Sterkte Flower! Inderdaad is de kans na 2 miskramen wat groter zeggen ze, maar de kans dat het goed (kan) gaan is sterker aanwezig. Mijn zus heeft ook 2 miskramen gehad, maar heeft ook 2 gezonde kinderen op de wereld mogen zetten.
That's me....
Maar ik kan me je gevoel heel goed voorstellen. Ik ben ook heel bang voor een MK bij een eventuele volgende zwangerschap. Zelfs zo bang om niet voor een 3e te gaan. Omdat ik nu 2 gezonde kinderen heb mogen ontvangen Maar het kan dus wel goed gaan!!

Zwanger worden is hiier het probleem ook niet maar het blijven wel!

Veel sterkte iin iedergeval!
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925

Bericht  Vlinderjoy wo 22 feb 2012 - 3:42

oww flower, wat erg Sad

Hoop voor je dat het snel achter de rug is en jullie er weer opnieuw voor kunnen gaan Hoe wist je dat het een mk was? - Pagina 2 699888
Vlinderjoy
Vlinderjoy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 251
Punten : 295
Registratiedatum : 26-12-10

Bericht  Gast wo 22 feb 2012 - 7:12

Flower, nee he? Dus toch! Veel sterkte knufHoe wist je dat het een mk was? - Pagina 2 699888

Gast
Gast

Bericht  L!ND@ wo 22 feb 2012 - 7:21

Flower toch....Sterkte! hug
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535

Bericht  Muis wo 22 feb 2012 - 8:55

Sterkte Flower hug
Muis
Muis
Prater
Prater

Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11

Bericht  Silver wo 22 feb 2012 - 10:42

Sterkte Flower hug
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902

Bericht  Alex wo 22 feb 2012 - 11:05

Flower, wat erg! Heel veel sterkte Hoe wist je dat het een mk was? - Pagina 2 699888
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Bericht  SarahKey wo 22 feb 2012 - 20:43

Ah toch wel! Heel veel sterkte hug hug hug
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: