Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nav:... Wát eten jullie 's ochtends?

+37
Makamba
Rouxxxe
Sushi
Joli86
Nora
loura
Miss G
*Noosa
SarahKey
Shisha
Suus
Esperanza
Rush
Caro
litllejoy
Melis1985
GeKKiE
Ibbeltje
Snoes
TNMN
Zonnetje
Highway
Roxi3
Marsy28
Minx
Flippin' Bitch
SuperGrover
Lady Starstruck
Antibes
Rovine
May
dolfijn1982
girli
Monte
Cheesegirl
Ayla
Pompoen
41 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Nav:... Wát eten jullie 's ochtends? - Pagina 3 Empty Re: Nav:... Wát eten jullie 's ochtends?

Bericht  loura di 21 feb 2012 - 6:58

Ik eet altijd 1 sneetje speltbrood met verschillende beleg. Ene keer kaas andere keer iets van vleeswaren. Omdat dit brood is wat heel erg vult heb ik aan 1 sneetje a ander half genoeg. Ik eet bij mijn ontbijt altijd een chocolaatje en koffie en een actimel.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav:... Wát eten jullie 's ochtends? - Pagina 3 Empty Re: Nav:... Wát eten jullie 's ochtends?

Bericht  Nora di 21 feb 2012 - 6:59

Normaal 2 boterhammen. Alleen als het erg vroeg is brinta. Heb dan geen zin om te kauwen. Damn, ik klink wel bejaard :shock:
Nora
Nora
Prater
Prater

Aantal berichten : 752
Punten : 837
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 21 feb 2012 - 7:20

2 volkoren beschuitjes met pure hagelslag en een kop thee.

Gast
Gast

Bericht  Joli86 di 21 feb 2012 - 7:29

2 volkoren liga's en een beker obtimel..
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Sushi di 21 feb 2012 - 7:33

Doordeweeks Brinta en in het weekend boterhammen (wit of bruin) met kaas en een hardgekookt ei of af en toe een boterham met chocopasta.
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11

Bericht  Rouxxxe di 21 feb 2012 - 7:35

Altijd eerst een kop thee met suiker en melk, dan twee bruine boterhammen met kaas, smeerworst of pindakaas en aansluitend een beker melk of drinkyoghurt. Soms ontbijt ik een periode met cruesli en vanille yoghurt, maar meestal brood.
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Makamba di 21 feb 2012 - 7:42

Brood of crackers.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334

Bericht  kajaka88 di 21 feb 2012 - 7:49

Knijpfruit
kajaka88
kajaka88
Prater
Prater

Aantal berichten : 706
Punten : 735
Registratiedatum : 20-12-10

Bericht  Gast di 21 feb 2012 - 7:57

Of 2 sport+ crackers met humus, kipfilet en een eitje oid. of een bakje yoghurt met druiven en noten/gebroken lijnzaad. In het weekend soms een gebakken eitje of een croissantje.

Gast
Gast

Bericht  Silver di 21 feb 2012 - 7:57

1 glas lauw water en een sinasappel, en daarna 2 bekers karnemelk met roggebrood en stroop.
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902

Bericht  Arwyn di 21 feb 2012 - 8:14

Gewoon 2 boterhammen met beleg.
Als ik tijd heb drink ik daar een kop ochtendmelange thee bij, als ik wat sneller moet een glas Optimel.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Sylvana di 21 feb 2012 - 10:19

Op dagen dat ik vroeg op moet eet ik meestal muesli met melk of 3 volkorenbeschuiten, meestal met iets van kaas of appelstroop.

Op dagen dat ik uitslaap ontbijt ik vaak met 4 volkoren boterhammen, liefst met banaan en suiker (Embarassed), of 2 corissantjes/harde broodjes (en dan één met hartig en één met zoet beleg).

Sylvana
Prater
Prater

Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: