Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe wordt jullie kindje 's ochtends wakker?

+8
Makamba
PapillonRose
Barbabella
Liadan
pindaatje
Flip Fluitketel
Mamsie
Mida4you
12 plaatsers

Ga naar beneden

Hoe wordt jullie kindje 's ochtends wakker? Empty Hoe wordt jullie kindje 's ochtends wakker?

Bericht  Mida4you ma 29 aug 2011 - 7:59

Het valt mij op dat er hier veel kindjes zijn die vrolijk wakker worden. Dat is met Z. niet het geval. In het begin hoor ik haar wel lekker brabbelen enzo maar dat gaat heel snel over in huilen! Dan pak ik haar op en is het even goed maar zodra ik haar op het aankleedkussen leg is het helemaal mis. Ze huilt de hele boel bij elkaar. Ik weet dat ze dan honger heeft.... Heel snel kan er een lachje vanaf maar daar is dan ook alles mee gezegd.

Ik kan hier niks mee maar ik ben gewoon ff benieuwd hoe het bij jullie gaat smile
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe wordt jullie kindje 's ochtends wakker? Empty Re: Hoe wordt jullie kindje 's ochtends wakker?

Bericht  Mamsie ma 29 aug 2011 - 8:02

Mijn oudste 2 werden altijd vrolijk wakker maar de jongste nooit. Die is altijd boos en huilerig.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Hoe wordt jullie kindje 's ochtends wakker? Empty Re: Hoe wordt jullie kindje 's ochtends wakker?

Bericht  Flip Fluitketel ma 29 aug 2011 - 8:04

Hier wordt ze eigenlijk altijd vrolijk wakker en kan ze hele verhalen op haar manier vertellen.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 29 aug 2011 - 8:07

Hier verschilt het erg per dag smile De ene keer staat ie te springen en te zingen, andere keer gewoon lekker te "lullen" en met z'n knuffels te spelen, en soms is het huilen en krijsen haha.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 29 aug 2011 - 8:11

Kletsend en zingend.
Ze speelt ook rustig nog een halfuur/3 kwartier in bed als ik me aankleed of douche.

Gast
Gast

Bericht  pindaatje ma 29 aug 2011 - 8:14

HeartBeat schreef:Hier verschilt het erg per dag smile De ene keer staat ie te springen en te zingen, andere keer gewoon lekker te "lullen" en met z'n knuffels te spelen, en soms is het huilen en krijsen haha.

Hier net zo

pindaatje
Prater
Prater

Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Liadan ma 29 aug 2011 - 8:27

Yara wordt in de ochtend altijd vrolijk wakker, in de middag wordt ze vaak chagerijnig wakker en dan is niks goed.
Kian ligt meestal eerst rustig om zich heen te kijken als hij wakker is en als het dan te lang duurt gaat hij huilen.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  Barbabella ma 29 aug 2011 - 8:30

Levi gaat eerst met zijn speen tikken tegen de rand van zijn bed of tegen de muur, daarna gaat ie liggen brabbelen en spelen en als het te lang duurt gooit hij zijn speen overboort en gaat hij zielig huilen. Zodra hij ons dan ziet heeft hij een hele grote glimlach I love you I love you
Barbabella
Barbabella
Prater
Prater

Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Gast ma 29 aug 2011 - 8:30

Als het te lang duurt word het ook gillen en huilen etc hoor! Maar vooral vrolijk en lachend vaak wel!

Gast
Gast

Bericht  PapillonRose ma 29 aug 2011 - 8:34

Stuiterend vrolijk bounce
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Gast ma 29 aug 2011 - 8:34

PapillonRose schreef:Stuiterend vrolijk bounce

O dat herken ik! Ik noem haar altijd mijn kikkervisje hahahaha

Gast
Gast

Bericht  Makamba ma 29 aug 2011 - 8:53

Liadan schreef:Yara wordt in de ochtend altijd vrolijk wakker, in de middag wordt ze vaak chagerijnig wakker en dan is niks goed.

Heel erg herkenbaar!
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334

Bericht  Bruintje Beer ma 29 aug 2011 - 9:16

De oudste konmt altijd naar onze kamer als ze wakker is en klimt lekker bij ons in bed. Huilt maar zelden als zze wakker wordt.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925

Bericht  Lindsya ma 29 aug 2011 - 9:20

Mijn zoontje is altijd vrolijk als die s'morgens opstaat. Nu die sinds een halfjaartje naar de kleuterschool gaat kan die heel soms weleens chagrijnig zijn s'morgens maar dat is na een kwartier verdwenen en is die gewoon weer vrolijk.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683

Bericht  Printje ma 29 aug 2011 - 9:21

Ons ventje is ook altijd vrolijk als hij wakker wordt..kletsen/zingen/lachen en mamaaaaaaaaaa/papaaaaaaaa roepen als het te lang duurt.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Gast ma 29 aug 2011 - 9:32

Meestal wordt ze vrolijk wakker, 's ochtends wil ze zelfs eerst niet gelijk uit bed, ze wil dan een half uurtje spelen en kletsen.

Gast
Gast

Bericht  Dolphinne ma 29 aug 2011 - 10:12

Hier verschilt het. In de ochtend meestal wel redelijk vrolijk. Hij roept mij als hij wakker is. Ik reageer de eerste keer nog niet en dan speelt/ligt hij nog lekker in bed. Daarna gat hij vaker roepen en zeg ik dat hij naar mij toe mag komen en dan komt hij naar mijn bed toe met een stel knuffels. In de middag is hij vaker chagrijnig en wil hij er meestal niet zelf uitkomen, maar moet ik hem ophalen.
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465

Bericht  Gast ma 29 aug 2011 - 10:43

A. is altijd vrolijk als ze wakker wordt. Eerst gaat ze verhaaltjes vertellen aan haar knuffels, daarna begint ze liedjes te zingen en als ze zich realiseert dat we echt niet afkomen op haar gezang begint ze heel hard te roepen (MAAMMAAAAAAAAA, IK WIL UIT BE-HED!!!). I love you

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: