Ben jij tevreden met jezelf?
+31
Raindrop
Rouxxxe
loura
Arwyn
Merai
Shisha
Terkina
Sugarfall
Silver
RioolSpook
Mees
Esperanza
Rumble
Caresses
Rush
dolfijntje24
Paper Crown
Caroow
bolus26
Moonlight
Monte
Mermaid
Polly
Antibes
Alex
dharma
Ayla
Evalynn
Curious
TGR
girli
35 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Ben jij tevreden met jezelf?
Charlie schreef:Ja ik ben tevreden!
Natuurlijk zijn er zowel innerlijk als uiterlijk zaken die beter zouden kunnen. Maar ik denk zolang ik geen handicap(s) heb en redelijk gezond ben, ik geen recht van klagen heb en gelukkig moet zijn met wat ik heb! En dat ben ik ook.
Zo voel ik het op het moment ook
Gast- Gast
Best wel eigenlijk. Heb een beetje een jaar uit de hel achter de rug wat dat betreft, vooral mijn innerlijk werd nogal op de proef gesteld geloof ik en ik ben enórm aan mezelf gaan twijfelen. Maar ik zie het eigenlijk best ok, er is eigenlijk niets mis met me en ik heb zó ontzettend veel geleerd (van mijn werk en van mijn privésituatie, waren beiden heel heftig).
Uiterlijk vind ik mezelf heel prima, niets mis mee. Zit eigenlijk wel lekker in mijn vel de laatste tijd.
Uiterlijk vind ik mezelf heel prima, niets mis mee. Zit eigenlijk wel lekker in mijn vel de laatste tijd.
Gast- Gast
Ik ben wel redelijk tevreden ja.
Er zijn genoeg dingen die beter kunnen (qua uiterlijk bijvoorbeeld die buik), maar in het algemeen mag ik er toch best wezen volgens mij.
Er zijn genoeg dingen die beter kunnen (qua uiterlijk bijvoorbeeld die buik), maar in het algemeen mag ik er toch best wezen volgens mij.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Uiterlijk: Ik vind mezelf nog zon 5 kilootjes te dik dan ben ik wel tevreden. De rest tja ik moet het ermee doen..
Innerlijk: Ik zou heel graag wat spontaner willen zijn en minder drukmakerig en minder kat uit de boom kijkend. Ik kom gesloten over voor de buiten wereld. Ben heel achterdochtig en vertrouw mensen bijna nooit.
Innerlijk: Ik zou heel graag wat spontaner willen zijn en minder drukmakerig en minder kat uit de boom kijkend. Ik kom gesloten over voor de buiten wereld. Ben heel achterdochtig en vertrouw mensen bijna nooit.
Laatst aangepast door Aimy op di 21 feb 2012 - 6:44; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Hoe ouder ik wordt hoe meer ik vrede heb met hoe ik eruit zie. Ik was altijd heel erg onzeker over van alles. Te dikke benen, lelijke huid, rare neus, te dun haar, te klein. Nu zie ik dat allemaal niet meer en weet ik best dat er mensen zijn die het slechter hebben getroffen dan ik.
Innerlijk mwa op zich wel oke. Ook al haat ik van mezelf dat ik geen keuzes kan maken en dan heb ik het vooral over wat ik nou eigenlijk wil in het leven. Ik ben 28 en weet nog steeds niet wat ik wil worden :s. Ik kom er gewoon niet uit. Voor de rest zou ik wat opener willen zijn naar andere mensen en wat enthousiaster willen overkomen op mensen.
Innerlijk mwa op zich wel oke. Ook al haat ik van mezelf dat ik geen keuzes kan maken en dan heb ik het vooral over wat ik nou eigenlijk wil in het leven. Ik ben 28 en weet nog steeds niet wat ik wil worden :s. Ik kom er gewoon niet uit. Voor de rest zou ik wat opener willen zijn naar andere mensen en wat enthousiaster willen overkomen op mensen.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Uiterlijk: graag 5 kilo er bij en wat voller haar. Verder prima.
Innerlijk: wat minder stressvol zou leuk en levensverlengend zijn.
Innerlijk: wat minder stressvol zou leuk en levensverlengend zijn.
Gast- Gast
Qua uiterlijk ben ik best tevreden. Zou alleen wel wat meer aan dat uiterlijk mogen besteden, zou me dan nog mooier voelen denk ik.
Qua innerlijk ben ik ook wel tevreden, vind het alleen jammer dat ik soms onzeker ben over mijn kunnen op b.v werkgebied en wat mensen van mij vinden. Een aantal jaar geleden was ik daar totaal niet onzeker over, en nu dus wel. Hoop dat, dat in de toekomst beter zal gaan.
Qua innerlijk ben ik ook wel tevreden, vind het alleen jammer dat ik soms onzeker ben over mijn kunnen op b.v werkgebied en wat mensen van mij vinden. Een aantal jaar geleden was ik daar totaal niet onzeker over, en nu dus wel. Hoop dat, dat in de toekomst beter zal gaan.
Rouxxxe- Prater
- Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10
Ja hoor.. Eigenlijk wel
Hoop dat ik altijd positief in het leven blijf staan. Ik heb nu nog geen baan (ben bijna afgestudeerd) maar zie de toekomst echt goed tegemoed. Nu kan ik ook wel makkelijk nee zeggen, dus doe eigenlijk nooit iets wat ik niet wil doen. (Als ik van 'een keuze hebben'.) Natuurlijk doet iedereen wel eens iets wat je niet heel leuk vind maar wat toch moet gebeuren.
Hoop dat ik altijd positief in het leven blijf staan. Ik heb nu nog geen baan (ben bijna afgestudeerd) maar zie de toekomst echt goed tegemoed. Nu kan ik ook wel makkelijk nee zeggen, dus doe eigenlijk nooit iets wat ik niet wil doen. (Als ik van 'een keuze hebben'.) Natuurlijk doet iedereen wel eens iets wat je niet heel leuk vind maar wat toch moet gebeuren.
Gast- Gast
Ja, en nee. Ik vind mezelf een leuk persoon; maar heb mijn onzekere momenten. Ik ben wat te zwaar, waar ik me niet lekker bij/met voel en soms zeg of doe ik iets en dan vind ik mezelf echt dom. Maar verder ja, ik kan er zeker mee door!
Gast- Gast
Uiterlijk: nee, ik vind mezelf te zwaar.
Innerlijk: nee, ik ben een echte pessimist en ik zou graag positiever in het leven willen staan en dingen positiever bekijken.
Ook zou ik graag minder stress en meer zelfvertrouwen willen hebben.
Innerlijk: nee, ik ben een echte pessimist en ik zou graag positiever in het leven willen staan en dingen positiever bekijken.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10
Uiterlijk: redelijk. Ik ben niet Hollands next top model, maar mensen moeten ook niet spontaan huilen als ze me zien. En ik vind mezelf een goed figuur hebben (daar ben ik gek genoeg juist het meest tevreden over ).
Innerlijk: Ook redelijk. Ik zou graag wat positiever in het leven staan en wat zelfverzekerder zijn.
Innerlijk: Ook redelijk. Ik zou graag wat positiever in het leven staan en wat zelfverzekerder zijn.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Innerlijk: Ja, ik ben positief, lief, loyaal en vind mezelf enorm grappig haha. Ik zou wel wat meer discipline mogen hebben, maar goed, daar kunnen we aan werken .
Uiterlijk: Overall wel tevreden, ik zou wel iets strakker in mijn vel willen zitten, maar daar komt de discipline weer kijken haha! I love food! Maar zelfs als je kijkt naar wat ik allemaal naar binnen werk en hoe lui ik ben heb ik niets te klagen haha.
Uiterlijk: Overall wel tevreden, ik zou wel iets strakker in mijn vel willen zitten, maar daar komt de discipline weer kijken haha! I love food! Maar zelfs als je kijkt naar wat ik allemaal naar binnen werk en hoe lui ik ben heb ik niets te klagen haha.
Gast- Gast
Raindrop schreef:Uiterlijk: nee, ik vind mezelf te zwaar.
+1, dit zou ik ook zo getypt kunnen hebben.
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Oasis schreef:Raindrop schreef:Uiterlijk: nee, ik vind mezelf te zwaar.
+1, dit zou ik ook zo getypt kunnen hebben.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Innerlijk: Daar ben ik over het algemeen tevreden over. Ik ben een sociaal, lief en sterk persoon. Soms kom ik harder over dan dat ik daadwerkelijk zou willen en ik mis een beetje doorzettingsvermogen.
Uiterlijk: Over het algemeen ook tevreden. Er zijn dagen dat ik mezelf verschrikkelijk vind, maar die wegen gelukkig niet op tegen de dagen dat ik mezelf mooi vind. Ik ben niet superknap, zou wel iets strakker willen zijn en een beetje langer, maar goed. Ik ben in de laatste weken een paar kilo afgevallen en daardoor zit ik nu best goed in mijn vel.
Uiterlijk: Over het algemeen ook tevreden. Er zijn dagen dat ik mezelf verschrikkelijk vind, maar die wegen gelukkig niet op tegen de dagen dat ik mezelf mooi vind. Ik ben niet superknap, zou wel iets strakker willen zijn en een beetje langer, maar goed. Ik ben in de laatste weken een paar kilo afgevallen en daardoor zit ik nu best goed in mijn vel.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Uiterlijk: nee. Ik weet dat ik veel te licht ben en er daardoor niet goed uitzie. Aan de andere kant voel ik me vaak juist heel dik. Vooral 's avonds heb ik echt een dikke buik, waar ik me erg voor schaam.
Innerlijk: nee. Ik ben te negatief en kan weinig hebben en kom niet tot de dingen die ik belangrijk vind. Ik zet niet altijd door. Gelukkig zie ik ook wel positieve dingen aan mijn innerlijk.
Al met al ben ik niet echt tevreden, maar ik ben ermee aan het werk. Ik probeer zover te komen dat ik mezelf kan accepteren zoals ik ben, met mijn positieve en minder positieve kanten.
Innerlijk: nee. Ik ben te negatief en kan weinig hebben en kom niet tot de dingen die ik belangrijk vind. Ik zet niet altijd door. Gelukkig zie ik ook wel positieve dingen aan mijn innerlijk.
Al met al ben ik niet echt tevreden, maar ik ben ermee aan het werk. Ik probeer zover te komen dat ik mezelf kan accepteren zoals ik ben, met mijn positieve en minder positieve kanten.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Tevreden met je inkomen?
» Tevreden met je seksleven?
» Ben jij tevreden over... (vragenlijstje)
» Tevreden over je huisarts?
» Tevreden met je lichaam/gewicht?
» Tevreden met je seksleven?
» Ben jij tevreden over... (vragenlijstje)
» Tevreden over je huisarts?
» Tevreden met je lichaam/gewicht?
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: