Ben jij tevreden met jezelf?
+31
Raindrop
Rouxxxe
loura
Arwyn
Merai
Shisha
Terkina
Sugarfall
Silver
RioolSpook
Mees
Esperanza
Rumble
Caresses
Rush
dolfijntje24
Paper Crown
Caroow
bolus26
Moonlight
Monte
Mermaid
Polly
Antibes
Alex
dharma
Ayla
Evalynn
Curious
TGR
girli
35 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Ben jij tevreden met jezelf?
Mijn innerlijk vind ik niks mis mee. Mijn uiterlijk heb ik geaccepteerd, vind het niet ideaal (zou wel 20 kilo lichter willen zijn en dat soort dingen) maar het doet geen afbreuk aan wie ik ben.
Gast- Gast
Ik vind mijn neus heel lelijk en ik kan heel gemeen zijn, maar voor de rest ben ik aardig tevreden met meelf.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Mwoah, het begint steeds meer te komen. Het gaat in ieder geval de goede kant op. Er zijn altijd dingen die beter kunnen.
Gast- Gast
Innerlijk:
Ja. Ik ben mezelf. Dat vind ik zo belangrijk. Ik waai niet met alle winden mee en van mij zal je ook altijd mijn mening horen. Soms is dat hard en sommige mensen vinden me streng overkomen maar ik ben gewoon ook streng voor mezelf. Ik kan echt slecht tegen mensen die te lief voorzichzelf zijn. Ik probeer mensen niet te kwetsen maar ik hoef niet perse een lief persoon te zijn. Verder vind ik mezelf sterk. Ik hou met gemak al mijn ballen hoog en ik heb het nodige meegemaakt. En het aller aller belangrijkste: ik neem mezelf niet zo serieus en ik lach het hardst om mezelf. Love myself!!
Uiterlijk:
Ja, ik ben heel erg tevreden met mijn uiterlijk. Ik word in de zomer 28 maar mijn lichaam is strak zonder er enige moeite ervoor te doen. Ik weeg maar 51 bij een lengte van 1.60 dus geen rolletje vet teveel. Ik ben vrij van complexen en dat vind ik fijn. Het is niet altijd zo geweest namelijk. Soms heb ik wel dagen dat ik in de spiegel kijk en denk: Óh boy.. I am soooooooooooooo ugly en my nose looks bigger than ever! maar dat gaat gauw voorbij. Enige wat ik haat is dat ik hele donkere kringen heb onder mijn ogen maar ja.. daar is niets aan te doen and thank god voor goede concealer!
Ja. Ik ben mezelf. Dat vind ik zo belangrijk. Ik waai niet met alle winden mee en van mij zal je ook altijd mijn mening horen. Soms is dat hard en sommige mensen vinden me streng overkomen maar ik ben gewoon ook streng voor mezelf. Ik kan echt slecht tegen mensen die te lief voorzichzelf zijn. Ik probeer mensen niet te kwetsen maar ik hoef niet perse een lief persoon te zijn. Verder vind ik mezelf sterk. Ik hou met gemak al mijn ballen hoog en ik heb het nodige meegemaakt. En het aller aller belangrijkste: ik neem mezelf niet zo serieus en ik lach het hardst om mezelf. Love myself!!
Uiterlijk:
Ja, ik ben heel erg tevreden met mijn uiterlijk. Ik word in de zomer 28 maar mijn lichaam is strak zonder er enige moeite ervoor te doen. Ik weeg maar 51 bij een lengte van 1.60 dus geen rolletje vet teveel. Ik ben vrij van complexen en dat vind ik fijn. Het is niet altijd zo geweest namelijk. Soms heb ik wel dagen dat ik in de spiegel kijk en denk: Óh boy.. I am soooooooooooooo ugly en my nose looks bigger than ever! maar dat gaat gauw voorbij. Enige wat ik haat is dat ik hele donkere kringen heb onder mijn ogen maar ja.. daar is niets aan te doen and thank god voor goede concealer!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Innerlijk: over het algemeen ben ik best wel trots op mezelf. Ik zou willen dat ik minder onzeker zou zijn.
Uiterlijk: ben nogal onzeker over mijn lichaam. Ik kijk altijd naar mezelf en ben ik nooit echt tevreden. Vergelijk mezelf ook altijd met anderen. Ik vind wel dat ik er altijd leuk uitzie (qua kleding en haar).
Uiterlijk: ben nogal onzeker over mijn lichaam. Ik kijk altijd naar mezelf en ben ik nooit echt tevreden. Vergelijk mezelf ook altijd met anderen. Ik vind wel dat ik er altijd leuk uitzie (qua kleding en haar).
dolfijntje24- Prater
- Aantal berichten : 1003
Punten : 1074
Registratiedatum : 11-12-10
Ja absoluut. Ik ben tevreden met m`n innerlijk en uiterlijk, alleen die buik he?!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Innerlijk: Ja. Het kan altijd beter maar ik ben er tevreden mee hoor, ik zou alleen graag wel wat zekerder van mijn eigen kunnen willlen zijn.
Uiterlijk: Ja.
Uiterlijk: Ja.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Nee, met beide niet. En ik denk niet dat dat ooit nog anders wordt.
Rumble- Prater
- Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10
Nee, maar ik ben er mee bezig en ik hoop dat het verandert.
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Nucia schreef:Nee, met beide niet. En ik denk niet dat dat ooit nog anders wordt.
Waarom niet?
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Ik ben zowel met mijn innerlijk als mijn uiterlijk tevreden. Natuurlijk zijn er dingen die anders, beter en mooier kunnen, maar het is zoals het is en daar ben ik tevreden over.
Mees- Prater
- Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12
2CKC2 schreef:Nucia schreef:Nee, met beide niet. En ik denk niet dat dat ooit nog anders wordt.
Waarom niet?
Omdat ik mezelf niet mooi vind, kan bepaalde dingen niet accepteren. En door een aantal dingen die gebeurd zijn in mijn verleden heb ik best wel een kutkarakter ontwikkeld en ben ik al heel ver met een aantal dingen veranderen maar ik denk nooit dat ik tevreden met mezelf zal zijn.
Rumble- Prater
Nucia schreef:2CKC2 schreef:Nucia schreef:Nee, met beide niet. En ik denk niet dat dat ooit nog anders wordt.
Waarom niet?
Omdat ik mezelf niet mooi vind, kan bepaalde dingen niet accepteren. En door een aantal dingen die gebeurd zijn in mijn verleden heb ik best wel een kutkarakter ontwikkeld en ben ik al heel ver met een aantal dingen veranderen maar ik denk nooit dat ik tevreden met mezelf zal zijn.
Dat vind ik altijd een slecht excuus. Natuurlijk heeft je verleden invloed op wie je bent en hoe je dingen ziet. Maar je bent zelf verantwoordelijk voor een kutkarakter.
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
TGR schreef:Nucia schreef:2CKC2 schreef:Nucia schreef:Nee, met beide niet. En ik denk niet dat dat ooit nog anders wordt.
Waarom niet?
Dat vind ik altijd een slecht excuus. Natuurlijk heeft je verleden invloed op wie je bent en hoe je dingen ziet. Maar je bent zelf verantwoordelijk voor een kutkarakter.
Er staat toch ook: heb IK...
En volgensmij heb ik niet bij mijn geboorte een karakter mogen uitkiezen.
Rumble- Prater
Ik ben wel sterker geworden, innerlijk. Ik laat me niet meer zo gauw bedonderen en over me heen lopen. Maar aan de andere kant heb ik nog steeds te weinig zelfvertrouwen.
Qua uiterlijk, ik vind mezelf nog wel te dik, en ben daar ook onzeker over, maar ik heb wel een leuk gezichtje. Amandelvormige ogen, wipneusje, mijn gezicht kan ermee door
Conclusie: 50/50.
Qua uiterlijk, ik vind mezelf nog wel te dik, en ben daar ook onzeker over, maar ik heb wel een leuk gezichtje. Amandelvormige ogen, wipneusje, mijn gezicht kan ermee door
Conclusie: 50/50.
Gast- Gast
Nucia schreef:TGR schreef:Nucia schreef:2CKC2 schreef:Nucia schreef:Nee, met beide niet. En ik denk niet dat dat ooit nog anders wordt.
Waarom niet?
Dat klopt, maar wat je doet met dat karakter, heb je zelf in de hand. Ik heb ook niet het gemakkelijkste karakter, maar ik heb maar één karakter gekregen en ik ga niet zitten mokken tot mijn hart stopt met kloppen.
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Qua innerlijk zou ik willen dat ik wat minder bot was. Maarr ik zie het gewoon echt niet wanneer ik bot ben. Mijn intenties zijn goed, maar die botheid krijg ik er zo moeilijk uit.
En qua uiterlijk ben ik ermee bezig. Nu heb ik niet de illusie dat ik ooit een knappe vrouw ga worden, maar wanneer er een hoop kilo's vanaf zijn dan hoop ik mezelf ooit eens op foto's te durven aanschouwen zonder te schrikken. Ik hoop dus dat mijn eigenbeeld gaat kloppen met de werkelijkheid.
En qua uiterlijk ben ik ermee bezig. Nu heb ik niet de illusie dat ik ooit een knappe vrouw ga worden, maar wanneer er een hoop kilo's vanaf zijn dan hoop ik mezelf ooit eens op foto's te durven aanschouwen zonder te schrikken. Ik hoop dus dat mijn eigenbeeld gaat kloppen met de werkelijkheid.
RioolSpook- Prater
- Aantal berichten : 824
Punten : 905
Registratiedatum : 18-11-10
TGR schreef:Nucia schreef:TGR schreef:Nucia schreef:2CKC2 schreef:Nucia schreef:Nee, met beide niet. En ik denk niet dat dat ooit nog anders wordt.
Waarom niet?
Dat klopt, maar wat je doet met dat karakter, heb je zelf in de hand. Ik heb ook niet het gemakkelijkste karakter, maar ik heb maar één karakter gekregen en ik ga niet zitten mokken tot mijn hart stopt met kloppen.
Volgensmij staat er ook dat ik al best wat dingen heb veranderd en ik ben nog steeds heel hard bezig met aan mezelf werken dus volgensmij doe ik echt wel mijn best om er nog wat van te maken. Ik denk alleen niet dat ik ooit tevreden zal worden ermee maar dat betekent niet dat ik zit te mokken tot ik doodga.
Rumble- Prater
Qua uiterlijk wil ik wel wat strakker in mijn vel zitten. En qua innerlijk mag ik nog wel wat meer voor mezelf opkomen.
Dus 50/50.
Dus 50/50.
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Innerlijk redelijk, ik zou wel iets zekerder over mezelf willen zijn, en meer doorzettingsvermogen willen hebben, of meer concentratie, ik ben heel snel verveeld en maak dan ook heel vaak iets niet af, terwijl ik er in het begin heel enthousiast over was. Oh en ik ben ook wel een beetje te wispelturig.
Uiterlijk ben ik wel tevreden, ik vind alleen mijn neus niet zo mooi en ik zou af en toe wel iets ''vriendelijker'' over willen komen, ik hoor best vaak dat mensen geen praatje met me beginnen omdat ik niet heel ''aardig'' kijk, en dat vind ik best jammer.
Uiterlijk ben ik wel tevreden, ik vind alleen mijn neus niet zo mooi en ik zou af en toe wel iets ''vriendelijker'' over willen komen, ik hoor best vaak dat mensen geen praatje met me beginnen omdat ik niet heel ''aardig'' kijk, en dat vind ik best jammer.
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Uiterlijk: redelijk. Meestal wel. Zeker nu ik slanker ben, merk ik dat ik minder onzekerheden heb en dus tevredener ben.
Innerlijk: niet echt. Ik weet mijn goede kanten, maar ben me vooral bewust van de slechte kanten, die wat mij betreft in mijn hoofd de goede overschaduwen. Echter ben ik heel goed in oppervlakkig zijn (zie ook onderschrift ) en doen alsof ik best zelfverzekerd ben :-)
Innerlijk: niet echt. Ik weet mijn goede kanten, maar ben me vooral bewust van de slechte kanten, die wat mij betreft in mijn hoofd de goede overschaduwen. Echter ben ik heel goed in oppervlakkig zijn (zie ook onderschrift ) en doen alsof ik best zelfverzekerd ben :-)
Terkina- Fluisteraar
- Aantal berichten : 263
Punten : 273
Ja ik ben tevreden!
Natuurlijk zijn er zowel innerlijk als uiterlijk zaken die beter zouden kunnen. Maar ik denk zolang ik geen handicap(s) heb en redelijk gezond ben, ik geen recht van klagen heb en gelukkig moet zijn met wat ik heb! En dat ben ik ook.
Natuurlijk zijn er zowel innerlijk als uiterlijk zaken die beter zouden kunnen. Maar ik denk zolang ik geen handicap(s) heb en redelijk gezond ben, ik geen recht van klagen heb en gelukkig moet zijn met wat ik heb! En dat ben ik ook.
Gast- Gast
Redelijk.
Qua uiterlijk zou ik van mijzelf wel wat strakker mogen zijn. Ik heb stevige enkels en kuiten maar die zitten helaas in de familie. Ik vond ze als kind al verschrikkelijk. Ik heb heel iets flaporen en in combinatie met dun en fijn haar steken mijn oren er doorheen als ik mijn haren los draag. Dat vind ik ook echt verschrikkelijk maar wat ik ook met mijn haar doe, binnen een uur zakt het in als een plumpudding.
Maar er zijn ook dingen waar ik wel tevreden over ben. Ik heb een slanke taille en ik vind dat ik mooie ogen heb.
Qua innerlijk ben ik best onzeker. Ik ben vaak bang dat mensen mij niet leuk/aardig of raar vinden en daardoor ben ik heel rustig/verlegen. Ik zou best wel wat losser willen zijn.
Qua uiterlijk zou ik van mijzelf wel wat strakker mogen zijn. Ik heb stevige enkels en kuiten maar die zitten helaas in de familie. Ik vond ze als kind al verschrikkelijk. Ik heb heel iets flaporen en in combinatie met dun en fijn haar steken mijn oren er doorheen als ik mijn haren los draag. Dat vind ik ook echt verschrikkelijk maar wat ik ook met mijn haar doe, binnen een uur zakt het in als een plumpudding.
Maar er zijn ook dingen waar ik wel tevreden over ben. Ik heb een slanke taille en ik vind dat ik mooie ogen heb.
Qua innerlijk ben ik best onzeker. Ik ben vaak bang dat mensen mij niet leuk/aardig of raar vinden en daardoor ben ik heel rustig/verlegen. Ik zou best wel wat losser willen zijn.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Ik heb de laatste jaren qua innerlijk een enorme groei meegemaakt en ben blij met wie ik ben nu alles eruit komt. Qua uiterlijk ben ik niet ontevreden, ben wel bezig met afvallen wat goed gaat, als ik die kilo's eraf heb klaag ik nergens meer over
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Tevreden met je inkomen?
» Tevreden met je seksleven?
» Ben jij tevreden over... (vragenlijstje)
» Tevreden over je huisarts?
» Tevreden met je lichaam/gewicht?
» Tevreden met je seksleven?
» Ben jij tevreden over... (vragenlijstje)
» Tevreden over je huisarts?
» Tevreden met je lichaam/gewicht?
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: