Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

N.a.v.... Wanneer ontbijten jullie?

+31
Joli86
Rouxxxe
Ella
rapa nui
Shisha
Suus
Esperanza
Caresses
Rush
Minx
GeKKiE
Ibbeltje
Snoes
Flip Fluitketel
Zonnetje
Highway
SuperGrover
Rovine
VeryCherry
Pompoen
May
girli
Rebecca
Ayla
tuttebel
Curious
juffie001
Monte
dharma
Antibes
Feline
35 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

N.a.v.... Wanneer ontbijten jullie? - Pagina 3 Empty Re: N.a.v.... Wanneer ontbijten jullie?

Bericht  Rouxxxe di 21 feb 2012 - 7:31

Als ik moet werken ga ik eerst douchen & aankleden en daarna meteen ontbijten. Ben ik vrij ga ik altijd eerst rustig een kopje thee drinken en daarna ontbijt ik. Sowieso altijd wel binnen een half uurtje dat ik ben opgestaan.
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v.... Wanneer ontbijten jullie? - Pagina 3 Empty Re: N.a.v.... Wanneer ontbijten jullie?

Bericht  Joli86 di 21 feb 2012 - 7:31

Als ik moet werken in de auto, dan ben ik ongeveer een half uurtje wakker.
Als ik vrij ben zit er vaak wel langer tijd tussen..
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  kajaka88 di 21 feb 2012 - 7:50

Sta rond 7 uur op en ontbijt op het werk om 9:00uur
kajaka88
kajaka88
Prater
Prater

Aantal berichten : 706
Punten : 735
Registratiedatum : 20-12-10

Bericht  Gast di 21 feb 2012 - 7:54

Punk'd schreef:
Powerbabe schreef:Ik ontbijt altijd in bad haha! Sta op, zet het bad aan, maak mijn ontbijtje, ga in bad. Soms douche ik daarna ook nog omdat ik dan wat frisser ben voor mijn gevoel haha. Maar ik ontbijt dus meestal echt binnen een kwartier nadat ik uit mijn bed kom smile.

Ga je iedere dag badderen :shock: Hoe lekker is dat.. Maar hoe lui hahaha.. Ik heb geen bad, maar zie een bad echt als een soort ontspanning waar je een uur inligt met een lavendelplant Wink
Haha nee hoor lig er niet zo lang in, maar scheelt tijd want dan kan ik eten en wassen tegelijk hahaha. Maar ik ga trouwens niet elke dag in bad nee. Alleen op de dagen dat ik werk 's ochtends en dan ook niet elke keer haha (3 dagen per week) en de rest doe ik gewoon rustig aan, eitje koken, koffie maken, ontbijtje voor vriend maken.. Ik ontbijt dus in ieder geval wel elke dag.

Gast
Gast

Bericht  Arwyn di 21 feb 2012 - 8:16

Als ik moet werken, ga ik eerst douchen/wassen en make-uppen, dan ontbijten. Onderweg kan ik dat niet.
Bij m'n weekendwerk eet ik ook nog wel eens op mijn werk, maar het eerste broodje wil ik eigenlijk daarvoor al wel ophebben.
Als ik vrij ben, ga ik eerst drie kwartier fietsen op de hometrainer + sit ups. Dan even 'bijkomen' en dan ga ik ontbijten.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  TwistedAngel di 21 feb 2012 - 8:46

meestal pas op het werk, 45 min / uur na het opstaan..
TwistedAngel
TwistedAngel
Prater
Prater

Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  mezzoforte di 21 feb 2012 - 9:32

Sinds een tijdje sla ik het ontbijt over. Ik heb 's ochtends gewoon weinig tijd voor ik naar m'n werk moet (blijf eigenlijk gewoon te lang in m'n bed liggen Embarassed )
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: