Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

N.a.v.... Wanneer ontbijten jullie?

+31
Joli86
Rouxxxe
Ella
rapa nui
Shisha
Suus
Esperanza
Caresses
Rush
Minx
GeKKiE
Ibbeltje
Snoes
Flip Fluitketel
Zonnetje
Highway
SuperGrover
Rovine
VeryCherry
Pompoen
May
girli
Rebecca
Ayla
tuttebel
Curious
juffie001
Monte
dharma
Antibes
Feline
35 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

N.a.v.... Wanneer ontbijten jullie? Empty N.a.v.... Wanneer ontbijten jullie?

Bericht  Feline ma 20 feb 2012 - 8:54

Ik probeer mezelf aan te leren om het meeste eten rond de ochtend/begin middag te eten..

Sta op om 7.15, dan douche ik, kleed ik me aan, drink een koffie verkeerd en ben ik om half 9 op m'n werk. Vervolgens ontbijt ik rond een uur of 9 met 2 crackers of een pistoletje met gekookt ei. Maar dan ben ik dus al 2 uur wakker. Is dat dan te laat voor ontbijt? Vind 't ook zo zonde om er eerder voor op te moeten staan..
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v.... Wanneer ontbijten jullie? Empty Re: N.a.v.... Wanneer ontbijten jullie?

Bericht  Gast ma 20 feb 2012 - 8:56

Binnen een uur na opstaan. Ik heb ergens gelezen dat dit zo hoort om de stofwisseling juist op gang te krijgen. Of het waar is weet ik niet. Maar ik hou me eraan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v.... Wanneer ontbijten jullie? Empty Re: N.a.v.... Wanneer ontbijten jullie?

Bericht  Antibes ma 20 feb 2012 - 8:58

Meestal zo'n 20 minuten na het wakker worden/opstaan. Ik moet echt wat eten voor ik ga douchen, anders ga ik daar van mijn stokje. Ik slaap altijd erg slecht en word iedere ochtend ontzettend gammel wakker, eten heb ik gewoon nodig 's ochtends.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v.... Wanneer ontbijten jullie? Empty Re: N.a.v.... Wanneer ontbijten jullie?

Bericht  Gast ma 20 feb 2012 - 9:00

Ik eet altijd onderweg in de auto, puur omdat ik niet uitgebreid kan ontbijten 's ochtens. In het weekend meestal 5 min nadat ik mijn ogen open heb. Heb nooit moeite gehad met ontbijten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v.... Wanneer ontbijten jullie? Empty Re: N.a.v.... Wanneer ontbijten jullie?

Bericht  dharma ma 20 feb 2012 - 9:00

Als ik weg moet meestal binnen een uur na het opstaan, in het weekend soms langer.
dharma
dharma
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 66
Punten : 68
Registratiedatum : 11-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v.... Wanneer ontbijten jullie? Empty Re: N.a.v.... Wanneer ontbijten jullie?

Bericht  Monte ma 20 feb 2012 - 9:00

Ik ontbijt altijd na 45 min nadat ik opgestaan ben. Ik ga eerst douchen, aankleden, opmaken en zet dan een kopje thee, smeer alles voor de dag en ontbijt. Ik sla nooit meer een ontbijt over sinds ik 3x ben flauwgevallen door een combi van niet eten en pijn, dus dat doe ik echt niet meer. Dan maar wat eerder opstaan(ik kan binnen 10 min ontbijten, dus 10 min eerder opstaan gaat nog wel)
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v.... Wanneer ontbijten jullie? Empty Re: N.a.v.... Wanneer ontbijten jullie?

Bericht  juffie001 ma 20 feb 2012 - 9:01

Meestal een half uur na het opstaan
juffie001
juffie001
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 467
Punten : 543
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v.... Wanneer ontbijten jullie? Empty Re: N.a.v.... Wanneer ontbijten jullie?

Bericht  Curious ma 20 feb 2012 - 9:02

na een douche en aankleden is het eerste wat ik doe ontbijten, honger!!
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v.... Wanneer ontbijten jullie? Empty Re: N.a.v.... Wanneer ontbijten jullie?

Bericht  tuttebel ma 20 feb 2012 - 9:03

Op een vrije dag eet ik meestal als ik honger heb en dat is soms pas in de middag. Op een dag dat ik naar school moet probeer ik meestal wel voor m'n vertrek te ontbijten rond 7 uur, maar soms als ik dan echt nog geen honger heb eet ik pas in m'n eerste pauze rond half 11
tuttebel
tuttebel
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 345
Punten : 352
Registratiedatum : 03-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v.... Wanneer ontbijten jullie? Empty Re: N.a.v.... Wanneer ontbijten jullie?

Bericht  Ayla ma 20 feb 2012 - 9:03

Als ik vrij ben nadat mijn dochter de fles heeft gehad, als ik moe ben kruip ik dan nog even terug en ontbijt ik zodra ik opgestaan ben. Als ik weg moet geef ik de fles en ga ik douchen, en daarna ontbijten.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v.... Wanneer ontbijten jullie? Empty Re: N.a.v.... Wanneer ontbijten jullie?

Bericht  Rebecca ma 20 feb 2012 - 9:08

Ik sta rond 6.15/6.30u op, ik moet dan echt nog niet aan eten denken en ben soms zelf 'misselijk' dan. Ik ontbijt op mijn werk rond 8.00/8.15u, dan krijg ik ook trek.
In het weekend eet ik wel meteen na het opstaan, maar dan sta ik ook heel wat later op.
Rebecca
Rebecca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1272
Punten : 1340
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Scherpenzeel GLD

http://www.cakesbyrebecca.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v.... Wanneer ontbijten jullie? Empty Re: N.a.v.... Wanneer ontbijten jullie?

Bericht  girli ma 20 feb 2012 - 9:11

Ik ontbijt meestal als ik op school kom. Ik ben echt misselijk als ik net wakker ben en dat valt dan echt verkeerd. Dus dit werkt voor mij het beste.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v.... Wanneer ontbijten jullie? Empty Re: N.a.v.... Wanneer ontbijten jullie?

Bericht  Gast ma 20 feb 2012 - 9:22

Gisele schreef:Binnen een uur na opstaan. Ik heb ergens gelezen dat dit zo hoort om de stofwisseling juist op gang te krijgen. Of het waar is weet ik niet. Maar ik hou me eraan.

Ik hou dit ook aan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v.... Wanneer ontbijten jullie? Empty Re: N.a.v.... Wanneer ontbijten jullie?

Bericht  May ma 20 feb 2012 - 9:30

Zo'n 1,5 à 2 uur nadat ik opgestaan ben.
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v.... Wanneer ontbijten jullie? Empty Re: N.a.v.... Wanneer ontbijten jullie?

Bericht  Gast ma 20 feb 2012 - 9:30

Meestal in de auto voor of na mijn eerste opdracht. Voorheen in de tram richting mijn werk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v.... Wanneer ontbijten jullie? Empty Re: N.a.v.... Wanneer ontbijten jullie?

Bericht  Gast ma 20 feb 2012 - 9:33

Ik ontbijt ongeveer 3 kwartier nadat mijn wekker is gegaan. Ik kan echt niet zonder ontbijt, dan voel ik me de rest van de dag raar smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v.... Wanneer ontbijten jullie? Empty Re: N.a.v.... Wanneer ontbijten jullie?

Bericht  Pompoen ma 20 feb 2012 - 9:34

Hangt er vanaf of ik weg moet of niet. Als ik ergens heen moet en ik daarvoor de wekker heb gezet dan ga ik eerst douchen en aankleden, dan meestal even een beetje rondlummelen, iets op de computer doen ofzo en dan als allerlaatste ga ik ontbijten. Ik zet de wekker meestal een uur voordat ik weg moet.

Als ik niet weg hoef dan sta ik meestal sowieso rustiger op, dan ga ik vaak een beetje rommelen en dan douchen en vaak ontbijt ik dan veel later. Eigenlijk gewoon pas als ik honger krijg. Meestal krijg ik na een uur na het opstaan wel honger.

Ik sta sowieso bijna altijd op met buikpijn, als ik wakker word dan komen mijn darmen op gang en dat doet zeer. Meestal helpt naar de wc gaan dan wel goed trouwens. Maar het duurt even voordat het op gang is en als dat eenmaal gebeurd is dan krijg ik meestal ook honger daarna.

Zonder ontbijt de deur uit of vanalles doen is voor mij trouwens echt geen optie, dan voel ik me echt niet lekker.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v.... Wanneer ontbijten jullie? Empty Re: N.a.v.... Wanneer ontbijten jullie?

Bericht  VeryCherry ma 20 feb 2012 - 9:35

Ik ontbijt bijna nooit, heel slecht, i know.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v.... Wanneer ontbijten jullie? Empty Re: N.a.v.... Wanneer ontbijten jullie?

Bericht  Gast ma 20 feb 2012 - 9:35

Ongeveer 10 minuten na het opstaan. Eerst verzorg ik de poezen. Daarna smeer ik mijn brood voor het werk en het ontbijt. Ik moet ook echt snel eten. Heb 's morgens altijd enorme trek.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v.... Wanneer ontbijten jullie? Empty Re: N.a.v.... Wanneer ontbijten jullie?

Bericht  Pompoen ma 20 feb 2012 - 9:37

Overigens vind ik zoetigheid 's ochtends echt niet te hebben! Zelfs fruit vind ik meestal te zoet. Ik eet liever een hartige boterham of cornflakes met melk.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v.... Wanneer ontbijten jullie? Empty Re: N.a.v.... Wanneer ontbijten jullie?

Bericht  Gast ma 20 feb 2012 - 9:43

Meestal na een uur nadat ik ben opgestaan

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v.... Wanneer ontbijten jullie? Empty Re: N.a.v.... Wanneer ontbijten jullie?

Bericht  Gast ma 20 feb 2012 - 9:56

Ik sta op, kleed me aan en ga vervolgens ontbijten. Ontbijten moet ik als een van de eerste dingen doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v.... Wanneer ontbijten jullie? Empty Re: N.a.v.... Wanneer ontbijten jullie?

Bericht  Rovine ma 20 feb 2012 - 10:02

Eerste wat ik 's ochtends doe is naar de keuken lopen. Dan maak ik mijn eten voor de lunch klaar en daarna mijn ontbijt. Dan ga ik direct ontbijten, daarna pas aankleden.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v.... Wanneer ontbijten jullie? Empty Re: N.a.v.... Wanneer ontbijten jullie?

Bericht  SuperGrover ma 20 feb 2012 - 10:24

Ontbijten is echt het allereerste wat ik doe. Of nou ja nee, ik zet de tv aan op ontbijtnieuws, en dan ga ik gelijk ontbijten. Ik voel me niet fijn als ik niet gelijk eet, en ik vind het heerlijk om rustig wakker te worden met voedsel en nieuws.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v.... Wanneer ontbijten jullie? Empty Re: N.a.v.... Wanneer ontbijten jullie?

Bericht  Gast ma 20 feb 2012 - 10:27

Ik ontbijt altijd aan de eettafel terwijl ik me ondertussen opmaak.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v.... Wanneer ontbijten jullie? Empty Re: N.a.v.... Wanneer ontbijten jullie?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum