Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Afspraken veranderen

+7
Rush
Snoes
CCC
nina
girli
kwak
Hoochie
11 plaatsers

Ga naar beneden

Afspraken veranderen Empty Afspraken veranderen

Bericht  Hoochie ma 20 feb 2012 - 8:50

Hebben die mannen van jullie daar ook zo'n handje van?

De mijne wel en af en toe word ik daar beetje moe van. Het zit hem soms in kleine dingen als ik ben voor 12 uur thuis en pas om half 2 thuis komen. Ik ga A doen en puntje bij paaltje wordt het weer B.

Nu ook hij is carnaval vieren, maar daarom slaapt hij bij zijn ouders, want het is daar in het dorp. Eerst is het van ik ga niet 4 dagen bij mijn ouders slapen, dan is het weer ik weet het niet. Vanmiddag smst hij van ben denk ik rond 11 uur thuis vanavond en nu krijg ik weer een smsje dat hij waarschijnlijk toch niet thuis komt slapen. Mad De plannen zijn inmiddels al 6 keer aangepast.

Het probleem zit hem er niet in dat hij daar slaapt, want dat maakt mij verder niet uit. Ik neem tegenwoordig de dingen die hij zegt/afspreekt al met een korrel zout, want 9 van de 10 keer past hij het toch weer aan en eigenlijk vind ik dat soms best vervelend.
Hoochie
Hoochie
Prater
Prater

Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afspraken veranderen Empty Re: Afspraken veranderen

Bericht  kwak ma 20 feb 2012 - 9:32

mijn man is wel iets minder erg.
ondertussen weet ik wel dat als mijn man zegt dat hij om zo laat thuis komt als hij gaat stappen weet ik dat ik daar niet op hoef te rekenen en er minstens een uur bij moet rekenen.
het is echt stront iritant!
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  girli ma 20 feb 2012 - 9:37

Hebben wij toevallig dezelfde vriend? Ik herken het zo erg!

Ik heb helaas geen tips voor je. Ik trek vaak mijn eigen plannen en laat hem maar plannen maken die hij niet nakomt. Ik blijf er niet meer voor thuis.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Bericht  nina ma 20 feb 2012 - 9:45

In ons geval ben ik degene die vaak van plan veranderd.
Maar niet zo extreem als in de beginpost..
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 20 feb 2012 - 9:46

Ik ben ook vaak degene die van plannen afwijkt, ik stoor me er bij andere mensen ook niet aan.

Gast
Gast

Bericht  CCC ma 20 feb 2012 - 10:07

Mijn vriend heeft hier helaas ook een handje van.. overigens geen besluitloosheid (of hoe je het wilt noemen smile) maar meer dat hij doet waar hij zin in heeft op dat moment en vergeet mij ook altijd even op de hoogte te brengen. Daar word ik soms wel erg moe van... Maar goed, vanavond was zijn eerste goede actie, hij belde me om te vertellen wat het plan was... smile

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761

Bericht  Gast ma 20 feb 2012 - 10:34

Dat zou ik echt heelvervelend vinden en ook niet pikken eigenlijk. Je hebt een relatie, dus je bespreekt gewoon wat de plannen zijn en daar mag de ander dan vanuit gaan en je ook op aanspreken lijkt me.
Mijn man hoeft echt niet op een bepaalde tijd thuis te zijn, maar als hij zegt om twaalf uur thuis te zijn en hij komt pas om twee uur zonder wat te laten horen heeft hij een levensgroot probleem. Andersom net zo trouwens. Hij vraag mij altijd hoe laat ik het ga maken en als ik het nog niet weet vraagt hij meestal of ik hem rond een bepaalde tijd wil laten weten of ik nog lang blijf. Vind ik ook heel normaal. Ik ga me zorgen maken als hij veel later dan afgesproken thuis komt en andersom ook.

Een extra nachtje logeren doe je lijkt me in overleg en niet via een sms. De ander kan ook plannen hebben en dat overleg je dus.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 20 feb 2012 - 10:41

Nee dat doet mijn vriend nooit gelukkig, hij is heel punctueel wat dat betreft.

Gast
Gast

Bericht  Hoochie ma 20 feb 2012 - 10:50

Eucalypta schreef:Dat zou ik echt heelvervelend vinden en ook niet pikken eigenlijk. Je hebt een relatie, dus je bespreekt gewoon wat de plannen zijn en daar mag de ander dan vanuit gaan en je ook op aanspreken lijkt me.
Mijn man hoeft echt niet op een bepaalde tijd thuis te zijn, maar als hij zegt om twaalf uur thuis te zijn en hij komt pas om twee uur zonder wat te laten horen heeft hij een levensgroot probleem. Andersom net zo trouwens. Hij vraag mij altijd hoe laat ik het ga maken en als ik het nog niet weet vraagt hij meestal of ik hem rond een bepaalde tijd wil laten weten of ik nog lang blijf. Vind ik ook heel normaal. Ik ga me zorgen maken als hij veel later dan afgesproken thuis komt en andersom ook.

Een extra nachtje logeren doe je lijkt me in overleg en niet via een sms. De ander kan ook plannen hebben en dat overleg je dus.

Ik zeg er ook altijd wel wat van en 9 van de 10 keer geeft hij mij ook wel gelijk, maar als zich dan een iets andere situatie voordoet dan beginnen we weer opnieuw. Ik ga hier ook wel wat van zeggen, maar dat doe ik morgen wel, ik heb geen zin om dit via de telefoon te gaan doen.
Hoochie
Hoochie
Prater
Prater

Bericht  Snoes ma 20 feb 2012 - 18:09

Nee, dat doen mijn vriend eigenlijk niet, uitzonderingen daar gelaten. Gelukkig, want ik hou daar niet zo van.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Gast ma 20 feb 2012 - 20:10

Nee, ik herken het niet. Mijn vriend komt altijd zijn afspraken na.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 20 feb 2012 - 20:39

Nee, ik heb daar geen last van. Mijn vriend, en ikzelf ook, houden ons altijd aan afspraken. Natuurlijk kan er iets tussen komen, maar dan overleggen we daar even over.

Gast
Gast

Bericht  Rush ma 20 feb 2012 - 21:04

Nee m`n vriend is altijd stipt op tijd.

Alleen als hij uitgaat, gaat hij niet van te voren zeggen hoe laat hij terug is, dan kan het ook niet tegenvallen.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Silver ma 20 feb 2012 - 21:31

Ik ben er aan gewend geraakt dat hij gewoon niet iemand is van tijd. En als ie zegt zo en zo laat ben ik thuis, en vervolgens wordt het een paar uur later, tsja dan krijg ik wel een excuus als... Het was zoo gezellig, of ik werdt tegen gehouden, of ik moest nog even met die en die praten.
Ach hij doet maar, en als ik dan mee ben, en naar huis wil.. Ben ik ook op het laatst een kreng, want ik zeg bijv. om 03.00 ik wil naar huis, dan zijn we er bij wijze van 04.30 nog. Mijn schoonvader doet hetzelfde, heb wel eens gevraagd aan mijn schoonmoeder hoe heb jij dat destijds gedaan. En zij zei je leert ermee omgaan, Afspraken veranderen 394967
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902

Bericht  Caramba ma 20 feb 2012 - 21:45

Mijn vriend geeft nooit een tijd aan. En dat vind ik geen probleem.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  Sugarfall ma 20 feb 2012 - 22:49

Dat heeft mijn vriend gelukkig niet zo erg, ik wil wel graag een beetje weten waar ik aan toe ben. Alleen op de vrijdagavond, dan gaat hij altijd iets doen met zijn vriendengroep, is gewoon een vast iets, maar heel vaak zegt hij ''Nee, ik weet nog niet, kijk wel even'' Dan weet ik al dat hij toch wel gaat, en ben daar ook niet verbaasd over als hij het een uur later zegt, haha dat vind ik meer grappig en ook helemaal niet erg.
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407

Bericht  Gast ma 20 feb 2012 - 23:13

Nee, gelukkig niet. Zou dat ook echt heel vervelend vinden.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 20 feb 2012 - 23:21

Dat is hier ook wel eens maar als er iets veranderd dan houdt hij mij vrij goed op de hoogte, en andersom ook. Dat moet kunnen toch?! Ik zou het wel heel stom vinden als mijn vriend in een sms laat weten dat ie niet thuis slaapt.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 20 feb 2012 - 23:35

Gelukkig niet, al is het wel eens voorgekomen dat we op een zondag uit eten zouden gaan voor mijn verjaardag, en hij me gewoon heeft laten zitten. Hij zou op een bepaalde tijd thuis zijn en kwam toen pas 2 uur later aankakken. Ik kon hem niet bereiken, niks. Toen was ik zó boos en zó verdrietig dat hij dat volgens mij nooit meer zal flikken laughcry

Gast
Gast

Bericht  Susan ma 20 feb 2012 - 23:42

Ik ben het helemaal met Eucalypta eens, ik zou daar ook niet blij van worden en er ook wel iets van zeggen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Gast ma 20 feb 2012 - 23:44

nina schreef:In ons geval ben ik degene die vaak van plan veranderd.
Maar niet zo extreem als in de beginpost..

+1

Gast
Gast

Bericht  Hoochie di 21 feb 2012 - 5:40

Nou meneer kwam uiteindelijk toch thuis slapen, maar ja hij was er om half 3 ofzo! Ik vind het ook gewoon heel vervelend. Het is zo dat als hij op dindag zegt gaan we zaterdagavond doen dat ik tegenwoordig al zeg vraag dat zaterdagmiddag nog maar een keer want je past de plannen toch 9 van de 10 weer aan.

Ik ga het er vanavond even over hebben, want kom net thuis
Hoochie
Hoochie
Prater
Prater

Bericht  Gast di 21 feb 2012 - 5:43

Ik vind dat ook echt niet normaal hoor. Zeggen dat je 1 nacht weg blijft, dan toch weer een nachtje extra, dan toch midden in de nacht thuiskomen... Zo run je toch geen huishouden samen? Ik zou me meer een hotel voelen, of toevallige huisgenoten. En zelfs van mijn huisgenoten wilde ik vroeger graag weten of ze wel of niet thuis zouden komen. Schrikken zijn ouders niet, als hij 's ochtends daar opeens níet in bed ligt?

Gast
Gast

Bericht  Hoochie di 21 feb 2012 - 8:30

Eucalypta schreef:Ik vind dat ook echt niet normaal hoor. Zeggen dat je 1 nacht weg blijft, dan toch weer een nachtje extra, dan toch midden in de nacht thuiskomen... Zo run je toch geen huishouden samen? Ik zou me meer een hotel voelen, of toevallige huisgenoten. En zelfs van mijn huisgenoten wilde ik vroeger graag weten of ze wel of niet thuis zouden komen. Schrikken zijn ouders niet, als hij 's ochtends daar opeens níet in bed ligt?

Nou het was niet zo dat hij opeens om half 3 op de stoep stond, want hij had het nog wel laten weten en dus ook aan zijn ouders dat hij daar niet zou slapen. We hebben er net een tijd over gesproken en ik heb aangegeven dat ik dit zo niet prettig vindt en hij snapte uiteindelijk wel wat ik bedoelde. Hij gaf ook aan dat hij zich te makkelijk over laat halen door vrienden (allemaal vrijgezel en dus veel minder rekening hoeven te houden met). Hij heeft belooft meer met mij te overleggen, dus hopelijk doet hij het ook
Hoochie
Hoochie
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud