afspraken consultatiebureau
+12
duckie
Kat1980
Mikki
Liadan
loesje
koNijntje
Susan
Theezakje13
Tania
Pussycat
Annie24
Flower_L
16 plaatsers
Pagina 1 van 1
afspraken consultatiebureau
..hoe worden die bij jullie ingepland?
Bij ons de laatste tijd continu via de post, omdat de bureau's overvol zitten. Vanmiddag zouden we de 13-15 maanden afspraak hebben, maar ze hebben zojuist afgebeld omdat de arts ziek is. Nieuwe afspraak inplannen kon niet, omdat ze niet wisten hoe ze alles in moesten plannen, en er moesten andere bureau's ingezet worden. Nieuwe afpraak komt ook weer via de post.
Worden bij jullie de volgende afspraken ter plekke afgesproken? Of gaat dat ook allemaal via de post?
Bij ons de laatste tijd continu via de post, omdat de bureau's overvol zitten. Vanmiddag zouden we de 13-15 maanden afspraak hebben, maar ze hebben zojuist afgebeld omdat de arts ziek is. Nieuwe afspraak inplannen kon niet, omdat ze niet wisten hoe ze alles in moesten plannen, en er moesten andere bureau's ingezet worden. Nieuwe afpraak komt ook weer via de post.
Worden bij jullie de volgende afspraken ter plekke afgesproken? Of gaat dat ook allemaal via de post?
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Re: afspraken consultatiebureau
Wordt ter plekke afgesproken. Al geloof ik dat je voor afspraken op de lange termijn wel per post een afspraak krijgt en dat je dan kan bellen als de datum/tijd niet uitkomt, althans....als ik daar met Y. ben hoor ik de medewerksters dat wel eens zeggen. Logisch ook, want met een baby moet je vaak terugkomen, maar als je kindje wat ouder is niet.
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10
Ter plekke
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Tot nu toe ging het ter plekke. Maar voor de volgende afspraak (18 maanden) gaat het per post.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Ter plekke wordt de nieuwe afspraak gemaakt.
Theezakje13- Prater
- Aantal berichten : 720
Punten : 774
Registratiedatum : 20-11-10
Toen ze nog baby waren en heel vaak kwamen werden de afspraken ter plekke ingepland, nu er meer tijd tussen gaat zitten krijgen we meestal een brief. Je kunt ook zelf een afspraak maken via de klantenservice.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Flower_L schreef:..hoe worden die bij jullie ingepland?
huh.. ik krijg altijd ter plekke een nieuwe afspraak.
of zal het zijn omdat ik nog maandelijks moet met t.?
koNijntje- Prater
- Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11
Vanaf 1 jaar gaat het via de post. En onder 1 jaar krijg ik tijdens mijn afspraak meteen de volgende datum te horen.
Gast- Gast
Ter plekke
+1
+1
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
koNijntje schreef:Flower_L schreef:..hoe worden die bij jullie ingepland?
huh.. ik krijg altijd ter plekke een nieuwe afspraak.
of zal het zijn omdat ik nog maandelijks moet met t.?
Denk het wel Wij maakten in het begin ook ter plekke een afspraak, maar laatste 2 afspraken gingen per post. Nu ik deze reacties lees denk ik dat dit wel normaal is.
Alleen kwam het vandaag mooi uit, omdat ik donderdags altijd vrij heb. Maar ach....het is heerlijk weer, kan ik vanmiddag mooi nog een stukje gaan fietsen
Flower_L- Ratel
Het gaat om de afspraak waarbij ze de BMR/MenC-prik zou krijgen, toch? Ik zou dan terugbellen en erop aandringen dat die afspraak gewoon ter plekke wordt gemaakt, aangezien je zoontje nu al 15 maanden is. Desnoods dat je alleen langskomt voor het vaccineren en dat het wegen en meten en het consult een andere keer plaatsvinden.
Susan- Lady Post-a-lot
Tot 18 maanden worden ze bij ons op het CB gemaakt, daarna krijgen we een brief thuis.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Susan schreef:Het gaat om de afspraak waarbij ze de BMR/MenC-prik zou krijgen, toch? Ik zou dan terugbellen en erop aandringen dat die afspraak gewoon ter plekke wordt gemaakt, aangezien je zoontje nu al 15 maanden is. Desnoods dat je alleen langskomt voor het vaccineren en dat het wegen en meten en het consult een andere keer plaatsvinden.
ja klopt. Vorige afspraak (ook prik) was op zijn verjaardag en is toen ook al afgezegd en een maand uitgesteld, dus op zich zouden we nu nog een maand later kunnen toch? Dat wegen + advies vind ik niet zo heel belangrijk inderdaad.
Maar neem aan dat ze dat zelf ook begrijpen? Ik zal nu iig een mail sturen, daar reageren ze vrij snel op.
Flower_L- Ratel
De vorige vaccinaties waren neem ik aan DKTP-Hib/Pneu, daar krijgen ze er meerdere van en daar mag dan een bepaalde tijd tussen zitten, maar die staan los van de vaccinaties die ze met 14 maanden krijgen. Yrsa was ziek met 14 maanden waardoor die vaccinatie ruim anderhalve maand moest worden uitgesteld, toen had ze precies op die ochtend ook koorts, toen konden we gelukkig de week daarop even langskomen. Bij ons stellen ze vaccinaties in elk geval liever niet al te lang uit.
Susan- Lady Post-a-lot
De afspraken onder een jaar worden ter plekke gemaakt, daarna meestal via de post. Vaak bellen ze toch even, zodat beide meiden tegelijk kunnen komen. Mijn jongste is veel ziek geweest, waardoor het hele ent-schema in de war kwam. Maar hier kun je dus tijdens het inloopspreekuur de prikken komen halen.
Mikki- Fluisteraar
- Aantal berichten : 263
Punten : 264
Registratiedatum : 20-11-10
Bij ons worden de afspraken ter plekke ingepland. Alleen de 2-jarige afspraak van mijn oudste zou via de post komen, maar nadat hij al 2 maanden 2 was, had ik nog niks gehad gehoord en heb ik dus maar zelf het afsprakenbureau gebeld. Bij mij werd voor de 3-jarige afspraak ook ter plekke een afspraak ingepland op het zelfde moment dat mijn jongste ook moest.
Kat1980- Kletskop
- Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Pussycat schreef:Ter plekke
+1
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Liadan schreef:Tot 18 maanden worden ze bij ons op het CB gemaakt, daarna krijgen we een brief thuis.
+1
pindaatje- Prater
- Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10
Bij ons word de volgende afspraak ter plekke gemaakt en mocht je tegen de tijd dat afspraak is niet kunnen, kan je afbellen.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Ter plekke wordt er een afspraak gemaakt. Als de oudste aan de buurt is maak ik voor haar ook een afspraak zodat ze tegelijk kunnen.
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Wij moeten zelf bellen voor een afspraak.
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Soortgelijke onderwerpen
» 2 afspraken CB met 11 maanden?
» Het consultatiebureau
» Afspraken veranderen
» Consultatiebureau
» consultatiebureau
» Het consultatiebureau
» Afspraken veranderen