Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Afspraken nakomen

4 plaatsers

Ga naar beneden

Afspraken nakomen Empty Afspraken nakomen

Bericht  GreenGrass vr 19 aug 2011 - 1:29

Ik zou een paar weken terug op een bepaald tijdstip gebeld worden door een collega, uiteindelijk heb ik netjes gewacht en niets gehoord. Een paar dagen later kreeg ik een mail dat het er bij in was geschoten en hij het vergeten was. Dit vond ik een beetje lullig, maar hij moet wat van mij en ik niet van hem.

Vandaag zou hij opnieuw op een bepaald tijdstip (half 12) mij bellen om het een en ander te vragen/uit te leggen. Ik heb wederom gezorgd dat ik om half 12 vandaag bereikbaar was, maar opnieuw geen telefoontje. Tot 1 uur ben ik bereikbaar geweest en toen had ik zoiets van "het zal wel". Ik ben een lekker blokje om gegaan en nu zie ik dus dat ik 3 oproepen gemist heb, naja een is er opgenomen door mijn zusje, maar hij legde weer neer. Ik heb het wel een beetje hiermee gehad, had hij zijn afspraak maar na moeten komen. Ik was dan ook niet van plan hem nu terug te bellen, hij moet namelijk wat van mij en ik niet van hem!

Herkenbaar en komen jullie je afspraken wel na?
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Afspraken nakomen Empty Re: Afspraken nakomen

Bericht  Gast vr 19 aug 2011 - 2:45

Vervelend dat die collega steeds niet belt wanneer hij zegt dat hij zal bellen. Ik zou hem ook niet terugbellen hoor. Als hij je nodig heeft, belt hij wel weer..
Ik ben zelf ook wel punctueel, en hou er van wanneer anderen hun afspraken ook nakomen.

Gast
Gast

Bericht  GreenGrass vr 19 aug 2011 - 3:33

Break Of Day schreef:Vervelend dat die collega steeds niet belt wanneer hij zegt dat hij zal bellen. Ik zou hem ook niet terugbellen hoor. Als hij je nodig heeft, belt hij wel weer..
Ik ben zelf ook wel punctueel, en hou er van wanneer anderen hun afspraken ook nakomen.

Het leukste is nog dat mijn contract het eind van de maand afloopt, komt hij er dan nog mee: "Sorry, ik werk er niet meer!"
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Bericht  Tullow vr 19 aug 2011 - 4:06

Ik kom mijn afspraken ook altijd na. Er kan natuurlijk altijd wat tussen komen, maar dit nu al de tweede keer! Lekker laten gaan, dan belt ie nog maar een keer.
Tullow
Tullow
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10

Bericht  nina vr 19 aug 2011 - 4:13

Jemig dat zou ik ook heel vervelend vinden... Mja lekker laten gaan dan... Helemaal als hij iets van jou moet en niet anders om!

Ik houd me wel aan gemaakte afspraken. Vooral omdat ik het vervelend vind, als anderen dat niet doen.
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  SoGood vr 19 aug 2011 - 19:54

Bellen vind ik dan niet zo erg, ik hoor mijn telefoon toch meestal wel. Ik heb ook meerdere keren ergens in de stad gestaan en dat diegene het dan was vergeten of 10 minuten van te voren had gehad gemaild dat het niet doorging. Ja, ik zit niet de hele dag op mijn mail natuurlijk. Was overigens steeds dezelfde persoon.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gast vr 19 aug 2011 - 19:59

Mensen die wat van mij moeten, maar hun afspraken niet na komen zou ik niet zoveel mee doen. Zíj komen hun afspraak niet na en ik heb ze niet nodig, waarom zou ik er dan moeite voor doen?

Als ik zelf mensen nodig heb en ze komen hun afspraak niet na, dan geef ik wel aan dat ik het vervelend vind en maak ik zo snel mogelijk een nieuwe afspraak.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 19 aug 2011 - 22:56

In dit geval zou ik hem moeite laten doen om contact met je op te nemen. Stom dat hij er zo laks mee omgaat. Al helemaal omdat hij iets van jou nodig heeft. Voor jou heeft het verder geen consequenties dus ik zou me er niet al te druk om maken.

Gast
Gast

Bericht  GreenGrass za 20 aug 2011 - 4:09

Ik heb inmiddels een mail gehad met wat informatie van iets dat ik door moet nemen, als ik tijd heb. Als ik het heb doorgenomen moet ik hem maar even bellen...
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud