Wie is er ook zo slecht in het huishouden?
+13
SarahKey
Puggle
Esperanza
Paper Crown
bolus26
Rovine
Caroow
Atelier Madame
Lejow
Rush
Ooh La La!
Zwerver
Puk
17 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Wie is er ook zo slecht in het huishouden?
Geen moeite mee, ik maak iedere dag schoon. Ik hou echt van een schoon opgeruimd huis, geniet er daarna ook echt van!
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
bolus26 schreef:Atelier Madame schreef:Ik vind het verschrikkelijk en doe het ook altijd maar half, maar goed als ik het dan een keertje goed aanpak doe ik het wel gelijk heel netjes.
tot grote wanhoop van mijn man doe ik t vaak ook maar half, hij is echt pietje precies dus die kan daar helemaal niet tegen! en hij doet ook al van alles in t huishouden dus kan ook niet zeggen doe t lekker zelf!
Oh hier ook zo'n man! Ik heb een grote hekel aan schoonmaken en hij niet. Ik doe het dan half zo van, dan ben ik sneller klaar en dan kan hij weer mopperen
Maar hij doet ook veel uit zichzelf dus ik kan ook niet zeggen: doe het zelf!
Ach hij stimuleert me wel om goed mee te helpen.
Esperanza schreef:+1Zusje schreef:Ik ben er ook erg slecht in. Ik stel alles constant uit. Opruimen doe ik meestal als ik bezoek krijg of als ik bv geen kleding meer heb of er zijn geen borden meer beschikbaar...
Al was ik dan gewoon 1 bord af en laat ik de rest staan
Haha hier nog zo een!
Gast- Gast
Ik heb er ook een hekel aan. Nu hebben wij niet zo'n groot huis. En ben met 1,5 uur klaar.
De stofzuiger haal ik er 2 keer per week door heen. Maar de vaatwasser staat echt wel iedere dag of om de dag aan.
De stofzuiger haal ik er 2 keer per week door heen. Maar de vaatwasser staat echt wel iedere dag of om de dag aan.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Normaal gesproken doe ik het gewoon en vind ik het niet erg, maar nu ik zwanger ben ben ik echt niet vooruit te branden, heel frustrerend!
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10
Ugly Betty schreef:Normaal gesproken doe ik het gewoon en vind ik het niet erg, maar nu ik zwanger ben ben ik echt niet vooruit te branden, heel frustrerend!
Had ik ook maar daarna krijg je een tijd dan heb je alle energie en lig je met een bolle buik in alle hoeken van de kamer de plinten te soppen en alle kasten uit te zoeken.
Tot de laatste paar weken je niet meer kunt bukken en echt geen energie meer hebt
Mijn man heeft wel eens gezegd: ik maak je vaker zwanger, het huis is nog nooit zo schoon geweest.
Ik kan het wel maar de wil is er niet altijd haha! Als ik eenmaal bezig ben gaat het wel maar ik stel het vaak wel zo lang mogelijk uit. Zoals vandaag.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Puggle schreef:Geen moeite mee, ik maak iedere dag schoon. Ik hou echt van een schoon opgeruimd huis, geniet er daarna ook echt van!
Ik ook. Soms lukt het een dag niet zo goed, omdat ik te moe ben of geen zin of tijd heb, maar ik ruim sowieso dagelijks alle spullen op, wassen, vaatwasser, etc. En de rest komt dan later wel.
Gast- Gast
Ik ben er ook slecht in... Meestal ruim ik snel op wanneer ik bezoek krijg. Ik moet echt de motivatie hebben om mijn huis schoon te maken en als ik het doe dan wil ik het helemaal perfect schoonmaken.
Afwassen probeer ik wel elke avond te doen, maar afdrogen doe ik niet.. De volgende ochend doe ik dan afdrogen.
Ik heb een hekel aan stofzuigen, dus stel ik het vaak uit. Ik heb ooit een schema gemaakt, maar daar houd ik me toch niet aan. Dus het is echt een ramp!
Afwassen probeer ik wel elke avond te doen, maar afdrogen doe ik niet.. De volgende ochend doe ik dan afdrogen.
Ik heb een hekel aan stofzuigen, dus stel ik het vaak uit. Ik heb ooit een schema gemaakt, maar daar houd ik me toch niet aan. Dus het is echt een ramp!
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Hulp in het huishouden
» Huishouden
» Hoe vaak.. (huishouden)
» planning huishouden?
» Huishoudster/hulp in het huishouden
» Huishouden
» Hoe vaak.. (huishouden)
» planning huishouden?
» Huishoudster/hulp in het huishouden
Pagina 2 van 2