Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vanaf wanneer kussen in bed, en wat voor kussen?

+9
Susan
Rouge
Bruintje Beer
Thunder
PiP
meisjesmama
pindaatje
Annemie
Flower_L
13 plaatsers

Ga naar beneden

Vanaf wanneer kussen in bed, en wat voor kussen? Empty Vanaf wanneer kussen in bed, en wat voor kussen?

Bericht  Flower_L wo 4 jan 2012 - 8:02

Vanaf wanneer deden jullie een kussen in bed, en wat voor kussen? En waarom, sliep je kindje dan beter?

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf wanneer kussen in bed, en wat voor kussen? Empty Re: Vanaf wanneer kussen in bed, en wat voor kussen?

Bericht  Annemie wo 4 jan 2012 - 8:05

Ik weet wel dat mijn neefje een kussen kreeg toen hij 2 werd, het was nog wel een dun kussen, dus niet zo'n hele dikke.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf wanneer kussen in bed, en wat voor kussen? Empty Re: Vanaf wanneer kussen in bed, en wat voor kussen?

Bericht  Gast wo 4 jan 2012 - 8:06

aangeraden wordt om dat niet voor de twee jaar te doen! Je hebt wel van die speciale kinderkussens, die zijn heel dun.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf wanneer kussen in bed, en wat voor kussen? Empty Re: Vanaf wanneer kussen in bed, en wat voor kussen?

Bericht  pindaatje wo 4 jan 2012 - 8:07

Mijn dochter kreeg met 25 maanden een kussen in bed.
Het is een kussen voor kinderen, plat en klein.
Ze kreeg hem in bed, omdat ze er zelf om vroeg, en ze slaapt er heerlijk op.
(en doordat ze niet meer helemaal plat op het matras ligt, heeft ze ook minder last van haar verkoudheid elke keer)

pindaatje
Prater
Prater

Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf wanneer kussen in bed, en wat voor kussen? Empty Re: Vanaf wanneer kussen in bed, en wat voor kussen?

Bericht  Flower_L wo 4 jan 2012 - 8:09

L. slaapt de laatste dagen zo slecht (sinds oud & nieuw). Eergister mocht hij bij ons in bed liggen, en kroop hij bij mijn vriend om zijn hoofdje op het kussen te leggen, en ging toen lekker slapen. hebben hem uiteindelijk wel stuk veiliger tussen ons in gelegd (onze kussens naar zijkant geschoven).
Ik vind hem nu ook nog wel beetje te jong.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf wanneer kussen in bed, en wat voor kussen? Empty Re: Vanaf wanneer kussen in bed, en wat voor kussen?

Bericht  Gast wo 4 jan 2012 - 8:12

sliep hij niet gewoon beter, omdat hij bij jullie in bed lag?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf wanneer kussen in bed, en wat voor kussen? Empty Re: Vanaf wanneer kussen in bed, en wat voor kussen?

Bericht  Flower_L wo 4 jan 2012 - 8:16

Rejoy. schreef:sliep hij niet gewoon beter, omdat hij bij jullie in bed lag?

Weet niet waar het aan ligt, maar nu hij zo verschrikkelijk slecht slaapt, ben ik alles aan het uitpluizen, wat het zou kunnen zijn.
Denk niet dat het aan ons ligt, want even daarvoor wilde hij het bed uit. En wanneer ik hem lekker tegen mij aan schoof, wist ie niet hoe snel hij weg moest zijn (brullend).


Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf wanneer kussen in bed, en wat voor kussen? Empty Re: Vanaf wanneer kussen in bed, en wat voor kussen?

Bericht  meisjesmama wo 4 jan 2012 - 8:17

Hier met 2 jaar en toen ging ze elke nacht op een knuffel slapen.
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf wanneer kussen in bed, en wat voor kussen? Empty Re: Vanaf wanneer kussen in bed, en wat voor kussen?

Bericht  PiP wo 4 jan 2012 - 8:20

Ik heb nu voor de sier een hoofdkussen met sloop aan haar voeteneinde liggen.
Soms vraagt ze hier om, wou in de vakantie gaan kijken voor een peuterkussen.
Morgen maar eens gaan doen. Ik zie wel of ze het fijn vindt of niet!

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf wanneer kussen in bed, en wat voor kussen? Empty Re: Vanaf wanneer kussen in bed, en wat voor kussen?

Bericht  Thunder wo 4 jan 2012 - 9:59

Vanaf 2 jaar en dan idd zo'n plat kinderkussen.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf wanneer kussen in bed, en wat voor kussen? Empty Re: Vanaf wanneer kussen in bed, en wat voor kussen?

Bericht  Bruintje Beer wo 4 jan 2012 - 10:02

Mijn dochter is 2,5 jaar en slaapt zonder kussen. Ze vraagt er ook niet naar dus hier komt voorlopig nog geen kussen.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf wanneer kussen in bed, en wat voor kussen? Empty Re: Vanaf wanneer kussen in bed, en wat voor kussen?

Bericht  Rouge wo 4 jan 2012 - 10:10

Mijn zoon is 2 jaar en 8 maanden en heeft vorige week een kussen gekregen (dun kussen) daarvoor sliep hij al een tijd op een nog dunner kussen in zijn ledikant, maar ook vaak genoeg nog zonder.
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf wanneer kussen in bed, en wat voor kussen? Empty Re: Vanaf wanneer kussen in bed, en wat voor kussen?

Bericht  Susan wo 4 jan 2012 - 10:15

Ezra heeft zo'n dun kussen, maar die haal ik meestal uit zijn bed als hij slaapt, meestal ligt hij er dan toch niet op met zijn hoofd, dus 's nachts ligt hij nog steeds zonder kussen. Yrsa heeft nog geen kussen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf wanneer kussen in bed, en wat voor kussen? Empty Re: Vanaf wanneer kussen in bed, en wat voor kussen?

Bericht  Gast wo 4 jan 2012 - 10:30

Volgens mij kreeg Q. een kussen toen hij ruim 2 jaar was. Het viel me op dat hij elke keer met een armpje onder zijn hoofd lag te slapen.
We hebben een kinderkussen van de Hema .

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf wanneer kussen in bed, en wat voor kussen? Empty Re: Vanaf wanneer kussen in bed, en wat voor kussen?

Bericht  Gast wo 4 jan 2012 - 20:44

Hier hebben we voor de sier een kussen nu ( peuterkussen die je vanaf 2 jaar mag gebruiken) als hij naar bed gaat leg ik hem aan het voeteneind neer, overdag speet hij ermee smile

Ik zou voor de 2 jaar zeker geen kussen neerleggen tijdens het slapen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf wanneer kussen in bed, en wat voor kussen? Empty Re: Vanaf wanneer kussen in bed, en wat voor kussen?

Bericht  Flower_L za 24 nov 2012 - 9:26

up.

L. heeft sinds deze week een peuterkussen van de Hema. Vooral nu hij verkouden is, wel fijn.

Maar ik zie het verschil niet zo met een normaal dun volwassenenkussen. Het is ook maar een gek ding, krijg de vulling niet helemaal goed verdeeld...blijven van die 'proppen' binnenin. Is dit bij andere peuterkussens ook zo (Prenatal, Ikea, etc)?

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf wanneer kussen in bed, en wat voor kussen? Empty Re: Vanaf wanneer kussen in bed, en wat voor kussen?

Bericht  Liadan za 24 nov 2012 - 9:30

Wij hebben een kussen van Ikea, dit is een heel plat kussen waar de vulling gewoon goed verdeeld in blijft zitten. Het kussen ligt al een jaar bij haar bed, maar ze slaapt er pas sinds deze week op.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf wanneer kussen in bed, en wat voor kussen? Empty Re: Vanaf wanneer kussen in bed, en wat voor kussen?

Bericht  Liadan za 24 nov 2012 - 9:30

Deze heeft onze dochter:
Vanaf wanneer kussen in bed, en wat voor kussen? Len-kussen-voor-babybed__81779_PE207124_S4

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf wanneer kussen in bed, en wat voor kussen? Empty Re: Vanaf wanneer kussen in bed, en wat voor kussen?

Bericht  Flower_L za 24 nov 2012 - 9:33

die ziet er al heel anders uit dan kussen van de Hema. DIt is gewoon een zacht kussen, wat ik ook in bed heb liggen. En ik vind het altijd verschrikkelijk wanneer een kussen niet goed verdeeld is. Klopt mijn kussen elke avond op, voor ik erop ga liggen.

Hij slaapt er nu gewoon op, maar wil toch eens kijken of dat Ikea kussen niet prettiger is.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf wanneer kussen in bed, en wat voor kussen? Empty Re: Vanaf wanneer kussen in bed, en wat voor kussen?

Bericht  Viva za 24 nov 2012 - 9:58

Onze dochter heeft sinds 4wk een peuterkussen van ikea. Daarvoor wilde ze er nog geen.
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf wanneer kussen in bed, en wat voor kussen? Empty Re: Vanaf wanneer kussen in bed, en wat voor kussen?

Bericht  Parisienne za 24 nov 2012 - 10:54

Hier ook het Ikea peuterkussen, bevalt prima.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf wanneer kussen in bed, en wat voor kussen? Empty Re: Vanaf wanneer kussen in bed, en wat voor kussen?

Bericht  Printje za 24 nov 2012 - 11:02

Hier afgelopen juli, dus bij ongeveer 2.5 jaar toen hij een groot bed kreeg. We hebben wel zo'n speciaal peuterkussen voor hem.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf wanneer kussen in bed, en wat voor kussen? Empty Re: Vanaf wanneer kussen in bed, en wat voor kussen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum