DagCafé
+19
Snoes
Lotus
Jade
Tullow
ExpressoB
Lejow
Chocolate Cookie
Jordana
Stuiterbal
FireButterfly
Rush
VeryCherry
Pompoen
Burn
Suus
Alex
Caramba
Erin
Sjaantje
23 plaatsers
Pagina 38 van 40
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Re: DagCafé
Lily schreef:haha ja ik dronk en rookte al niet veel dus voor mij was het geen grote moeite om ermee te stoppen. Ik heb wel tegen J gezegd van als we zwanger raken dan moet jij wel vortaan buiten roken. En dat doettie nu oook (dan moest er wel een heater komen maar ok)
Whahaha, zo koud is het nou toch ook weer niet?
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Nou inderdaad haha.....serieus een heater voor die 10 min. en de zomer op komst?VeryCherry schreef:Lily schreef:haha ja ik dronk en rookte al niet veel dus voor mij was het geen grote moeite om ermee te stoppen. Ik heb wel tegen J gezegd van als we zwanger raken dan moet jij wel vortaan buiten roken. En dat doettie nu oook (dan moest er wel een heater komen maar ok)
Whahaha, zo koud is het nou toch ook weer niet?
Gast- Gast
haha 2 weken geleden nog wel, maar ik merk wel dat hij nu ook minder rookt (van de zomer zal het wel weer wat meer zijn)
En ja bij de rest van J zijn familie wordt dus overal wel binnen gerookt. Ownee bij z`n zus sinds de 2e er is ook niet meer binnen. Daarom twijfel ik nog een beetje om de kleine straks daar heen te brengen als ze oppassen.
En ja bij de rest van J zijn familie wordt dus overal wel binnen gerookt. Ownee bij z`n zus sinds de 2e er is ook niet meer binnen. Daarom twijfel ik nog een beetje om de kleine straks daar heen te brengen als ze oppassen.
Gast- Gast
M`n schoonmoeder heeft ook doorgerookt toen ze zwanger was van m`n vriend. Toen ze dat zei, klonk het niet eens alsof ze spijt ervan had, want het was toch goed gekomen
Uh ja, deze keer wel.
Ik vond dat zo erg om te horen, terwijl z`n zusje van 15 nog niet eens naar drank mag wijzen, rookte zij tijdens haar zwangerschap.
Uh ja, deze keer wel.
Ik vond dat zo erg om te horen, terwijl z`n zusje van 15 nog niet eens naar drank mag wijzen, rookte zij tijdens haar zwangerschap.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Zou ik niet doen als ze binnen roken. Is heel erg slecht voor de baby!Lily schreef:
Gast- Gast
'vroeger' was het een stuk normaler om gewoon door te roken. Toen werd er zelfs nog reclame gemaakt voor roken. Mijn moeder heeft ook doorgerookt tijdens de zwangerschap van mij en mijn zus, en nu rookt ze in de keuken als M. er is.Rush schreef:M`n schoonmoeder heeft ook doorgerookt toen ze zwanger was van m`n vriend. Toen ze dat zei, klonk het niet eens alsof ze spijt ervan had, want het was toch goed gekomen
Gast- Gast
Ow en dat meiske dat was al best wel ver zwanger maar weet niet meer precies hoever. Weet wel dat ze het kindje ook een naam heeft gegeven toen.
En rush, mijn moeder heeft ook toen ik in de buik zat doorgerookt en ik ben wel als prematuur geboren, ook bij m`n zusje maar die is wel gewoon goed geboren e.d. Nadat ze van ons bevallen was is ze ook meteen gestopt.
En rush, mijn moeder heeft ook toen ik in de buik zat doorgerookt en ik ben wel als prematuur geboren, ook bij m`n zusje maar die is wel gewoon goed geboren e.d. Nadat ze van ons bevallen was is ze ook meteen gestopt.
Gast- Gast
Ja, het was ook anders, maar ze zei ook dat ze zeker wel wist dat het slecht was. Maargoed, alles was toen wel anders.Zelda schreef:'vroeger' was het een stuk normaler om gewoon door te roken. Toen werd er zelfs nog reclame gemaakt voor roken. Mijn moeder heeft ook doorgerookt tijdens de zwangerschap van mij en mijn zus, en nu rookt ze in de keuken als M. er is.Rush schreef:M`n schoonmoeder heeft ook doorgerookt toen ze zwanger was van m`n vriend. Toen ze dat zei, klonk het niet eens alsof ze spijt ervan had, want het was toch goed gekomen
De huisarts vertelde toen mijn moeder dat je niet zwanger kon raken als je borstvoeding gaf (fail), daarom zit er tussen m`n oudste broers ook maar 13 maanden
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Ja, het was ook anders, maar ze zei ook dat ze zeker wel wist dat het slecht was. Maargoed, alles was toen wel anders.Zelda schreef:'vroeger' was het een stuk normaler om gewoon door te roken. Toen werd er zelfs nog reclame gemaakt voor roken. Mijn moeder heeft ook doorgerookt tijdens de zwangerschap van mij en mijn zus, en nu rookt ze in de keuken als M. er is.Rush schreef:M`n schoonmoeder heeft ook doorgerookt toen ze zwanger was van m`n vriend. Toen ze dat zei, klonk het niet eens alsof ze spijt ervan had, want het was toch goed gekomen
De huisarts vertelde toen mijn moeder dat je niet zwanger kon raken als je borstvoeding gaf (fail), daarom zit er tussen m`n oudste broers ook maar 13 maanden
Gast- Gast
In die serie Mad Men zijn ook een paar vrouwen zwanger en die roken stug door. Toen was dat echt heel normaal, maar ik zat mezelf op mijn vingers te bijten
Kan me voorstellen. Ik wil die serie nog steeds zien trouwens...VeryCherry schreef:In die serie Mad Men zijn ook een paar vrouwen zwanger en die roken stug door. Toen was dat echt heel normaal, maar ik zat mezelf op mijn vingers te bijten
Gast- Gast
zo zat ik me ook enorm te ergeren bij m`n schoonzusje, die rookte ook als een ketter door tijdens de zwangerschap. Heb er toen nog een discussie over gehad met haar en m`n schoonmoeder want ik zei dus dat als je doorrookte tijdens de zwangerschap dat je kindje dan te vroeg geboren kan worden e.d. M`n schoonmoeder van ja ik heb ook bij al m`n kinderen doorgerookt en dat is goed gegaan en bij T is toch ook alles goed gegaan. Ik zo van ja maar het kan wel ... pfff heb de discussie toen maar gestopt daar was toch geen beginnen aan.
Gast- Gast
Hahaha. Wel lullig hoor Zelda, want vlak voordat ze zwanger raakt van mij slikte ze medicatie en toen had dezelfde huisarts gezegd dat het geen invloed had op de anticonceptie. Ik zou hem al niet meer geloven, maarja internet was er niet.
Daarom zit er tussen m`n broer en mij ook 8 jaar haha.
M`n ouders hebben 2 ongelukjes gehad.
Daarom zit er tussen m`n broer en mij ook 8 jaar haha.
M`n ouders hebben 2 ongelukjes gehad.
Rush- Lady Post-a-lot
Zelda schreef:Kan me voorstellen. Ik wil die serie nog steeds zien trouwens...VeryCherry schreef:In die serie Mad Men zijn ook een paar vrouwen zwanger en die roken stug door. Toen was dat echt heel normaal, maar ik zat mezelf op mijn vingers te bijten
't Is écht een aanrader, ben verslaafd aan die serie en de kleding en de huizen en alles. Nja, behalve dan dat ik het niet op prijs zou stellen dat mijn man structureel vreemd zou gaan en de hele dag door zou drinken
Ik ben ook erg benieuwd naar die serie!VeryCherry schreef:Zelda schreef:Kan me voorstellen. Ik wil die serie nog steeds zien trouwens...VeryCherry schreef:In die serie Mad Men zijn ook een paar vrouwen zwanger en die roken stug door. Toen was dat echt heel normaal, maar ik zat mezelf op mijn vingers te bijten
't Is écht een aanrader, ben verslaafd aan die serie en de kleding en de huizen en alles. Nja, behalve dan dat ik het niet op prijs zou stellen dat mijn man structureel vreemd zou gaan en de hele dag door zou drinken
Rush- Lady Post-a-lot
Irritant is dat he Lily, dat mensen de gevaren gewoon niet zien, terwijl ze overal voorlichting krijgen. Ik ga niet eens meer met die mensen in discussie, ze verzinnen toch overal excuses voor, daar kun je gewoon niet tegenop, tegen die plaat voor hun hoofd.
Gast- Gast
Achja ik hou daar wijselijk m`n mond haha. Als m`n schoonmoeder iets in d`r hoofd heeft of iets vind dat blijft ze daarbij, daarom heb ik toen ook verder m`n mond gehouden. En m`n schoonzusje die is gewoon 2 handen op 1 buik met m`n schoonmoeder dus als schoonmoeder iets zegt of vind dat zegt zij bij wijze van ook amen.
Zo en nu hou ik weer op over m`n schoonmoeder en zusje haha.
Gast- Gast
Hier is het niet andersLily schreef:Achja ik hou daar wijselijk m`n mond haha. Als m`n schoonmoeder iets in d`r hoofd heeft of iets vind dat blijft ze daarbij, daarom heb ik toen ook verder m`n mond gehouden. En m`n schoonzusje die is gewoon 2 handen op 1 buik met m`n schoonmoeder dus als schoonmoeder iets zegt of vind dat zegt zij bij wijze van ook amen.
Gast- Gast
haha gelukkig dat ik dan niet de enige ben Denk dat het nog wat wordt als ze op gaan passen
Gast- Gast
Toen mijn moeder nog regelmatig oppaste hadden we regelmatig irritaties, maar ik vond dat ze gewoon moest doen zoals wij het wilde. Mijn schoonmoeder is daar wel makkelijker in, al heeft zij ook de neiging om ook over alles de discussie aan te gaan en haar mening te pas en te onpas te verkondigen, en dat is echt schijtirritant. Maar goed, ene oor in, andere oor uit.Lily schreef:haha gelukkig dat ik dan niet de enige ben Denk dat het nog wat wordt als ze op gaan passen
Gast- Gast
Ze weten trouwens wel dat ik tóch wel bij mijn mening blijf, ongeacht wat ze vinden. Dus ik win altijd
Gast- Gast
Zelda schreef:Toen mijn moeder nog regelmatig oppaste hadden we regelmatig irritaties, maar ik vond dat ze gewoon moest doen zoals wij het wilde. Mijn schoonmoeder is daar wel makkelijker in, al heeft zij ook de neiging om ook over alles de discussie aan te gaan en haar mening te pas en te onpas te verkondigen, en dat is echt schijtirritant. Maar goed, ene oor in, andere oor uit.Lily schreef:haha gelukkig dat ik dan niet de enige ben Denk dat het nog wat wordt als ze op gaan passen
Ipv schoonmoeder is het bij mij mijn schoonvader.
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
haha ja we zien het wel, ja het is zo T en T zitten er de helft van de week en die worden ook min of meer opgevoed door opa en oma. En wij willen dus wel echt zelf beslissen wat mag en niet mag. Zo wil ik niet dat mijn kind van anderhalf al koffie krijgt of nu twee en halve gewoon al cola krijgt `s avonds. Ook zoveel zoetigheid dat ie krijgt pffff, net gegeten en een kwartier later vraagtie snoep en hij krijgt het ook uh dan net maar meer moeten eten hoor.
Gast- Gast
WTF mijn kind zou daar niet eens meer komen als dat hier gebeurde, wat belachelijk zeg!Lily schreef:haha ja we zien het wel, ja het is zo T en T zitten er de helft van de week en die worden ook min of meer opgevoed door opa en oma. En wij willen dus wel echt zelf beslissen wat mag en niet mag. Zo wil ik niet dat mijn kind van anderhalf al koffie krijgt of nu twee en halve gewoon al cola krijgt `s avonds. Ook zoveel zoetigheid dat ie krijgt pffff, net gegeten en een kwartier later vraagtie snoep en hij krijgt het ook uh dan net maar meer moeten eten hoor.
Gast- Gast
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Pagina 38 van 40
Permissies van dit forum: