DagCafé
+19
Snoes
Lotus
Jade
Tullow
ExpressoB
Lejow
Chocolate Cookie
Jordana
Stuiterbal
FireButterfly
Rush
VeryCherry
Pompoen
Burn
Suus
Alex
Caramba
Erin
Sjaantje
23 plaatsers
Pagina 37 van 40
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Re: DagCafé
Ik ben nog wezen stappen op de zaterdag voordat ik bevallen ben
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Haha bikkel.VeryCherry schreef:Ik ben nog wezen stappen op de zaterdag voordat ik bevallen ben
Gast- Gast
Zelda, ja ik heb die avond ook nog wat anders gepland staan dus moet ook kijken of ik het haal. En heb in het begin ook gezegd dat ik de dag zelf kijk hoe ik me voel.
Jordana, dan hoop ik dat de KNO arts iets voor je kan betekenen.
Jordana, dan hoop ik dat de KNO arts iets voor je kan betekenen.
Gast- Gast
Zelda schreef:Stella_ schreef:Stappen in Eindhoven met mijn vriendinnetjes
Trouwens een vriend van mij of nee laat ik het zo zeggen een jongen die ik onwijs leuk vind... heeft er lucht van gekregen dat ik 24 maart in Eindhoven ben. En dat is zijn uitgaansstad toen hij nog student was. Nu heeft hij zijn vrienden groep ook bij elkaar geregeld en 3x raden wie er dan ook op 24 maart in Eindhoven zijn......
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Haha oehhhStella_ schreef:Zelda schreef:Stella_ schreef:Stappen in Eindhoven met mijn vriendinnetjes
Trouwens een vriend van mij of nee laat ik het zo zeggen een jongen die ik onwijs leuk vind... heeft er lucht van gekregen dat ik 24 maart in Eindhoven ben. En dat is zijn uitgaansstad toen hij nog student was. Nu heeft hij zijn vrienden groep ook bij elkaar geregeld en 3x raden wie er dan ook op 24 maart in Eindhoven zijn......
Gast- Gast
VeryCherry schreef:Ik ben nog wezen stappen op de zaterdag voordat ik bevallen ben
Echte di hard he !
Stuiterbal- Kletskop
Zelda schreef:Haha oehhhStella_ schreef:Zelda schreef:Stella_ schreef:Stappen in Eindhoven met mijn vriendinnetjes
ow en klein detail... hij vind mij ook leuk dus dat scheelt
Stuiterbal- Kletskop
Ik zag een keer een hoogzwanger meisje op stap die een flesje bier naar binnen aan het gieten was.
Gast- Gast
Zelda schreef:Ik zag een keer een hoogzwanger meisje op stap die een flesje bier naar binnen aan het gieten was.
Stuiterbal- Kletskop
Lily schreef:haha, en nu moeten we ze nog tegenkomen dan
VC, is gewoon een harde
Joh dat komt wel goed haha
Stuiterbal- Kletskop
Ik had moeite om dat flesje niet uit d'r klauwen te rammenStella_ schreef:Zelda schreef:Ik zag een keer een hoogzwanger meisje op stap die een flesje bier naar binnen aan het gieten was.
Gast- Gast
Zelda schreef:Ik had moeite om dat flesje niet uit d'r klauwen te rammenStella_ schreef:Zelda schreef:Ik zag een keer een hoogzwanger meisje op stap die een flesje bier naar binnen aan het gieten was.
Nou idd !
Stuiterbal- Kletskop
Oh, dat heb ik echt niet gedaan. Maar ik ging nog wel naar concerten/festivals/de kroeg in en ik heb toen ik 8 maanden zwanger was nog vooraan gestaan bij een concert van Marilyn Manson. Écht vooraan, ik mocht voor de hekken staan van de beveiliging
iemand die ik 'ken' was ook zwanger, tijdens de zwangerschap allemaal blowen, drinken e.d. en toen kreeg ze met zoveel weken een miskraam, en kapot dat ze ervan was. Ja eigen schuld dacht ik zo.
Gast- Gast
Jemig.....blowen en drinken..Lily schreef:iemand die ik 'ken' was ook zwanger, tijdens de zwangerschap allemaal blowen, drinken e.d. en toen kreeg ze met zoveel weken een miskraam, en kapot dat ze ervan was. Ja eigen schuld dacht ik zo.
Gast- Gast
Ik heb ook gerookt en geblowd en gedronken toen ik niet wist dat ik zwanger was, was als de dood dat er wat met mijn kindje zou zijn. Ben cold turkey gestopt.
nou en toen ze de miskraam had heeft ze nog foto`s gemaakt met haar kindje. Dat ze haar handje vasthield enzo (en die had ze als profielfoto op hyves gezet toen) Had echt zoiets van
Gast- Gast
Gadver, wat luguber. Hoe lang was ze zwanger dan?
Lily schreef:nou en toen ze de miskraam had heeft ze nog foto`s gemaakt met haar kindje. Dat ze haar handje vasthield enzo (en die had ze als profielfoto op hyves gezet toen) Had echt zoiets van
Verschrikkelijk.
Stuiterbal- Kletskop
Ik ook, toen ik niet wist dat ik zwanger was. Ik rookte en ging elk weekend op stap, met de nodige drank. Was 8 weken zwanger toen ik erachter kwam, en ben METEEN gestopt. Ik vind dat je het niet kan maken tegenover je kindje om door te blijven roken/blowen/drinken.VeryCherry schreef:Ik heb ook gerookt en geblowd en gedronken toen ik niet wist dat ik zwanger was, was als de dood dat er wat met mijn kindje zou zijn. Ben cold turkey gestopt.
Ik heb een heel hard standpunt hier over
Gast- Gast
Nou inderdaad...Stella_ schreef:Lily schreef:nou en toen ze de miskraam had heeft ze nog foto`s gemaakt met haar kindje. Dat ze haar handje vasthield enzo (en die had ze als profielfoto op hyves gezet toen) Had echt zoiets van
Verschrikkelijk.
Gast- Gast
haha ja ik dronk en rookte al niet veel dus voor mij was het geen grote moeite om ermee te stoppen. Ik heb wel tegen J gezegd van als we zwanger raken dan moet jij wel vortaan buiten roken. En dat doettie nu oook (dan moest er wel een heater komen maar ok)
Gast- Gast
Zelda schreef:Ik ook, toen ik niet wist dat ik zwanger was. Ik rookte en ging elk weekend op stap, met de nodige drank. Was 8 weken zwanger toen ik erachter kwam, en ben METEEN gestopt. Ik vind dat je het niet kan maken tegenover je kindje om door te blijven roken/blowen/drinken.VeryCherry schreef:Ik heb ook gerookt en geblowd en gedronken toen ik niet wist dat ik zwanger was, was als de dood dat er wat met mijn kindje zou zijn. Ben cold turkey gestopt.
Ik heb een heel hard standpunt hier over
Ik ook, ik vind het gewoon echt niet kunnen. Zelfs niet incidenteel een wijntje of zo.
Ja dat vind ik ook. Meeroken in de woonkamer is net zo slecht als zelf roken.Lily schreef:haha ja ik dronk en rookte al niet veel dus voor mij was het geen grote moeite om ermee te stoppen. Ik heb wel tegen J gezegd van als we zwanger raken dan moet jij wel vortaan buiten roken. En dat doettie nu oook (dan moest er wel een heater komen maar ok)
Gast- Gast
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 37 van 40
Permissies van dit forum: