DagCafé
+19
Snoes
Lotus
Jade
Tullow
ExpressoB
Lejow
Chocolate Cookie
Jordana
Stuiterbal
FireButterfly
Rush
VeryCherry
Pompoen
Burn
Suus
Alex
Caramba
Erin
Sjaantje
23 plaatsers
Pagina 1 van 40
Pagina 1 van 40 • 1, 2, 3 ... 20 ... 40
Re: DagCafé
Zullen we samen geen leven gaan hebben?Smikkell schreef:Ja, ik ook.Sjaantje schreef:Ja nou... ik wou liever dat ik geen leven had...Smikkell schreef:Wat een leven..Sjaantje schreef:Ja: uitslapen, de was doen en in huis wat (re)organiseren (lees: troep opruimen).Smikkell schreef:Morgen wilde plannen Sjaan?
Jullie nog plannen?
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Nee, dank je. Doe dat liever alleen. Geen fans nodig.Sjaantje schreef:Zullen we samen geen leven gaan hebben?Smikkell schreef:Ja, ik ook.Sjaantje schreef:Ja nou... ik wou liever dat ik geen leven had...Smikkell schreef:Wat een leven..Sjaantje schreef:Ja: uitslapen, de was doen en in huis wat (re)organiseren (lees: troep opruimen).Smikkell schreef:Morgen wilde plannen Sjaan?
Jullie nog plannen?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Nee, dank je. Doe dat liever alleen. Geen fans nodig.Sjaantje schreef:Zullen we samen geen leven gaan hebben?Smikkell schreef:Ja, ik ook.Sjaantje schreef:Ja nou... ik wou liever dat ik geen leven had...Smikkell schreef:Wat een leven..Sjaantje schreef:Ja: uitslapen, de was doen en in huis wat (re)organiseren (lees: troep opruimen).Smikkell schreef:Morgen wilde plannen Sjaan?
Jullie nog plannen?
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Dit geen optie?
Erin- Ratel
Nou, ik ben er klaar voor: ik duik mn bed in. Fijne avond nog en welterusten alvast!
*neemt aanloop richting slaapkamer*
Ik ben geen fan. Ik ben een groupieSmikkell schreef:Nee, dank je. Doe dat liever alleen. Geen fans nodig.Sjaantje schreef:Zullen we samen geen leven gaan hebben?Smikkell schreef:Ja, ik ook.Sjaantje schreef:Ja nou... ik wou liever dat ik geen leven had...Smikkell schreef:Wat een leven..Sjaantje schreef:Ja: uitslapen, de was doen en in huis wat (re)organiseren (lees: troep opruimen).Smikkell schreef:Morgen wilde plannen Sjaan?
Jullie nog plannen?
Smikkell schreef:Wat je niet hebt, kun je ook niet verliezen.
Dat is waar!
Erin- Ratel
Zoek je op grote neuzen, kom je dit tegen... Je zal het maar aantreffen op je auto!
Gast- Gast
Trusten..Sjaantje schreef:Nou, ik ben er klaar voor: ik duik mn bed in. Fijne avond nog en welterusten alvast!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Zoek je op grote neuzen, kom je dit tegen... Je zal het maar aantreffen op je auto!
whahaha!!!
Erin- Ratel
Slaap lekker meid! 'Beterschap'
Erin- Ratel
Smikkell schreef:Zoek je op grote neuzen, kom je dit tegen... Je zal het maar aantreffen op je auto!
Leuk gedaan:P
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Goedemorgen, Alex! Hoe gaat 't met je? Word je keelpijn al minder?
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Hoi Suus! Het gaat steeds beter, de keelpijn is gelukkig bijna weg. Echt heerlijk, ik kan gewoon weer eten zonder door de grond te gaan van de pijn. Ik heb nu wel twee mega koortslippen, hopelijk zijn die ook gauw weg. Verder probeer ik mijn rust te pakken, wat soms best lastig is met een kind dat om aandacht vraagt.
Hoe is het met jou? Ben je al begonnen op je nieuwe werk?
Hoe is het met jou? Ben je al begonnen op je nieuwe werk?
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Fijn dat je keelpijn minder is en je weer gewoon kunt eten Nu nog van je koortslippen af.
Met mij gaat het goed: ik ben donderdag begonnen op mijn nieuwe werk en ik vind het tot nu toe erg leuk! Ik moet nog erg veel leren, maar dat is niet erg. En mijn collega's zijn ook erg aardig.
Met mij gaat het goed: ik ben donderdag begonnen op mijn nieuwe werk en ik vind het tot nu toe erg leuk! Ik moet nog erg veel leren, maar dat is niet erg. En mijn collega's zijn ook erg aardig.
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Goedemorgen!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Wat leuk Suus dat je het daar naar je zin hebt, is toch altijd afwachten met een nieuwe baan...
Hij zit op de bank... Weet niet zo goed meer wat ik er van moet vinden...
Hij zit op de bank... Weet niet zo goed meer wat ik er van moet vinden...
Gast- Gast
Welke hij Zusje, je had er toch 3?
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Wie zit er op de bank? En waarom weet je niet meer wat je ervan moet vinden?
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
A. is gisteravond toch langsgekomen. Hij zegt dat hij mijn smsjes niet eerder had gelezen en doet er relaxed over. Ik zei dat hij wel langs mocht komen maar dat hij dan wel moest blijven slapen. Dat heeft hij gedaan... Maar sommige vragen die ik stel krijg ik nou niet echt een helder antwoord op. Hij zegt wel dat hij afgelopen maand veel stress had qua werk maar goed aan de andere kant noemt hij me ook zijn vriendin... Ik volg het gewoon niet meer
Gast- Gast
Hmmm wat vaag zusje. Misschien moet jij jezelf de vraag stellen: 'Wil ik dit wel?' en daarnaast misschien ook, wat is A. me waard, wil ik zo graag dat ik hier overheen stap en geef ik hem nog een kans? Of ben ik het gewoon zat en wil ik niet meer zo heen en weer geslingerd worden?
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Je hebt gelijk Pompoen en ik heb werkelijk geen idee meer wat ik wil dus ik laat het een beetje doorsudderen zo maar wel met vele vraagtekens boven mijn hoofd.
Gast- Gast
Pagina 1 van 40 • 1, 2, 3 ... 20 ... 40
Pagina 1 van 40
Permissies van dit forum: