DagCafé
+19
Snoes
Lotus
Jade
Tullow
ExpressoB
Lejow
Chocolate Cookie
Jordana
Stuiterbal
FireButterfly
Rush
VeryCherry
Pompoen
Burn
Suus
Alex
Caramba
Erin
Sjaantje
23 plaatsers
Pagina 20 van 40
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Re: DagCafé
haha ja dit is het laatste jaar dat we echt carnaval kunnen vieren dus we hebben het er nu even van genomen Vanmiddag nog naar de optocht in het dorp kijken en dan zit het er voor ons op.
Gast- Gast
Ach je kan volgend jaar ook nog wel gaan toch, oma laten oppassenLily schreef:haha ja dit is het laatste jaar dat we echt carnaval kunnen vieren dus we hebben het er nu even van genomen Vanmiddag nog naar de optocht in het dorp kijken en dan zit het er voor ons op.
Met M. gaat het wel weer, hij had flink koorts gisteravond maar na een zetpil is hij lief gaan slapen. Nu speelt hij weer dus het is een vooruitgang. Hij voelt nog wel warm aan.
Gast- Gast
Lily schreef:Alex, wanneer heb je je afscheid?
Vrijdag! Ik weet alleen nog niet hoe ik dat in ga vullen. Iemand een idee?
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Dijn dat het beter gaat, en ja eventueel zou die dan best een dagje/avondje naar oma kunnen maar 4 dagen nee dat gaan we niet doen
Alex, ik heb eigenlijk geen idee. Weet niet hoe anderen hun afscheid gedaan hebben?
Alex, ik heb eigenlijk geen idee. Weet niet hoe anderen hun afscheid gedaan hebben?
Gast- Gast
Die gingen het rondje af en vertelden bij elke persoon iets. Dat is nu al zes keer zo gedaan, dus ik wil eigenlijk iets originelers.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
voor iedereen een gedichtje schrijven, of een nummer op een cd zetten wat je bij die persoon vind passen?
Gast- Gast
Hebben jullie op verjaardagen altijd veel hapjes?
Ik zit te denken aan monchou/rookvlees, augurk/boterhamworst, kaasblokje/zilveruitje, komkommer, kaas en worst.
En wat chips en nootjes.
Heb eigenlijk geen zin om allemaal toastjes enzo te doen.
Ik zit te denken aan monchou/rookvlees, augurk/boterhamworst, kaasblokje/zilveruitje, komkommer, kaas en worst.
En wat chips en nootjes.
Heb eigenlijk geen zin om allemaal toastjes enzo te doen.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
goed zat toch, voor familie heb ik meestal wel toastjes maar voor vrienden niet want ik weet die eten toch alleen chips/zoute stokjes en alles wat ik meer op tafel zet kan ik daarna weggooien.
Gast- Gast
Ja dit is voor familie inderdaad. Bij vrienden doe ik gewoon zoutjes/chips.
Rush- Lady Post-a-lot
Ik bedenk van te voren altijd heel veel hapje en uiteindelijk koop ik meestal toastjes. Ik vind dat toch makkelijker. Wat je van plan ben is meer dan genoeg hoor!
Gast- Gast
Ja, ik wil er ook een beetje rekening mee houden dat ik dingen maak/koop die wij beide lusten zodat we niet heel veel weg hoeven te gooien.
Maargoed, m`n eerste verjaardag dat ik alles zelf moet regelen
Rush- Lady Post-a-lot
Haha, op jezelf wonen vergt veel geregel ja geen papa of mama meer die het kan doen..Rush schreef:Ja, ik wil er ook een beetje rekening mee houden dat ik dingen maak/koop die wij beide lusten zodat we niet heel veel weg hoeven te gooien.
Gast- Gast
ik zou dat nog wel iets van toastjes doen, maar hier in de familie staan de tafels altijd bomvol met vanalles haha.
Gast- Gast
Ja een bomvolle tafel betekend ook een lege beurs. Ik vind het zonde om alles weg te moeten gooien. Ze zijn er niet eens 3 uren en krijgen eerst ook al koffie en taart, dus ik denk niet dat ik er ook nog verschillende toastjes bij ga serveren.Lily schreef:ik zou dat nog wel iets van toastjes doen, maar hier in de familie staan de tafels altijd bomvol met vanalles haha.
Rush- Lady Post-a-lot
ja dat is hier in de familie wel ikzelf doe dat ook niet hoor, gewoon eerst taart met koffie en op tafel zet ik wat chips, nootjes en kaas/worst/komkommer en toastjes. M`n moeder maakt meestal ook nog kleine worstenbroodjes
Gast- Gast
Ja inderdaad. Bij m`n schoonouders is het helemaal een vreetfestijn, maar die komen donderdag gewoon even langs, dus die zien m`n 'lege' tafel niet
Rush- Lady Post-a-lot
Lex, lastig, mag het van alles zijn? Even denken..
Goedemorgen!
Ik ben in dubio oud ik open zal doen als de bel gaat, ik zie er niet uit, maar ben zo benieuwd naar het pakket. Al komt morgen het tweede pakket en dan ben ik sowieso wil toonbaar in verband met monteurs. Serieuze vraagstukken op de vroege ochtend.
Goedemorgen!
Ik ben in dubio oud ik open zal doen als de bel gaat, ik zie er niet uit, maar ben zo benieuwd naar het pakket. Al komt morgen het tweede pakket en dan ben ik sowieso wil toonbaar in verband met monteurs. Serieuze vraagstukken op de vroege ochtend.
Gast- Gast
Ei met rookvlees, gevulde eieren, ham met monchou, wraps met sla, zalm en roomkaas en dan in smalle plakjes snijden zeg maar.
Gast- Gast
Ik vind worst en kaas en komkommer en dingen met een augurkje of uitje erop echt zo vreselijk, krijg bijna kippenvel
Gast- Gast
Ja, dat was ik ook allemaal van plan, met die wraps. Maar ik heb er even de puf niet voor.Stofzuiger schreef:Ei met rookvlees, gevulde eieren, ham met monchou, wraps met sla, zalm en roomkaas en dan in smalle plakjes snijden zeg maar.
Het gaat zo druk worden allemaal vanaf vanavond. Zit met 4x verjaardag vieren, 4957296492 x boodschappen doen omdat ik toch van alles vergeet, taarten ophalen, taarten maken, naar de huishoudbeurs, iedere dag nog werken, huis poetsen voordat de familie komt en de kroeg schoonmaken voor de vrienden. Tussendoor moet ik zelf ook nog op verjaardag bij een vriendin.
Ik word al moe als ik het zo zie staan.
Rush- Lady Post-a-lot
ach als mensen komen moeten ze al blij zijn dat ze iets krijgen, en niet lopen zeuren dat er kaas/worst/komkommer staat Bovendien gaan die borden hier nog leeg dus waarom zou je het dan niet op tafel zetten.
Ik doe het trouwens wel gewoon apart ik maak geen torentjes met een prikkertje.
Ik doe het trouwens wel gewoon apart ik maak geen torentjes met een prikkertje.
Gast- Gast
Als de helft van de visite niet hoog bejaard zou zijn, dan zou het ook zeker anders gaan.Reva schreef:Ik vind worst en kaas en komkommer en dingen met een augurkje of uitje erop echt zo vreselijk, krijg bijna kippenvel
Rush- Lady Post-a-lot
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Pagina 20 van 40
Permissies van dit forum: