Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe lang is het voor jou geleden?

+66
Lies
TNMN
Cheesegirl
Try
Janelie
M-G
Caramba
Chocoholic
Miss G
Lynn_
Silver
FireButterfly
mauwmauw
Sjonno
Sneeuwvlok
TGR
Oasis
Suus
Rouxxxe
Moezie
Error
Amali
Gigi_
Roxi3
Jezzie
Jeanette
Euphoria
samantjuh89
Mida4you
JD
Burn
Kqip
Sterre
Qiara
Lotus
xxDila
CCC
SarahKey
Shy
Joli86
Wennebellah
BJA
Mermaid
patjuhhh
flower
Sweety
Snoes
CaptainSpectacular
Lejow
Laquisia
silly-one
nina
Silva
Toet
pinklady85
Alias
ButterflyEffect
Zininzon
Hoochie
Zwerver
SoGood
Jerry
Angela_1986
Roze Roos
Primrose
Bliss
70 plaatsers

Pagina 5 van 14 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9 ... 14  Volgende

Ga naar beneden

Hoe lang is het voor jou geleden? - Pagina 5 Empty Re: Hoe lang is het voor jou geleden?

Bericht  Qiara di 25 jan 2011 - 14:27

Elodie schreef:
Qiara schreef:
Lotus schreef:Ik heb nog nooit seks gehad met iemand... Embarassed

*Schudt Lotus de hand* Nu ben je niet meer alleen hierin.
Is dit bewust of gewoon zo gelopen? En hoe oud zijn jullie?

Bij mij is het bewust, vanwege geloofsredenen en ook misschien deels zo gelopen... 28
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang is het voor jou geleden? - Pagina 5 Empty Re: Hoe lang is het voor jou geleden?

Bericht  Gast di 25 jan 2011 - 15:04

Qiara schreef:
Elodie schreef:
Qiara schreef:
Lotus schreef:Ik heb nog nooit seks gehad met iemand... Embarassed

*Schudt Lotus de hand* Nu ben je niet meer alleen hierin.
Is dit bewust of gewoon zo gelopen? En hoe oud zijn jullie?

Bij mij is het bewust, vanwege geloofsredenen en ook misschien deels zo gelopen... 28
Interessant. Welk geloof heb je? smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang is het voor jou geleden? - Pagina 5 Empty Re: Hoe lang is het voor jou geleden?

Bericht  Qiara di 25 jan 2011 - 15:07

Elodie schreef:

Interessant. Welk geloof heb je? smile

Christelijk geloof.
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang is het voor jou geleden? - Pagina 5 Empty Re: Hoe lang is het voor jou geleden?

Bericht  Lotus di 25 jan 2011 - 20:46

Bij mij is het zo gelopen. Ik ben zelfs nog nooit verliefd geweest. Ben 24.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang is het voor jou geleden? - Pagina 5 Empty Re: Hoe lang is het voor jou geleden?

Bericht  Gast di 25 jan 2011 - 22:10

Qiara schreef:
Elodie schreef:

Interessant. Welk geloof heb je? smile

Christelijk geloof.
Ga je wachten tot het huwelijk en doe je dan helemaal niets op seks gebied? Geen handwerk of oraal?

Ik had altijd een collega die wilde ook geen seks voor het huwelijk, maar dat ging alleen om penetratie.. De rest hadden ze allemaal al gedaan..
Rolling Eyes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang is het voor jou geleden? - Pagina 5 Empty Re: Hoe lang is het voor jou geleden?

Bericht  Sterre di 25 jan 2011 - 22:51

@ Donnaa, dat vind ik dan soms zo bizar. Ik vind oraal eigenlijk een stapje verder dan penetratie. Zijn vast veel mensen het niet mee eens omdat het officieel 'honk 3' is, maar ik vind dat op een bepaalde manier intiemer. Volgens mij valt het dan uiteindelijk ook enorm tegen als je verder alles al hebt uitgeprobeerd.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang is het voor jou geleden? - Pagina 5 Empty Re: Hoe lang is het voor jou geleden?

Bericht  Gast di 25 jan 2011 - 22:52

Sterre schreef:@ Donnaa, dat vind ik dan soms zo bizar. Ik vind oraal eigenlijk een stapje verder dan penetratie. Zijn vast veel mensen het niet mee eens omdat het officieel 'honk 3' is, maar ik vind dat op een bepaalde manier intiemer. Volgens mij valt het dan uiteindelijk ook enorm tegen als je verder alles al hebt uitgeprobeerd.
Inderdaad.. Ik vind het eigenlijk ook belachelijk, blijf dan helemaal met je handen van elkaar af, zeg maar..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang is het voor jou geleden? - Pagina 5 Empty Re: Hoe lang is het voor jou geleden?

Bericht  Sterre di 25 jan 2011 - 22:57

Maar ook dat lijkt me wel een uitdaging hoor Very Happy

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang is het voor jou geleden? - Pagina 5 Empty Re: Hoe lang is het voor jou geleden?

Bericht  Gast di 25 jan 2011 - 23:18

Zo kende ik ook een jongen die wilde wachten tot het huwelijk, "maar", zei hij "alleen als het lukt hoor". Ja hallo, doe je het nou bewust niet of wat?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang is het voor jou geleden? - Pagina 5 Empty Re: Hoe lang is het voor jou geleden?

Bericht  Qiara wo 26 jan 2011 - 5:04

Waarom is het gelijk belachelijk om je voor te nemen niets op seksgebied te doen voor het huwelijk, maar dat er misschien toch iets gebeurd op oraal gebied of kwa handwerk (in mijn relatie met mijn ex)? Het is niet gelijk zo dat je je voorneemt geen seks voor het huwelijk te hebben en gelijk je verlangen en gevoel zijn uitgeschakeld. Het kan wel gebeuren dat je eens wat verder gaat dan je je hebt voorgenomen. Voor mijn gevoel is penetratie op dit moment toch ook wel intiemer. Voor mijn gevoel 'word je dan echt een'.

Het is en blijft een uitdaging en er is geen garantie dat je nooit de grens een stukje zal verleggen of een keer over de grens heen gaat!
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang is het voor jou geleden? - Pagina 5 Empty Re: Hoe lang is het voor jou geleden?

Bericht  Sterre wo 26 jan 2011 - 5:26

Ik heb er ook vaak juist wel respect voor hoor, het lijkt me zoals ik al zei echt een hele uitdaging. Maar wat ik me dan afvraag, vindt je handwerk of orale seks dan veel minder 'zondig'? Bij de genoemde voorbeelden lijkt het er op alsof mensen alle moeite doen om zich aan de letterlijke regel te houden om als maagd het huwelijk in te gaan, maar intussen wel vanalles uitspoken. Dan vraag ik me dus af waarvoor je het doet. Is het om je puur aan het voorgeschreven boekje te houden, of sta je achter het idee om wel andere vormen van seks voor het huwelijk te hebben maar geen penetratie? En wat is dan precies het idee daarachter?

Geen kritiek, puur nieuwsgierigheid smile

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang is het voor jou geleden? - Pagina 5 Empty Re: Hoe lang is het voor jou geleden?

Bericht  Gast wo 26 jan 2011 - 5:30

Ik heb verder geen mening over hand- en mondwerk, dat moet iedereen voor zich weten. Maar ik vind het wel raar dat je er dan ingaat (zoals die vriend van mij) zo van: jaaa ik wil het wel, als het niet lukt naja boeien. Wat is de meerwaarde dan nog? Ik vind het raar dat hij dat vantevóren al zei. Verder zal het mij een worst wezen wat hij doet voor of na het huwelijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang is het voor jou geleden? - Pagina 5 Empty Re: Hoe lang is het voor jou geleden?

Bericht  Gast wo 26 jan 2011 - 5:48

Qaira, ik denk dat je het een beetje verkeerd begrepen hebt. Ik vind het belachelijk om steevast te roepen dat je geen seks voor het huwelijk hebt om dan vervolgens daarna met een stalen gezicht te zeggen; maar hand en mondwerk doen we wel.. Dan heb je dus seks voor het huwelijk.. Mijn collega, waar ik dus op doelde, was het dan ook met me eens dat het niet meer echt waarde had.. Verder alle respect hoor voor mensen die dat willen, vind het wel interessant, daarom heb ik het er met m`n collega ook veel over gehad.

Daarom ben ik ook benieuwd, net wat Sterre zegt..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang is het voor jou geleden? - Pagina 5 Empty Re: Hoe lang is het voor jou geleden?

Bericht  Gast wo 26 jan 2011 - 6:13

Ik begrijp het ook allemaal niet zo goed, maar daardoor vind ik het wel interessant. Kan me er gewoon niks bij voorstellen om dat zo te doen. Alleen zou nooit iemand daar op veroordelen, juist niet.. Iedereen moet gewoon lekker doen zoals hij het wilt en ik kan wel respect op brengen voor mensen die niet met de massa meelopen maar zelf bewuste keuzes maken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang is het voor jou geleden? - Pagina 5 Empty Re: Hoe lang is het voor jou geleden?

Bericht  Gast vr 28 jan 2011 - 8:14

Sterre schreef:Ik heb er ook vaak juist wel respect voor hoor, het lijkt me zoals ik al zei echt een hele uitdaging. Maar wat ik me dan afvraag, vindt je handwerk of orale seks dan veel minder 'zondig'? Bij de genoemde voorbeelden lijkt het er op alsof mensen alle moeite doen om zich aan de letterlijke regel te houden om als maagd het huwelijk in te gaan, maar intussen wel vanalles uitspoken. Dan vraag ik me dus af waarvoor je het doet. Is het om je puur aan het voorgeschreven boekje te houden, of sta je achter het idee om wel andere vormen van seks voor het huwelijk te hebben maar geen penetratie? En wat is dan precies het idee daarachter?

Geen kritiek, puur nieuwsgierigheid smile

In mijn oude gemeente waren er ook een hoop die geen seks hadden voor het huwelijk. En zij sliepen zelfs nooit bij elkaar op dezelfde kamer en deden ook geen andere seksuele dingen behalve knuffelen en tongzoenen. Zo 'hoort' het ook wel een beetje vind ik, als je geen seks wil voor het huwelijk. Orale seks valt ook onder seks toch.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang is het voor jou geleden? - Pagina 5 Empty Re: Hoe lang is het voor jou geleden?

Bericht  Gast vr 28 jan 2011 - 8:15

Sterre schreef:@ Donnaa, dat vind ik dan soms zo bizar. Ik vind oraal eigenlijk een stapje verder dan penetratie. Zijn vast veel mensen het niet mee eens omdat het officieel 'honk 3' is, maar ik vind dat op een bepaalde manier intiemer. Volgens mij valt het dan uiteindelijk ook enorm tegen als je verder alles al hebt uitgeprobeerd.

Ik vind orale seks niet perse een stapje verder, maar door deze zin lijkt het van wel: ik doe alleen orale seks nadat ik seks heb gehad met iemand. Of de eerste keer seks heb. Maar nooit 'alleen' orale seks en verder niks. Niemand ook bij mij, ook niet qua handen. Vind ik zo ordinair. Of helemaal, of niet, haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang is het voor jou geleden? - Pagina 5 Empty Re: Hoe lang is het voor jou geleden?

Bericht  Kqip vr 11 feb 2011 - 4:50

Jen_ schreef:
Sterre schreef:@ Donnaa, dat vind ik dan soms zo bizar. Ik vind oraal eigenlijk een stapje verder dan penetratie. Zijn vast veel mensen het niet mee eens omdat het officieel 'honk 3' is, maar ik vind dat op een bepaalde manier intiemer. Volgens mij valt het dan uiteindelijk ook enorm tegen als je verder alles al hebt uitgeprobeerd.

Ik vind orale seks niet perse een stapje verder, maar door deze zin lijkt het van wel: ik doe alleen orale seks nadat ik seks heb gehad met iemand. Of de eerste keer seks heb. Maar nooit 'alleen' orale seks en verder niks. Niemand ook bij mij, ook niet qua handen. Vind ik zo ordinair. Of helemaal, of niet, haha.

Of helemaal of niet inderdaad.. vind het best schijnheilig dat je dan volgens het geloof geen seks voor het huwelijk hebt maar wel hand en mondwerk doet..kom op zeg!
Kqip
Kqip
Prater
Prater

Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang is het voor jou geleden? - Pagina 5 Empty Re: Hoe lang is het voor jou geleden?

Bericht  Burn vr 11 feb 2011 - 5:13

Nog nooit.. Embarassed
Ben 19, 2 jaar een relatie, lukt niet.. bang/onzeker..

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang is het voor jou geleden? - Pagina 5 Empty Re: Hoe lang is het voor jou geleden?

Bericht  Roze Roos vr 11 feb 2011 - 9:55

Woehoeeee eindelijk mag ik melden dat mijn iets te lange droogstand weer opgelost is, dinsdag voor het laats dus Very Happy
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang is het voor jou geleden? - Pagina 5 Empty Re: Hoe lang is het voor jou geleden?

Bericht  JD vr 11 feb 2011 - 14:22

ik geloof dat ik oversekst ben....
ik loop al de hele dag te zeuren om seks, maar hij heeft maar geen zin *zucht*
vervolgens zeg ik dat ik al eeeeeeuwen geen seks heb gehad...maar t blijkt pas 2 dagen terug geweest te zijn... angel
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang is het voor jou geleden? - Pagina 5 Empty Re: Hoe lang is het voor jou geleden?

Bericht  Mida4you vr 11 feb 2011 - 21:07

Gisteravond :-)
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang is het voor jou geleden? - Pagina 5 Empty Re: Hoe lang is het voor jou geleden?

Bericht  samantjuh89 za 12 feb 2011 - 2:06

*Marietje* schreef:
ik loop al de hele dag te zeuren om seks, maar hij heeft maar geen zin *zucht*

Meisjes die vragen worden overgeslagen :P lol!
samantjuh89
samantjuh89
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 86
Punten : 141
Registratiedatum : 02-01-11
Woonplaats : Zeeland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang is het voor jou geleden? - Pagina 5 Empty Re: Hoe lang is het voor jou geleden?

Bericht  Euphoria za 12 feb 2011 - 2:11

Afgelopen maandag.
Euphoria
Euphoria
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 13
Punten : 13
Registratiedatum : 06-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang is het voor jou geleden? - Pagina 5 Empty Re: Hoe lang is het voor jou geleden?

Bericht  nina za 12 feb 2011 - 7:04

Toevallig vanmiddag...

Maar doen het niet zo heel veel meer, door die rotcondooms :S Ik haat ze echt!
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang is het voor jou geleden? - Pagina 5 Empty Re: Hoe lang is het voor jou geleden?

Bericht  Toet ma 14 feb 2011 - 9:00

Burn schreef:Nog nooit.. Embarassed
Ben 19, 2 jaar een relatie, lukt niet.. bang/onzeker..

Wat vervelend zeg, ben je hier wel eens voor bij de huisarts geweest?
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang is het voor jou geleden? - Pagina 5 Empty Re: Hoe lang is het voor jou geleden?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 14 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9 ... 14  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum