Cadeau-tip
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Cadeau-tip
Even een heel suf topic, maar mijn hersenen werken niet mee!
Ik heb morgen een feestje van een vriend van me. Het was mijn date, voor mij is het nu een vriend maar voor hem ben ik nog een potentiële relatiekandidaat. Hij zit in het buitenland, maar is nu voor 3 dagen hier. Het is een verjaardags/geslaagd/afscheidsfeestje ineen en ik weet gewoon niet wat ik hem kan geven. Hij zegt dat hij niks wil, dus ik ga ook geen groot cadeau kopen, maar wil wel iets kleins geven.
Een fles drank ofzo schiet niet op, want na morgen is hij weer weg, dus dan staat het bij hem thuis te verpieteren (en hij drinkt toch het liefste bier).
Heeft er iemand een leuk idee?
Ik heb morgen een feestje van een vriend van me. Het was mijn date, voor mij is het nu een vriend maar voor hem ben ik nog een potentiële relatiekandidaat. Hij zit in het buitenland, maar is nu voor 3 dagen hier. Het is een verjaardags/geslaagd/afscheidsfeestje ineen en ik weet gewoon niet wat ik hem kan geven. Hij zegt dat hij niks wil, dus ik ga ook geen groot cadeau kopen, maar wil wel iets kleins geven.
Een fles drank ofzo schiet niet op, want na morgen is hij weer weg, dus dan staat het bij hem thuis te verpieteren (en hij drinkt toch het liefste bier).
Heeft er iemand een leuk idee?
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Re: Cadeau-tip
een pakketje met hollandse producten die hij mee kan nemen? Stroopwafels, hagelslag e.d.
Pommes- Prater
- Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13
Dankjewel voor je reactie Pommes. Ik heb daar zelf ook al aangedacht, maar denk eigenlijk dat het niks voor hem is. Niet dat het zo ontzettend belangrijk is wat ik hem geef (als jij er maar bent, bladiebla), maar toch
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Een leuk boek? Of iets anders te lezen? Of iets waar hij onderweg nog iets aan heeft?
Sneeuwvlok- Prater
- Aantal berichten : 591
Punten : 604
Registratiedatum : 18-11-10
Een tijdschrift of anders een iTunes kaart ofzo?
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: