Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Grrrrr mijn geliefde auto laat me in de steek:-(

+10
Plien84
Jeanette
xxjojootjexx
Shisha
Ella
Jasmine
M@niek
Alex
Rush
Yare
14 plaatsers

Ga naar beneden

Grrrrr mijn geliefde auto laat me in de steek:-( Empty Grrrrr mijn geliefde auto laat me in de steek:-(

Bericht  Yare ma 18 feb 2013 - 23:35

Hai...
Ik reed net vanaf mijn ouders naar huis en wilde schakelen van de 2 naar de 3, deed hij dus niet meer. Hij schakelt helemaal niet meer naar de 3, 5 of in de achteruit, hij kan alleen naar de 2 en 4. Ik ben dus in een slakkentempo naar huis gereden en zit nu gigantisch te balen. Ik heb de voicemail al ingesproken van mijn prive monteur(vriend van mijn broer, haha) maar ik knijp hem best wel, voor mijn gevoel gaat dit me heel veel geld kosten en ik zit al superkrap bij kas. Iemand een idee wat het kan zijn?
Yare
Yare
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 167
Punten : 220
Registratiedatum : 17-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Grrrrr mijn geliefde auto laat me in de steek:-( Empty Re: Grrrrr mijn geliefde auto laat me in de steek:-(

Bericht  Rush ma 18 feb 2013 - 23:36

Ja, problemen met de versnellingsbak zijn meestal erg duur. Geen idee wat het kan zijn, wellicht je koppelingsplaten.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Grrrrr mijn geliefde auto laat me in de steek:-( Empty Re: Grrrrr mijn geliefde auto laat me in de steek:-(

Bericht  Alex ma 18 feb 2013 - 23:36

Oei, dat is balen! Hopelijk valt het mee, maar als ik de post van Rush lees zou het ook nog goed tegen kunnen vallen ...
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Grrrrr mijn geliefde auto laat me in de steek:-( Empty Re: Grrrrr mijn geliefde auto laat me in de steek:-(

Bericht  M@niek ma 18 feb 2013 - 23:37

De versnellingsbak? Heb het ook een keer gehad is een duur grapje. Succes! Ik hoop dat het meevalt .
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Grrrrr mijn geliefde auto laat me in de steek:-( Empty Re: Grrrrr mijn geliefde auto laat me in de steek:-(

Bericht  Jasmine ma 18 feb 2013 - 23:39

Ai, balen.

Problemen in de versnellingsbak zijn meestal niet goedkoop nee. Hoop dat het meevalt.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Grrrrr mijn geliefde auto laat me in de steek:-( Empty Re: Grrrrr mijn geliefde auto laat me in de steek:-(

Bericht  Ella ma 18 feb 2013 - 23:42

He wat balen zeg. Ik hoop dat het meevalt voor je
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Grrrrr mijn geliefde auto laat me in de steek:-( Empty Re: Grrrrr mijn geliefde auto laat me in de steek:-(

Bericht  Shisha ma 18 feb 2013 - 23:43

Oei dat is inderdaad balen. Gebeurd ook altijd wanneer het niet goed uitkomt he. Ik hoop dat het meevalt!
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Grrrrr mijn geliefde auto laat me in de steek:-( Empty Re: Grrrrr mijn geliefde auto laat me in de steek:-(

Bericht  Yare ma 18 feb 2013 - 23:46

Ik ben normaal heel nuchter maar het lijkt nu wel of ik het over me afroep ofzo. Ik had deze auto met mijn ex gekocht en sinds ik bij hem weg ben, ben ik 3 keer geflitst, zit ik een scheur in mijn vooruit, een lakbeschadiging op het dak en is de koeler lek.....:shock: En nu dus dit No
Yare
Yare
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 167
Punten : 220
Registratiedatum : 17-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Grrrrr mijn geliefde auto laat me in de steek:-( Empty Re: Grrrrr mijn geliefde auto laat me in de steek:-(

Bericht  xxjojootjexx ma 18 feb 2013 - 23:55

Niet rijden in slakken tempo, schakelen van 2 naar 4, de 3 kun je best overslaan..

Hoop voor je dat het meevalt.

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Grrrrr mijn geliefde auto laat me in de steek:-( Empty Re: Grrrrr mijn geliefde auto laat me in de steek:-(

Bericht  Jeanette ma 18 feb 2013 - 23:57

Ai, balen! Dingen met de koppeling kosten meestal wel veel. Hopelijk gaat het mee vallen.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Grrrrr mijn geliefde auto laat me in de steek:-( Empty Re: Grrrrr mijn geliefde auto laat me in de steek:-(

Bericht  Yare di 19 feb 2013 - 0:17

Monteur belde net, hij adviseerde me de anwb te bellen, ik ben natuurlijk niet voor niks lid. In ieder geval niet meer mee rijden was het dringende afvies... dus dat ga ik ff doen.
Yare
Yare
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 167
Punten : 220
Registratiedatum : 17-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Grrrrr mijn geliefde auto laat me in de steek:-( Empty Re: Grrrrr mijn geliefde auto laat me in de steek:-(

Bericht  Plien84 di 19 feb 2013 - 0:48

Wij hebben hetzelfde vorige week gehad. Met een auto die nog maar anderhalf jaar oud en is dus gelukkig nog garantie had.. Monteur zei idd dat het anders errug pijzig was geweest... Heb nieuwe koppelingsplaten gekregen en een deel vd versnellingsbak is geloof ik vernieuwd.

Plien84
Prater
Prater

Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Grrrrr mijn geliefde auto laat me in de steek:-( Empty Re: Grrrrr mijn geliefde auto laat me in de steek:-(

Bericht  Atelier Madame di 19 feb 2013 - 0:57

Wij hadden dat ook met de oude auto, Dat bleek een tussenstuk tussen koppelingsplaat en de pook te zijn ofzo. Kostte iets van 200 euro.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Grrrrr mijn geliefde auto laat me in de steek:-( Empty Re: Grrrrr mijn geliefde auto laat me in de steek:-(

Bericht  Yare di 19 feb 2013 - 1:27

Wat een gezeik zeg.....heb geen recht op hulp in de woonplaats. Ik kon wel hulp krijgen, maar dan moet ik 74 euro betalen en 50 euro voor het afslepen, dus dat is geen optie. Heb de garage van mijn pa maar gebeld, zij komen mijn auto om half 3 ophalen. Ik ben echt benieuwd en ga zooooooooooo hopen dat het meevalt!
Yare
Yare
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 167
Punten : 220
Registratiedatum : 17-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Grrrrr mijn geliefde auto laat me in de steek:-( Empty Re: Grrrrr mijn geliefde auto laat me in de steek:-(

Bericht  rianne287 di 19 feb 2013 - 2:20

balen zeg, mijn auto begon ook moeilijk te schakelen een tijdje terug.
Bleek de versnellingsbak droog te staan confused een afdichtring was gescheurd en ik ben dus onderweg alle olie verloren. Gelukkig was dat alles. Nieuwe ring erin, olie erop.. en ik kon weer gaan. Erg veel geluk gehad dus.
rianne287
rianne287
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 388
Punten : 394
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Grrrrr mijn geliefde auto laat me in de steek:-( Empty Re: Grrrrr mijn geliefde auto laat me in de steek:-(

Bericht  Yare di 19 feb 2013 - 3:15

Ooooooooooooo hahaha het is echt TE grappig. Ik kwam bij de garage en ik zat me helemaal zenuwachtig te maken, komt de monteur na 1 minuut al terug. De dop van de koeler was eraf gegaan en tussen de schakelbak geschoten. Hij heeft de dop eruit gehaald en nu rijdt hij weer als een tiet.....Grrrrr mijn geliefde auto laat me in de steek:-( 2474380249
Yare
Yare
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 167
Punten : 220
Registratiedatum : 17-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Grrrrr mijn geliefde auto laat me in de steek:-( Empty Re: Grrrrr mijn geliefde auto laat me in de steek:-(

Bericht  Shisha di 19 feb 2013 - 3:19

Nou gelukkig maar! Scheelt een hoop!
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Grrrrr mijn geliefde auto laat me in de steek:-( Empty Re: Grrrrr mijn geliefde auto laat me in de steek:-(

Bericht  Rush di 19 feb 2013 - 3:24

Grrrrr mijn geliefde auto laat me in de steek:-( 281626781 Grrrrr mijn geliefde auto laat me in de steek:-( 281626781 Grrrrr mijn geliefde auto laat me in de steek:-( 281626781 Grrrrr mijn geliefde auto laat me in de steek:-( 281626781 Grrrrr mijn geliefde auto laat me in de steek:-( 281626781 Grrrrr mijn geliefde auto laat me in de steek:-( 281626781
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Grrrrr mijn geliefde auto laat me in de steek:-( Empty Re: Grrrrr mijn geliefde auto laat me in de steek:-(

Bericht  Bosjesvrouw di 19 feb 2013 - 4:08

Wat een geluk bij een ongeluk Laughing :cheering:

Bosjesvrouw
Prater
Prater

Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : fryslan

Terug naar boven Ga naar beneden

Grrrrr mijn geliefde auto laat me in de steek:-( Empty Re: Grrrrr mijn geliefde auto laat me in de steek:-(

Bericht  ExpressoB di 19 feb 2013 - 7:20

Hahhaa jeetje! wat een mazzel Very Happy
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Grrrrr mijn geliefde auto laat me in de steek:-( Empty Re: Grrrrr mijn geliefde auto laat me in de steek:-(

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum