Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie van de juffen hier gaat staken 6 maart?

+14
Bliss
VeryCherry
smartie
Shopelle
Inge
Printje
Buddha88
Tsjip
bolus26
Aziraphale
ekiaam87
RedRose
Lejow
Puk
18 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Wie van de juffen hier gaat staken 6 maart? Empty Wie van de juffen hier gaat staken 6 maart?

Bericht  Puk vr 17 feb 2012 - 5:06

Ik begin 5 maart met een langdurige inval op een SO school en de school waar ik ga werken doet mee aan de staking. Met zijn alleen in de bus naar de Arena:-) Voor mij is er ook een plekje gereserveeerd in de bus, haha. Ik vind het stiekem wel spannend, en leuk om eens zoiets te doen. En de reden waarom vind ik ook top, dus ik heb er zin in! Wie nog meer:-)
Puk
Puk
Prater
Prater

Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van de juffen hier gaat staken 6 maart? Empty Re: Wie van de juffen hier gaat staken 6 maart?

Bericht  Lejow vr 17 feb 2012 - 5:58

Ik niet, want ben nu met verlof. Maar had ik gewerkt had ik ook niet gegaan.
Ik ben namelijk niet lid van een bond, en zou die dag dan dus niet uitbetaald krijgen..
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van de juffen hier gaat staken 6 maart? Empty Re: Wie van de juffen hier gaat staken 6 maart?

Bericht  RedRose vr 17 feb 2012 - 6:01

Jep, ik ga ook staken!
Ook ik val langdurig in op een SO school en ook wij stappen met z'n allen in de bus richting de Arena!
Ik zie het maar gewoon als gezellig teamuitje! Very Happy
RedRose
RedRose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 53
Punten : 69
Registratiedatum : 06-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van de juffen hier gaat staken 6 maart? Empty Re: Wie van de juffen hier gaat staken 6 maart?

Bericht  ekiaam87 vr 17 feb 2012 - 6:47

Ik ook niet, mijn hele team staakt niet en ben ook geen lid van een bond
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Voorschoten

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van de juffen hier gaat staken 6 maart? Empty Re: Wie van de juffen hier gaat staken 6 maart?

Bericht  Aziraphale vr 17 feb 2012 - 7:23

Ik niet. Heb er niets over gehoord bij mij op school en ik ben geen lid meer van de bond. Plus dat ik staken eigenlijk stiekem heel stom vind en ik niet denk dat dat iets gaat helpen. Zou het ook heel erg vinden dat de kinderen die dag geen onderwijs kunnen krijgen.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van de juffen hier gaat staken 6 maart? Empty Re: Wie van de juffen hier gaat staken 6 maart?

Bericht  RedRose vr 17 feb 2012 - 7:48

Aziraphale schreef:Plus dat ik staken eigenlijk stiekem heel stom vind en ik niet denk dat dat iets gaat helpen. Zou het ook heel erg vinden dat de kinderen die dag geen onderwijs kunnen krijgen.

Hier hebben wij het natuurlijk ook over gehad. Maar wij zouden het juist heel stom vinden om niet te gaan staken, maar vervolgens wel te lopen zeuren dat de werkdruk steeds hoger wordt.
En wat is nou erger? De kinderen 1 dag geen onderwijs, of de toekomst van het onderwijs die de kinderen zouden krijgen als alle bezuinigingen doorgaan? Dat gaat ten koste van goed onderwijs en dat vind ik dus veel erger.
RedRose
RedRose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 53
Punten : 69
Registratiedatum : 06-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van de juffen hier gaat staken 6 maart? Empty Re: Wie van de juffen hier gaat staken 6 maart?

Bericht  Aziraphale vr 17 feb 2012 - 8:26

RedRose, je hebt wel gelijk maar ik denk dat je met staken bar weinig bereikt. Vandaar dat ik het wel zonde vind dat de kinderen die dag geen onderwijs kunnen volgen.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van de juffen hier gaat staken 6 maart? Empty Re: Wie van de juffen hier gaat staken 6 maart?

Bericht  bolus26 vr 17 feb 2012 - 8:28

ik!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van de juffen hier gaat staken 6 maart? Empty Re: Wie van de juffen hier gaat staken 6 maart?

Bericht  Puk vr 17 feb 2012 - 8:58

Aziraphale schreef:RedRose, je hebt wel gelijk maar ik denk dat je met staken bar weinig bereikt. Vandaar dat ik het wel zonde vind dat de kinderen die dag geen onderwijs kunnen volgen.

Daar ben ik het niet mee eens. Je maakt met alle stakers wel een understatement, niks doen lost ook niks op:-) Ik vind het wel een heel belangrijk onderwerp. Ik zou nooit staken voor meer geld of vakantie, maar wel voor beter onderwijs voor de kinderen die het verdienen.
Puk
Puk
Prater
Prater

Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van de juffen hier gaat staken 6 maart? Empty Re: Wie van de juffen hier gaat staken 6 maart?

Bericht  Aziraphale vr 17 feb 2012 - 9:02

Een statement bedoel je denk ik Very Happy
Ik snap het prima en ben het ermee eens dat de bezuinigingen slecht zijn voor ons onderwijs maar ik betwijfel echt of staken er ineens voor gaat zorgen dat er geen €300 miljoen meer wordt bezuinigd.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van de juffen hier gaat staken 6 maart? Empty Re: Wie van de juffen hier gaat staken 6 maart?

Bericht  Tsjip vr 17 feb 2012 - 9:09

Niet geschoten is altijd mis natuurlijk!

Maar hier gaat de stichting waar ik veel voor inval ook staken. Gisteren is er al een brief naar alle ouders gegaan met deze mededeling. Ik ben wel lid van de bond maar ik ga niet naar Amsterdam om te staken. Ik ga die dag lekker in ons nieuwe huis klussen Wink Nog lekker even genieten van een vrije dag voordat ik binnenkort weer fulltime aan het werk ga!

Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van de juffen hier gaat staken 6 maart? Empty Re: Wie van de juffen hier gaat staken 6 maart?

Bericht  Puk vr 17 feb 2012 - 21:00

Aziraphale schreef:Een statement bedoel je denk ik Very Happy
Ik snap het prima en ben het ermee eens dat de bezuinigingen slecht zijn voor ons onderwijs maar ik betwijfel echt of staken er ineens voor gaat zorgen dat er geen €300 miljoen meer wordt bezuinigd.

Oops.........;-)
Puk
Puk
Prater
Prater

Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van de juffen hier gaat staken 6 maart? Empty Re: Wie van de juffen hier gaat staken 6 maart?

Bericht  Buddha88 wo 22 feb 2012 - 9:07

Ik twijfel. Krijgen morgen in de vergadering er meer over te horen.
Buddha88
Buddha88
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 88
Punten : 96
Registratiedatum : 08-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van de juffen hier gaat staken 6 maart? Empty Re: Wie van de juffen hier gaat staken 6 maart?

Bericht  Printje wo 22 feb 2012 - 10:09

Ik denk het wel, met het hele team. Al vind ik met zoveel mensen in de arena zijn wel altijd spannend..
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van de juffen hier gaat staken 6 maart? Empty Re: Wie van de juffen hier gaat staken 6 maart?

Bericht  Inge wo 22 feb 2012 - 10:16

De jongeren die wonen waar ik werk zitten allemaal speciaal onderwijs en zijn bijna allemaal of allemaal vrij ivm stakende leraren
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van de juffen hier gaat staken 6 maart? Empty Re: Wie van de juffen hier gaat staken 6 maart?

Bericht  Shopelle ma 27 feb 2012 - 12:07

Ook ik ga staken!
Shopelle
Shopelle
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 358
Punten : 489
Registratiedatum : 27-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van de juffen hier gaat staken 6 maart? Empty Re: Wie van de juffen hier gaat staken 6 maart?

Bericht  Puk di 28 feb 2012 - 1:40

Shopelle schreef:Ook ik ga staken!



Heel goed:-)
Puk
Puk
Prater
Prater

Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van de juffen hier gaat staken 6 maart? Empty Re: Wie van de juffen hier gaat staken 6 maart?

Bericht  Gast di 28 feb 2012 - 2:33

ik heb er verder geen verstand van, maar is het niet zo dat de leerlingen de gemiste lessen nog in moeten halen? Dat was de vorige keer geloof ik wel en zo vind ik dat de leerlingen juist de dupe zijn van de stakingen. Kijk het idee erachter snap ik wel, maar de leerlingen zouden dan nog extra naar school moeten om de lessen in te halen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van de juffen hier gaat staken 6 maart? Empty Re: Wie van de juffen hier gaat staken 6 maart?

Bericht  Puk di 28 feb 2012 - 3:21

Lily schreef:ik heb er verder geen verstand van, maar is het niet zo dat de leerlingen de gemiste lessen nog in moeten halen? Dat was de vorige keer geloof ik wel en zo vind ik dat de leerlingen juist de dupe zijn van de stakingen. Kijk het idee erachter snap ik wel, maar de leerlingen zouden dan nog extra naar school moeten om de lessen in te halen.

De uren hoeven niet ingehaald te worden gelukkig. Er is bij mij op school ook een supergoede brief uitgegaan naar de ouders en die staan 100% achter de staking. De kinderen worden naar mijn idee wel even de dupe op 6 maart, maar de toekomst kan er wel een stuk beter door uit komen te zien voor de kinderen en leerkrachten, dat weegt zwaarder voor mij.
Puk
Puk
Prater
Prater

Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van de juffen hier gaat staken 6 maart? Empty Re: Wie van de juffen hier gaat staken 6 maart?

Bericht  smartie di 28 feb 2012 - 4:22

Ook ik ga staken.

smartie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 14
Punten : 16
Registratiedatum : 13-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van de juffen hier gaat staken 6 maart? Empty Re: Wie van de juffen hier gaat staken 6 maart?

Bericht  RedRose di 28 feb 2012 - 6:18

Nee hoor, de kinderen hoeven de uren niet in te halen. En ik heb de planning er natuurlijk ook op aangepast, dus ze hoeven ook de lesstof niet in te halen, dat schuiven we gewoon op.
RedRose
RedRose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 53
Punten : 69
Registratiedatum : 06-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van de juffen hier gaat staken 6 maart? Empty Re: Wie van de juffen hier gaat staken 6 maart?

Bericht  bolus26 wo 29 feb 2012 - 1:32

kinderen zijn ook hier een dagje thuis. Tja je ontneemt kinderen een dagje school maar als de plannen op deze manier doorgaan zullen er een boel kinderen (zeker van ´mijn´doelgroep rec 4) heel veel dagen thuis komen te zitten!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van de juffen hier gaat staken 6 maart? Empty Re: Wie van de juffen hier gaat staken 6 maart?

Bericht  VeryCherry wo 29 feb 2012 - 1:35

De leraren van de school van mijn zoontje gaan ook staken en ik sta er 100% achter.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van de juffen hier gaat staken 6 maart? Empty Re: Wie van de juffen hier gaat staken 6 maart?

Bericht  Printje wo 29 feb 2012 - 2:10

VeryCherry schreef:De leraren van de school van mijn zoontje gaan ook staken en ik sta er 100% achter.

Heel goed!!Bij ons hebben de ouders ook overwegend positief gereageerd op hetnieuws dat we as dinsdag dicht zijn.

'We' doen dit ook voor de kinderen dus de ouders hebben er ook belang bij.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van de juffen hier gaat staken 6 maart? Empty Re: Wie van de juffen hier gaat staken 6 maart?

Bericht  VeryCherry wo 29 feb 2012 - 2:48

Mijn zoontje vind het overigens allang best, want mijn mams is die dag jarig en hij baalde al dat hij pas na schooltijd er heen kon gaan Wink Nu heeft hij zich in zijn hoofd gehaald dat ze speciaal gaan staken voor mijn mams laughcry
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van de juffen hier gaat staken 6 maart? Empty Re: Wie van de juffen hier gaat staken 6 maart?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum