herkenbaar school-ziek
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
herkenbaar school-ziek
T was nooit ziek , toen hij 1,5 was had hij koorts daarna heeft het geduurd tot de dag dat hij naar school ging
Na 2 weken de eerste griep , en sindsdien is het 2 weken school , 1 week ziek alles heeft de revu al gepasseerd , buikgriep , 5e ziekte , vooral SNOT véél gehoest al die leuke dingen.
Volgens de ha heeft dat er mee te maken dat hij nooit naar een kdv o.i.d geweest is , en dat M het een stuk "makkelijker"zal krijgen aangezien ze nu ookal alle virusjes en bacterien mee viert :face:
Herkennen jullie dat ?
Na 2 weken de eerste griep , en sindsdien is het 2 weken school , 1 week ziek alles heeft de revu al gepasseerd , buikgriep , 5e ziekte , vooral SNOT véél gehoest al die leuke dingen.
Volgens de ha heeft dat er mee te maken dat hij nooit naar een kdv o.i.d geweest is , en dat M het een stuk "makkelijker"zal krijgen aangezien ze nu ookal alle virusjes en bacterien mee viert :face:
Herkennen jullie dat ?
frolic- Fluisteraar
- Aantal berichten : 498
Punten : 632
Registratiedatum : 04-02-11
Re: herkenbaar school-ziek
Hier een beetje hetzelfde. Het eerste jaar nauwelijks ziek geweest. Daarna ging ze naar het KDV en sindsdien hebben we al aardig wat voorbij zien komen. Met name de buikgriep en de zware verkoudheid was ik zelf ook erg blij mee
Ook hier werd al gezegd dat ze vaak alles meepikken als ze nog zo jong zijn, en dan vooral als ze naar het KDV gaan. Ze gaat trouwens maar 1 dag in de week, maar ook dat is voldoende om elke keer wel wat anders te pakken te krijgen
Ook hier werd al gezegd dat ze vaak alles meepikken als ze nog zo jong zijn, en dan vooral als ze naar het KDV gaan. Ze gaat trouwens maar 1 dag in de week, maar ook dat is voldoende om elke keer wel wat anders te pakken te krijgen
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Ja ook dat ja .. ben zelf ook nog nooit zovaak ziek zwak en misselijk geweest
frolic- Fluisteraar
- Aantal berichten : 498
Punten : 632
Registratiedatum : 04-02-11
PapillonRose schreef:
Hier ook, D gaat sinds drie weken 1 dag per week naar het KDV. Ze is sindsdien snot en snot verkouden en ze heeft al een keer buikgriep gehad.
Krijgen ze weerstand van denk ik dan maar
Vancity_girl- Prater
- Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Registratiedatum : 18-11-10
Mijn zoontje gaat ook niet naar een KDV en is ook maar amper ziek geweest (gelukkig!) maar binnenkort zal hij naar de peuterspeelzaal gaan dus dan kan ik mijn borst nat maken!
Gast- Gast
Toen ik net een baan had in het onderwijs was ik ook vaak ziek
_Jet- Prater
- Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: