Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kindjes weg met carnaval

+11
Floor
meisjesmama
Tania
frolic
Barbabella
Star007
Lindsya
Aimee
Limburg85
duckie
studiebol
15 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Kindjes weg met carnaval - Pagina 2 Empty Re: Kindjes weg met carnaval

Bericht  Gast vr 17 feb 2012 - 3:19

Ik zou mijn goudvis nog als excuus gebruiken om niet te hoeven carnavallen.

'nee, sorry, hij zit in een héle lastige fase, dus ik denk dat ik maar thuis blijf'.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast vr 17 feb 2012 - 3:54

Daarom Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 feb 2012 - 4:06

Je moet doen waar jij je goed bij voelt Parel smile

Gast
Gast

Bericht  Teddyaapje vr 17 feb 2012 - 4:29

Vorig jaar is mijn moeder bij ons komen oppassen, ze kwam rond 19u en ging snachts, als wij thuis kwamen weer naar huis. Ze mocht hier ook blijven slapen maar ze ging liever naar huis. Voor ons was het lastig om T. toen al weg te brengen ivm de borstvoeding.

Dit jaar komt mijn moeder 2 avonden en mijn broertje 1 avond omdat mn moeder dan niet kan. Ik vind het persoonlijk niet nodig om hem voor 3 dagen weg te brengen omdat ik alleen savonds op stap ga. Daarbij roken mijn ouders en voel ik me er niet prettig bij om hem zolang daarheen te brengen, al roken ze niet binnen als T. daar is, die lucht hangt er toch wel.

Je moet gewoon doen waar je je goed bij voelt!
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast vr 17 feb 2012 - 4:31

Wij gaan wel zondagavond weg (dan breng ik haar pas einde vd middag, is uur heen, uur terug) en maandag kunnen we dan uitslapen en dan gaan we om 1 uur weer weg, dus ja .. Had ook liever gehad dat hier iemand op kon komen passen, maar dat kan niet smile

Gast
Gast

Bericht  Teddyaapje vr 17 feb 2012 - 4:36

Parel schreef:Wij gaan wel zondagavond weg (dan breng ik haar pas einde vd middag, is uur heen, uur terug) en maandag kunnen we dan uitslapen en dan gaan we om 1 uur weer weg, dus ja .. Had ook liever gehad dat hier iemand op kon komen passen, maar dat kan niet Kindjes weg met carnaval - Pagina 2 561177

Dan is dit toch een goede oplossing? Ik zeg doen!
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast vr 17 feb 2012 - 4:38

Ja, sowieso gaat ze erheen! Heb een beetje mixed feelings, maar in principe staat dit vast!
Carnaval is echt 'ons ding', dit wordt het 5de jaar op rij dat we dit samen doen, en dan vinden we het zo gezellig, hebben een vriendengroep van 30 a 40 man, en is heel leuk! Zij heeft vast ook de tijd van dr leven bij opa & oma want daar wordt ze lekker verwend en platgeknuffeld!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 feb 2012 - 6:31

@ parel ga jezelf nou niet verdedigen!! gewoon genieten...

iedereen doet het anders..

Ik heb er ook totaal geen moeite mee, nu scheelt het dat ros geen carnaval viert maar ik ben 5 dagen aan het feesten :-) Mocht ros gaan stappen gaan de kids een nachtje logeren...

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 feb 2012 - 7:09

Moet het voor mezelf ook nog even 'goedpraten' haha
Ik vind het prima dat ze gaat logeren, wij blij, mijn ouders des te blijer, L blij, alleen het loslaten is even slikken, maar dat komt ook wel goed, ik heb er iig heel veel zin in!

Jij ook heul veul plezier BG, ouwe blazer!

Gast
Gast

Bericht  Roos vr 17 feb 2012 - 9:10

Mijn zoontje is dan al wel wat ouder... Maar morgenavond gaat hij ook een nachtje uit logeren. Naar zijn tante! 4de x uitlogeren en 1x bij haar, spannend maar het gaat zeker weten goed komen! Veel plezier Parel! Very Happy

Roos
Prater
Prater

Aantal berichten : 860
Punten : 931
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Fearie vr 17 feb 2012 - 20:06

Ik snap heel goed dat je het naar jezelf nog goed moet praten haha. Wij zijn pas voor het eerst een avondje (naja 3 uur) zonder D weg geweest en ik moest mezelf moed in praten om weg te gaan.

Wij carnavallen niet, vinden het beide niets. Maar als anderen het leuk vinden en willen doen, zou ik zeggen geniet ervan!

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239

Bericht  Darius vr 17 feb 2012 - 20:18

Eucalypta schreef:Ik zou mijn goudvis nog als excuus gebruiken om niet te hoeven carnavallen.

'nee, sorry, hij zit in een héle lastige fase, dus ik denk dat ik maar thuis blijf'.

O, helemaal eens. Ik begrijp al helemaal niet wat er leuk is aan carnaval.....blij dat ik in het noorden woon!

Maar hier was het het eerste half jaar ook niet aan de orde, ivm borstvoeding. Maar ik snap ook wel dat oa Parel het wel doet omdat haar kindje flesvoeding krijgt, dat maakt het toch net even wat makkelijker.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast vr 17 feb 2012 - 20:28

En Euc, hoe zit het dan met concerten? Staat mij iets van bij dat jij veel naar concerten gaat (of ging). Zou je daar wel naartoe gaan in de eerste 3 maanden?

p.s. ik heb ook een bloedhekel aan carnaval en heb er dus ook nog nooit iemand voor uit logeren gegaan. Maar voor sommigen is het een feest waar ze het hele jaar naartoe leven, die gun ik best een feestje. Dus ja, ik zou ik zo'n geval er totaal geen problemen mee hebben om mijn pasgeboren baby voor 1 nachtje naar mijn ouders te brengen. Je stopt niet met leven bij de geboorte van je kinderen, al gaat iedereen er anders mee om natuurlijk.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 feb 2012 - 21:33

Lieskuh schreef:En Euc, hoe zit het dan met concerten? Staat mij iets van bij dat jij veel naar concerten gaat (of ging). Zou je daar wel naartoe gaan in de eerste 3 maanden?

p.s. ik heb ook een bloedhekel aan carnaval en heb er dus ook nog nooit iemand voor uit logeren gegaan. Maar voor sommigen is het een feest waar ze het hele jaar naartoe leven, die gun ik best een feestje. Dus ja, ik zou ik zo'n geval er totaal geen problemen mee hebben om mijn pasgeboren baby voor 1 nachtje naar mijn ouders te brengen. Je stopt niet met leven bij de geboorte van je kinderen, al gaat iedereen er anders mee om natuurlijk.
zo iemand ben ik lol!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 feb 2012 - 22:25

Ik ging wel eens weg, ook de eerste maanden wel. Maar dan was mijn man thuis en het was nooit langer dan een paar uurtjes. En als we samen weg moesten hadden we oppas thuis. Ik heb ook wel feesten waar ik het hele jaar naartoe leef. Die heb ik het eerste jaar eigenlijk allemaal overgeslagen. Niet dat een ander dat ook moet, maar ik zou oppas vragen om zelf te gaan feesten.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 18 feb 2012 - 0:14

Ik zou dat wel doen, even lekker eruit, even van je af feesten. De eerste maanden komt er al genoeg op je af, er even uit is dan toch heerlijk? Zeker als je weet dat je kind in goede handen is en het haar toch niks uit maakt wie nou haar poepluier verschoont. Nee, ik geloof ook niet dat ik daar zo moeilijk in ben.

Geniet ervan Parel! 'T is dat ik zwanger ben met dikke buik (bang voor ellebogen enzo), maar anders waren wij ook gaan feesten dit weekend! smile

Gast
Gast

Bericht  meisjesmama za 18 feb 2012 - 0:24

Jolicious is het zo mega druk in de kroeg bij jullie dan? Want ik heb 1 jaar met 5 maanden zwangerschap en 1 jaar met nog 6 weken te gaan carnaval gevierd in de kroeg. Alleen de 2 de keer hield ik het niet zo lang vol.
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861

Bericht  Gast za 18 feb 2012 - 0:51

Haha meisjesmama dat vind ik wel stoer Wink
Ik mocht niet gaan stappen met mijn dikke buik, niet van mijn vriend en niet van onze vrienden, al waren er genoeg mensen geweest die me hadden 'beschermd' just in case.

Jolicious, dank je wel! Heb er ook echt heel erg veel zin in, weer even als vanouds.
Net mijn moeder even gesproken, en die vindt het hartstikke leuk, en zei ook, dat moet je even doen! En juist nu, heb je lekker afleiding, en als het niet gaat dan rij je desnoods maandagochtend even heen en weer en kom je even kijken. Nou dat hoeft ook weer niet, hoop ik, maar die mogelijkheid is er natuurlijk altijd. Én ze slaapt nu nog zo veel, als ik aan het feesten ben denkt zij waarschijnlijk niet eens aan mij Wink

Je moet alleen wel een boel meenemen zeg! Pfff

Gast
Gast

Bericht  Gast za 18 feb 2012 - 0:54

meisjesmama schreef:Jolicious is het zo mega druk in de kroeg bij jullie dan? Want ik heb 1 jaar met 5 maanden zwangerschap en 1 jaar met nog 6 weken te gaan carnaval gevierd in de kroeg. Alleen de 2 de keer hield ik het niet zo lang vol.

Nou smile, het gaat er hier nogal lomp aan toe zeg maar zo af en toe. Ik woon niet in het zuiden, maar in het oosten van het land en de gemiddelde carnavaller hier is knetterdronken en knalt nogal eens tegen mensen aan :P

Gast
Gast

Bericht  studiebol za 18 feb 2012 - 0:57

Parel mijn eerste nachtje is goed bevallen hoor!! Vanmorgen meteen ff gebeld maar het was goed gegaan! Dus vier ik vandaag gewoon weer.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud