Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke energieleverancier hebben jullie?

+20
dolfijn1982
Marsy28
_Lacey_
Moonlight
Ella
Flip Fluitketel
Puggle
woezel
Mamsie
Tsjip
MAS
Makamba
Shisha
Dennenappel
Barbabella
Atelier Madame
duckie
Rush
TukTuk
Jade
24 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Welke energieleverancier hebben jullie?  - Pagina 3 Empty Re: Welke energieleverancier hebben jullie?

Bericht  Marsy28 ma 20 feb 2012 - 9:25

AngelNyn schreef:
Marsy28 schreef:
Ok, maar dan snap ik niet zo goed wat die verbruiksmanager dan voor nut heeft...! Logisch dan dat hij zoveel berekend als ik het hele jaar zo zou verbruiken als nu. Ik vind het ook wel bijzonder dat hij per maand naar beneden aangeeft. Net alsof we minder verbruiken, maar dat is helemaal niet zo. Eerder iets meer omdat we telkens gasten over de vloer hebben gehad.. Ingewikkeld hoor, dat gwl hier in Nederland! Water is trouwens weer geen probleem. Ik hoop gewoon dat we iets terug krijgen. En wanneer de afrekening is weet ik eigenlijk niet..

Bij Essent is dat gewoon een jaar nadat je het afgesloten hebt. Wij hebben het toen in september afgesloten en krijgen nu in september dan weer de jaarafrekening.

Ok, nou, dan wacht ik rustig af en controleer gewoon eens per maand de verbruiksmanager, wie weet is hij over een paar maanden lager dan ons voorschot, gezien het feit dat hij nu elke maand nog zakt..
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke energieleverancier hebben jullie?  - Pagina 3 Empty Re: Welke energieleverancier hebben jullie?

Bericht  ExpressoB wo 22 feb 2012 - 5:43

Ik zit bij energie direct, vind het een prima energie maatschappij. Ik moet zeggen dat ik niet voor gas betaal(want dat heb ik hier niet) Ben ook niet elke dag van de week thuis, betaal nu nog maar 19euro per maand!

Laatst aangepast door ExpressoB op do 23 feb 2012 - 0:47; in totaal 1 keer bewerkt
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Gast wo 22 feb 2012 - 5:56

Wij zitten sinds een paar weken bij Electrabel.

Gast
Gast

Bericht  Moonlight do 23 feb 2012 - 9:46

Moonlight schreef:Ik heb toen ik dit huis kreeg me aangemeld via prizewize, en ik zou een welkomstbonus van 170 euro krijgen ofzo? Weet iemand hoe dit werkt? Wordt dat verrekend met je eerste jaarrekening of werkt het anders? Heb tot op heden nog niets gezien/gehoord. Zit nu bij E.on trouwens.

Weet iemand dit toevallig? Embarassed
Moonlight
Moonlight
Prater
Prater

Aantal berichten : 723
Punten : 818
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  ExpressoB do 23 feb 2012 - 10:44

Volgens mij krijg je dat geld gewoon... maar zeker weten doe ik het niet.
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Moonlight vr 24 feb 2012 - 6:56

Heb het nog niet gehad, dus geen idee of ik er achteraan moet of gewoon wachten Welke energieleverancier hebben jullie?  - Pagina 3 561177
Moonlight
Moonlight
Prater
Prater

Aantal berichten : 723
Punten : 818
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  ExpressoB za 25 feb 2012 - 1:51

Moonlight schreef:Heb het nog niet gehad, dus geen idee of ik er achteraan moet of gewoon wachten Welke energieleverancier hebben jullie?  - Pagina 3 561177

dan informeer je toch gewoon nerd
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: