Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke loopfiets hebben jullie?

+4
M@niek
PiP
Susan
Printje
8 plaatsers

Ga naar beneden

Welke loopfiets hebben jullie? Empty Welke loopfiets hebben jullie?

Bericht  Printje za 4 feb 2012 - 9:18

Voor de verjaardag van ons zoontje willen we een loopfiets geven maar er zijn er zoveel te vinden dat ik het ff niet meer weet.

hout/metaal?
Met bijv. thomas de trein waar hij helemaal dol op is of maar een neutrale.

Jullie nog tips of leuke fietsjes?
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke loopfiets hebben jullie? Empty Re: Welke loopfiets hebben jullie?

Bericht  Susan za 4 feb 2012 - 9:24

In jullie geval zou ik die van Thomas doen, een loopfiets is toch maar voor tijdelijk en Thomas is waar hij nu gek op is en waar hij (denk ik) het meest blij mee zal zijn. Tenzij dat echt een rotding is dat na twee keer gebruiken uit elkaar valt, maar dat maak ik hier niet uit op.

Ezra en Yrsa hebben loopfietsen van Puky.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Printje za 4 feb 2012 - 9:27

Nee volgens mij is het wel een degelijk fietsje. Er stond bij dat ze er tot een jaar of 5 mee vooruit kunnen.

Pfff zo lastig om dit nu allemaal alleen te beslissen nu manlief in het ziekenhuis ligt. Door al die onrust bedenk ik ook steeds iets anders wat ik graag voor R wil kopen.. Kan nu niet overleggen en dat maakt me onrustig en wispelturig ook ophet gebied van dit dus.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Susan za 4 feb 2012 - 9:27

Heb nog even op Google gekeken, maar die van Thomas ziet er hartstikke goed uit. Rubberen bandjes en het zadel in hoogte verstelbaar. Ik zou echt voor die gaan.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Susan za 4 feb 2012 - 9:28

Printje schreef:Nee volgens mij is het wel een degelijk fietsje. Er stond bij dat ze er tot een jaar of 5 mee vooruit kunnen.

Pfff zo lastig om dit nu allemaal alleen te beslissen nu manlief in het ziekenhuis ligt. Door al die onrust bedenk ik ook steeds iets anders wat ik graag voor R wil kopen.. Kan nu niet overleggen en dat maakt me onrustig en wispelturig ook ophet gebied van dit dus.

Kun je het niet even voorleggen tijdens het bezoekuur? Je hoeft niet heel uitvoerig te overleggen, toch? Eerlijk gezegd verzin ik vrijwel altijd de cadeautjes, alleen over het laatste verjaardagscadeau van Ezra hebben we heel uitvoerig samen gebrainstormd.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 4 feb 2012 - 9:28

Wij hebben deze:

Welke loopfiets hebben jullie? 7025b0713cdc26723783a4519e7d07b6-porteur-bouncycle_GD

voordelen ervan vind ik de brede wielen, waardoor hij rechtop blijft staan, voor nu een groot voordeel, anders zou ze er niet mee rechtop blijven staan. Ze kan hier ook niet zo hard mee als met een houten loopfietsje, vind ik zelf ook een voordeel, want ik heb ooit eens een kindje over de kop zien slaan doordat ie niet meer af kon remmen.

Gast
Gast

Bericht  Printje za 4 feb 2012 - 9:30

Susan schreef:
Printje schreef:Nee volgens mij is het wel een degelijk fietsje. Er stond bij dat ze er tot een jaar of 5 mee vooruit kunnen.

Kun je het niet even voorleggen tijdens het bezoekuur? Je hoeft niet heel uitvoerig te overleggen, toch? Eerlijk gezegd verzin ik vrijwel altijd de cadeautjes, alleen over het laatste verjaardagscadeau van Ezra hebben we heel uitvoerig samen gebrainstormd.

Nee maar hij heeft er de puf nog niet echt voor om het erover te hebben en zei koop het allemaal maar als ik maar thuis ben...tsja..

Hij vindt nog steeds dat keukentje het leukste maar ik vind dat zo duur voor een tweede verjaardag.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 4 feb 2012 - 9:31

Anders zoek jij er twee of drie uit die je het leukst vindt en laat je je man de mooiste aanwijzen, of is hij daarvoor nog te zwak? Is de verwachting dat je man weer thuis is als jullie zoon jarig is?

Gast
Gast

Bericht  Printje za 4 feb 2012 - 9:34

Rejoy. schreef:

Anders zoek jij er twee of drie uit die je het leukst vindt en laat je je man de mooiste aanwijzen, of is hij daarvoor nog te zwak? Is de verwachting dat je man weer thuis is als jullie zoon jarig is?

Vandaag mocht de maagsonde eruit en als het goed blijft gaan zou hij maandag naar huis mogen. R is 14 febr jarig. We duimen dus heeeeeeeeeel heeeeel erg dat het goed gaat want na een week ziekenhuis en spanning zijn we er wel weer helemaal klaar mee.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  PiP za 4 feb 2012 - 9:34

Wij gaan eerdaags de loopfiets van Puky halen. We halen hem van haar verjaardagsgeld en hebben nog even gewacht tot we het geslacht van dit kindje wisten.
Als dit kindje een meisje was hadden we uiteraard een rose fiets gehaald, nu gaan we voor unisex rood.
Denk dat we er nog leuke afneembare stickers op plakken om hem iets meer meidenachtig te maken.

We hebben van die stickers van Lief! met vogeltjes. Dit is om op meubels, muren, spiegels etc te plakken.
Dat zal toch ook wel op een fiets blijven zitten??

Een fiets van Thomas de trein lijkt me voor nu erg leuk, maar voor een evt 2e kindje weet je niet of het dan nog leuk is.
Weet ook zo niet wat hij kost?

Laatst aangepast door PiP op za 4 feb 2012 - 9:36; in totaal 1 keer bewerkt

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gast za 4 feb 2012 - 9:35

Printje schreef:
Rejoy. schreef:

Vandaag mocht de maagsonde eruit en als het goed blijft gaan zou hij maandag naar huis mogen. R is 14 febr jarig. We duimen dus heeeeeeeeeel heeeeel erg dat het goed gaat want na een week ziekenhuis en spanning zijn we er wel weer helemaal klaar mee.

ik duim met jullie mee dat het goed gaat en dat hij maandag weer thuis is! Ligt hij wel in de buurt?

Gast
Gast

Bericht  Susan za 4 feb 2012 - 9:36

Als hij heel graag die keuken wil geven, jij vindt die keuken ook leuk en jullie kunnen het je veroorloven dan zou ik denk ik overwegen om daar toch mee te gaan, al vind je het eigenlijk net iets te duur. Ik denk dat het ook wel heel wat waard is als hij zich hierin serieus genomen voelt en je niet nog de 'discussie' aan hoeft te gaan terwijl je eigenlijk wel wat anders aan je hoofd hebt. Blijkbaar levert het je best wat stress op en ik denk dat je er met een fijner gevoel op terugkijkt als je weet dat hij er ook achter stond.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  M@niek za 4 feb 2012 - 9:38

F.elice had ook eerst een loopfietsje maar die valde elke keer omver. Nu heeft ze een loopauto´tje

Welke loopfiets hebben jullie? Foto-PQVOTTOR
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Printje za 4 feb 2012 - 9:39

Rejoy; jawel hij ligt gelukkig wel in de buurt!

Susan; misschien heb je ook wel gelijk en moeten we toch gewoon voor het keukentje gaan. Zal het hem morgen eens voorstellen.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 4 feb 2012 - 10:19

S. heeft een vierwieler loopfiets. Hij kan nu al zelf op en af stappen en 1 stap vooruit rijden. Het zal niet lang meer duren voordat hij door heeft hoe het precies werkt smile

Welke loopfiets hebben jullie? Vierwieler-loopfiets-pip

En bij mijn ouders heeft hij een Cars loopauto

Hopelijk mag je man maandag naar huis Printje !

Gast
Gast

Bericht  Gast za 4 feb 2012 - 10:22

oooh, razz, het is maar goed dat we niet bij elkaar in de buurt wonen. Ik denk dat Y. niet meer van die vierwieler af te slaan is, ze is idolaat van 'piep' zoals ze zelf zegt Laughing

Gast
Gast

Bericht  Gast za 4 feb 2012 - 10:23

Piep, wat schattig ! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast za 4 feb 2012 - 10:26

waar hebben jullie 'm gekocht?

Gast
Gast

Bericht  Gast za 4 feb 2012 - 10:30

Ik heb 'm gekregen van mijn tante toen S. is geboren. Maar ik heb 'm wel eens gezien bij de Top 1 Toys en bij de V&D. Dus hij zal wel in iedere speelgoedwinkel te koop zijn. Alleen dit is wel de oude versie (en die is volgens mij niet meer te verkrijgen). De nieuwe ziet er zo uit :

Welke loopfiets hebben jullie? Houten-loopfiets-woezel-pip

Gast
Gast

Bericht  Darius za 4 feb 2012 - 10:32

Ik zou voor het keukentje gaan. Jouw man is waarschijnlijk in het begin nog veel thuis, dan kan hij samen met r met het keukentje spelen. Ik zie hem nog niet achter de loopfiets aangaan. Daarbij, laurens vindt het nu pas leuk. Hier heeft hij de eerste 8 mnd na zijn berjaardag heeft hij er niet naar om gekeken
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Susan za 4 feb 2012 - 10:33

Een tip: koop er snijfruit bij. Ik had nog twee setjes liggen die nog niet gebruikt waren en die ik vandaag heb uitgepakt, Ezra en Yrsa zijn er helemaal weg van.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Roodkapje za 4 feb 2012 - 11:09

O. is nog wat te jong voor een loopfietsje maar heeft deze gekregen voor zijn 1e verjaardag... hij kan er lekker op rijden, goed stabiel en vindt het prachtig!

Welke loopfiets hebben jullie? 5700028-1
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Bericht  -Ieniemienie- za 4 feb 2012 - 22:04

Wij hebben deze:
Welke loopfiets hebben jullie? Woezel
M kon er vanaf 1,5jr goed op 'fietsen' en vind hem nu nog steeds geweldig!
Elke dag speelt ze er wel een tijdje mee!
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113

Bericht  Bruintje Beer zo 5 feb 2012 - 4:24

Welke loopfiets hebben jullie? 491426
S. heeft deze van haar opa en oma gekregen toen ze 1 was.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: