Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Molton die waterdicht is maar wel luchtdoorlatend.

3 plaatsers

Ga naar beneden

Molton die waterdicht is maar wel luchtdoorlatend. Empty Molton die waterdicht is maar wel luchtdoorlatend.

Bericht  Wennes do 16 feb 2012 - 9:35

Onze zoon krijgt binnenkort een groot bed. Nu wil ik op het matras een molton leggen die waterdicht is, maar die ook luchtdoorlatend is. Hebben jullie een idee waar deze te koop zijn? Het moet voor een gewoon bed zijn 90x200.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Molton die waterdicht is maar wel luchtdoorlatend. Empty Re: Molton die waterdicht is maar wel luchtdoorlatend.

Bericht  Liadan do 16 feb 2012 - 9:43

Wij hebben een matrasbeschermer die ademend is. Ik kan nu niet kijken welk merk het precies is (dochter ligt te slapen), maar na even googlen denk ik dat het een matrasbeschermer van Pretura is. Was duur maar beschermt haar bed heel goed. (en wij kregen 'm een stuk goedkoper omdat we ook het matras en bed tegelijkertijd kochten).

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Molton die waterdicht is maar wel luchtdoorlatend. Empty Re: Molton die waterdicht is maar wel luchtdoorlatend.

Bericht  PiP do 16 feb 2012 - 9:58

Ik weet het nu niet zeker meer of hij luchtdoorlatend is, maar meen me te herinneren dat ik hier wel naar gekeken heb bij het aanschaffen.
Wij hebben voor F die van de Ikea.
Wil deze straks ook voor op het einde van de zwangerschap aanschaffen, denk alleen wel dat ik eerst die van F ga testen hoeveel vocht die tegenhoudt Laughing

edit: heb even gekeken op de site va Ikea en hier staat niks over luchtdoorlaatbaarheid.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Molton die waterdicht is maar wel luchtdoorlatend. Empty Re: Molton die waterdicht is maar wel luchtdoorlatend.

Bericht  Wennes vr 17 feb 2012 - 10:07

Ik heb 1 luchtdoorlatende molton in de winkel gezien, gewoon 50 euro! Het liefst heb ik er 2 ivm verschonen. Maar dat vind ik toch echt te prijzig.

Waar hebben jullie de gewone waterdichte molton gehaald, wat kostte deze en is deze erg "plastic" achtig?
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Molton die waterdicht is maar wel luchtdoorlatend. Empty Re: Molton die waterdicht is maar wel luchtdoorlatend.

Bericht  PiP vr 17 feb 2012 - 20:31

F heeft gisteren voor het eerst in haar bed geplast en met het verschonen heb ik meteen even een ademtest gedaan.
Maar er komt amper lucht doorheen, haar matras was nog wel kurkdroog.

Die van ons komt dus van de Ikea en ik dacht dat ik gisteren op de site iets van 13,- zag.
Als ik zelf bij haar op bed ga liggen heb ik het nooit echt gemerkt dat zij er een waterdichte molton onder had.
Daarom wil ik straks aan het eind van de zwangerschap er zelf ook 1 aanschaffen.
Die bedzeiltjes zijn echt vreselijk!

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Molton die waterdicht is maar wel luchtdoorlatend. Empty Re: Molton die waterdicht is maar wel luchtdoorlatend.

Bericht  Wennes vr 17 feb 2012 - 20:45

Pip, fijn dat hij goed waterdicht is!
Vroeger lag ik op zo'n plastic ding, pff vreselijk! Bij iedere beweging die je maakte kraakte het vreselijk. Straks eens de stad in om te kijken waar ze een fijne molton hebben.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Molton die waterdicht is maar wel luchtdoorlatend. Empty Re: Molton die waterdicht is maar wel luchtdoorlatend.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum