Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zandbak, iets van een waterdicht broekje??

+3
May
duckie
Mida4you
7 plaatsers

Ga naar beneden

Zandbak, iets van een waterdicht broekje?? Empty Zandbak, iets van een waterdicht broekje??

Bericht  Mida4you za 17 maa 2012 - 23:00

We hebben voor ons dochtertje sinds gisteren een zandbak en is er helemaal gek mee! Het nadeel is alleen dat het zand wat vochtig is en ze na het spelen helemaal onder het zand zit wat we er ook niet af kunnen kloppen. Helemaal geen problemen mee hoor. Maar gisteren zijn we 3x buiten geweest en 3x weer een schone broek aan. Wie heeft hier de ultieme tip. Dit hebben ze wel voor volwassenen ( zie onderstaand plaatje ) Maar zouden ze ook zoiets voor kids hebben?? Hoe doen jullie dit allemaal?

Zandbak, iets van een waterdicht broekje?? Tuin-001-tuinbroek-oranje-tp_2474682456059914484b
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Zandbak, iets van een waterdicht broekje?? Empty Re: Zandbak, iets van een waterdicht broekje??

Bericht  duckie za 17 maa 2012 - 23:01

bestaat er geen regenbroekje in die maat?
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zandbak, iets van een waterdicht broekje?? Empty Re: Zandbak, iets van een waterdicht broekje??

Bericht  May za 17 maa 2012 - 23:08

Zoiets misschien?
http://www.zalando.nl/playshoes-jumpsuits-tuinbroeken-roze-pl323a001-402.html
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Zandbak, iets van een waterdicht broekje?? Empty Re: Zandbak, iets van een waterdicht broekje??

Bericht  Coco za 17 maa 2012 - 23:20

Ik heb voor beiden 2 joggingbroekjes voor in de zandbak als het zand wat vochtig is en die doe ik ze dan gewoon aan ipv steeds een nieuwe. En die gaan 2 x per week de wasmachine in. Doe er nu het nog niet zo warm is wel een legging onder.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zandbak, iets van een waterdicht broekje?? Empty Re: Zandbak, iets van een waterdicht broekje??

Bericht  Liadan za 17 maa 2012 - 23:54

Bij H&M heb je regenbroeken in kindermaat (net als van jouw plaatje). Ik heb er hier ook 1 in de kast hangen, ze vallen wel heel wijd, maar dat maakt voor spelen in de zandbak niet zoveel uit.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zandbak, iets van een waterdicht broekje?? Empty Re: Zandbak, iets van een waterdicht broekje??

Bericht  Benthe za 17 maa 2012 - 23:54

Er bestaan ook wel overalls voor kleine kinderen. Volgens mij verkopen ze die wel bij tuincentra en zo, mijn neefje heeft er in elk geval wel een paar.
Benthe
Benthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zandbak, iets van een waterdicht broekje?? Empty Re: Zandbak, iets van een waterdicht broekje??

Bericht  Mida4you zo 18 maa 2012 - 1:25

May schreef:Zoiets misschien?
http://www.zalando.nl/playshoes-jumpsuits-tuinbroeken-roze-pl323a001-402.html

Ja, zoiets zocht ik smile Bedankt.
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Zandbak, iets van een waterdicht broekje?? Empty Re: Zandbak, iets van een waterdicht broekje??

Bericht  Susan zo 18 maa 2012 - 5:50

Dat soort broeken heb je ook voor kinderen hoor, Ezra heeft ze voor 's zomers en 's winters. Op school speelt hij standaard buiten in zijn (waterdichte) buitenspeelbroek. Volgens mij hebben wij er eentje van Prenatal, maar je hebt ze ook van de H&M en ik denk dat de Hema ze ook wel heeft.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zandbak, iets van een waterdicht broekje?? Empty Re: Zandbak, iets van een waterdicht broekje??

Bericht  Mida4you zo 18 maa 2012 - 7:30

Ja op het kdv waar ze heengaat draagt ze ook altijd zo'n ding. Ze komt nooit vies thuis smile
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Zandbak, iets van een waterdicht broekje?? Empty Re: Zandbak, iets van een waterdicht broekje??

Bericht  Susan zo 18 maa 2012 - 7:34

Nee, Ezra ook niet. Op zich maakt het bij spijkerbroeken ook meestal niet zo uit, dan gaat dat zand er wel weer uit, maar bijvoorbeeld bij witte zomerbroeken maakt dat speelzand van die gele vlekken en die gaan er niet meer uit.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zandbak, iets van een waterdicht broekje?? Empty Re: Zandbak, iets van een waterdicht broekje??

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum