Problemen met molton en hoeslakens
+2
Paper Crown
Ellebel
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Problemen met molton en hoeslakens
Help! Ik heb een wiegje met een matrasje van 40*80 en uiteraard ook een molton en lakens in deze maat. Maar de molton en lakens passen helemaal niet om het matrasje en trekken het matrasje helemaal krom. Bekend probleem bij iemand? Het is echt geen gezicht..
Ellebel- Prater
- Aantal berichten : 568
Punten : 644
Registratiedatum : 12-12-10
Re: Problemen met molton en hoeslakens
Je hebt het gewassen zeker? Gewoon het wiegje opmaken en stapels handdoeken eropleggen. Dan trekt het recht. (hoeft niet perse handdoeken, mag ook boeken maar die zijn vaak wat stoffig, als het maar zwaar is)
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Is het matras niet te dik voor de moltons en lakens?
Balloon- Fluisteraar
- Aantal berichten : 421
Punten : 407
Registratiedatum : 15-04-13
Het is best een dun matrasje.. Hoorde bij de wieg dus heb het maar zo gelaten. Ik denk 5 cm dik? Ik ga er idd maar eens iets zwaars opleggen.
Ellebel- Prater
Ik herken het eigenlijk niet.. Lijkt me ook niet echt handig als je na elke wasbeurt van alles erin moet leggen om het strak te krijgen!
Laatst aangepast door PiP op ma 6 mei 2013 - 8:07; in totaal 1 keer bewerkt
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Ik herken het eigenlijk ook niet nee.
Tiara- Kletskop
- Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Registratiedatum : 18-11-10
Ja dat was mijn gedachte ook. De punten van het matras staan omhoog, terwijl er nog genoeg 'laken' onder het matras zit. Ik denk dat het matrasje gewoon te dun is. Hoorde bij de wieg. Dus nu vraag ik me af, koop ik een dikker matras of koop ik grotere hoeslakens (formaat ledikant en dan goed instoppen beneden)?PiP schreef:Ik herken het eigenlijk niet.. Lijkt me ook niet echt handig als je na elke wasbeurt van alles erin moet leggen om het straks te krijgen!
Ellebel- Prater
Hmm, moeilijk, veel te grote hoeslakens lijken me ook niet alles, volgens mij zit je dan al meteen aan 60 bij 120 ofzo?
Heb je het ook met alleen de molton? of pas als je de matrashoes eromheen doet?
Ander zou ik van een ander merk/winkel een hoesje proberen en evt weer terug brengen. Volgens mij had ik ze van de Hema, die waren ruim zat!
Heb even geen idee hoe dik ons matrasje was, denk zo`n 7 cm, volgens mij deze: http://www.baby-dump.nl/index.php?page=product&id=6377&groep_id=165&merk=896
Heb je het ook met alleen de molton? of pas als je de matrashoes eromheen doet?
Ander zou ik van een ander merk/winkel een hoesje proberen en evt weer terug brengen. Volgens mij had ik ze van de Hema, die waren ruim zat!
Heb even geen idee hoe dik ons matrasje was, denk zo`n 7 cm, volgens mij deze: http://www.baby-dump.nl/index.php?page=product&id=6377&groep_id=165&merk=896
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Ik heb het met zowel de molton als het hoeslaken (van Hema ) Ik ga gewoon een nieuw matrasje kopen, deze is slechts 3 cm dik. Veel te dun en slap dus. Heb bij Babydump een matrasje van 7 cm op het oog voor een leuke prijs. Hoop dat daarmee het probleem is opgelost.
Pip: dat is idd het matrasje dat ik ook wil aanschaffen! Vast en zeker beter dan dat ik nu heb en een leuke prijs voor de paar maanden dat het maar gebruikt wordt.
Pip: dat is idd het matrasje dat ik ook wil aanschaffen! Vast en zeker beter dan dat ik nu heb en een leuke prijs voor de paar maanden dat het maar gebruikt wordt.
Ellebel- Prater
Hier ook altijd als ze net gewassen zijn. Iets zwaarder opleggen (een baby ofzo) en het komt vanzelf goed.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Ach ik ben ook gewoon onnozel. Net voordat ik dat andere matrasje wil bestellen denk ik, ik check nog even de maten voor de zekerheid. Blijk ik een wieg van 45 bij 90 te hebben! Stom dus, ik ben er gewoon van uit gegaan een standaard maat te hebben. Nu nog lakens óf een dikker matras vinden in deze maat..
Ellebel- Prater
Soortgelijke onderwerpen
» Mag dit nu wel/niet op bed? (molton)
» Aerosleep hoeslakens?
» Hoeslakens voor bed 180x220
» Waterdichte molton Hema
» Molton juniorbed??
» Aerosleep hoeslakens?
» Hoeslakens voor bed 180x220