Molton juniorbed??
+3
Liadan
Thunder
pindaatje
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Molton juniorbed??
Zijn er hier moeders die hun kindjes in een juniorbedje (150x70) hebben slapen?
Zoja, hebben jullie een molton onder het laken? En waar heb je die gekocht?
Dochter gaat hier binnenkort naar een juniorbed, en heb alle beddegoed verder al, maar kan nergens
moltons vinden!!
Vind het toch wel prettig dat die er onder zal liggen, dus vandaar mijn vraag waar jullie hem vandaan hebben?
Zoja, hebben jullie een molton onder het laken? En waar heb je die gekocht?
Dochter gaat hier binnenkort naar een juniorbed, en heb alle beddegoed verder al, maar kan nergens
moltons vinden!!
Vind het toch wel prettig dat die er onder zal liggen, dus vandaar mijn vraag waar jullie hem vandaan hebben?
pindaatje- Prater
- Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10
Re: Molton juniorbed??
Ik heb geen molton, maar een topmatrasje en een zeilachtig iets onder het hoeslaken. Gewoon een 1 persoons, het overige deel vouw ik onder het matras. Ik geloof van Jysk en Action.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb ook geen molton maar een matrasbeschermer. Het lijkt op het topmatrasje van aerosleep, maar het is niet van aerosleep. Ik had het bij van Asten gekocht, de beschermer houdt in ieder geval alles tegen.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Ik heb een waterdichte multon van de Hema,gewoon een 1 persoons. Vouw het gewoon om het matrasje heen,gaat prima!
sheila123- Prater
- Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10
Dat is inderdaad een heel gezoek! Ik heb een molton bij de Prenatal gekocht, ze zijn iig niet bij de Hema te koop in 150x70!
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
ikea misschien? die verkopen toch ook junior bedjes? en heb je niet meer van die molton lakens? dan kun je m erom heen vouwen in de lengte of breedte net wat handig is...
Nijntje- Prater
- Aantal berichten : 512
Punten : 519
Bij de Ikea zijn ze niet.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Bedoel je hoeslakens of gewone lakens? Maakt ook verder niet uit. Ik heb bij Babydump moltonhoeslakens gekocht. Wij hebben een juniorbedje voor onze baby besteld, maat is 70x140. Toen de bestelling geleverd werd, bleken de moltonhoeslakens 75x150 te zijn. Dit past prima over ons matrasje heen, zal over de jouwe ook wel passen.
Hoeslaken:
http://www.baby-dump.nl/index.php?page=product&id=1605&groep_id=481&merk=1504
Laken:
http://www.baby-dump.nl/index.php?page=product&id=2588&groep_id=487&merk=1506
Hoeslaken:
http://www.baby-dump.nl/index.php?page=product&id=1605&groep_id=481&merk=1504
Laken:
http://www.baby-dump.nl/index.php?page=product&id=2588&groep_id=487&merk=1506
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10
Bedankt voor de antwoorden, heb er nu een waterdicht zeiltje opliggen en een gewone hoeslaken..
Ga dan ook maar gewoon een 1 persoons molton kopen en die dan een stukje onder het matras stoppen.
Mickey (geloof ik): ben gisteren nog bij babydump geweest toevallig, daar zag ik ze niet, en volgens de verkoper hadden ze ze ook niet... Hmm toch maar even op de site kijken dan.. Misschien was het wel locatie gebonden dan.
Ga dan ook maar gewoon een 1 persoons molton kopen en die dan een stukje onder het matras stoppen.
Mickey (geloof ik): ben gisteren nog bij babydump geweest toevallig, daar zag ik ze niet, en volgens de verkoper hadden ze ze ook niet... Hmm toch maar even op de site kijken dan.. Misschien was het wel locatie gebonden dan.
pindaatje- Prater
- Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» aerosleep op juniorbed?
» juniorbed of gelijk groot bed?
» Waterdichte molton Hema
» Mag dit nu wel/niet op bed? (molton)
» Waterdichte molton...
» juniorbed of gelijk groot bed?
» Waterdichte molton Hema