Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mag dit nu wel/niet op bed? (molton)

+4
Nijntje
Tania
Dora
Printje
8 plaatsers

Ga naar beneden

Mag dit nu wel/niet op bed? (molton) Empty Mag dit nu wel/niet op bed? (molton)

Bericht  Printje za 7 jul 2012 - 9:08

Sinds vandaag ligt onze grote vent in een groot 1 persoonsbed.
Nu heb ik er een gewone molton op gedaan en een hoeslaken uiteraard maar mag een molton al wel?Want in een ledikant mag het natuurlijk niet en nu vraag ik me af of het op een groot bed wel mag.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mag dit nu wel/niet op bed? (molton) Empty Re: Mag dit nu wel/niet op bed? (molton)

Bericht  Gast za 7 jul 2012 - 9:10

Waarom zou dat niet mogen dan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mag dit nu wel/niet op bed? (molton) Empty Re: Mag dit nu wel/niet op bed? (molton)

Bericht  Dora za 7 jul 2012 - 9:10

In de ledikantjes liggen er bij ons gewoon moltons hoor.
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het Brabantse land

Terug naar boven Ga naar beneden

Mag dit nu wel/niet op bed? (molton) Empty Re: Mag dit nu wel/niet op bed? (molton)

Bericht  Tania za 7 jul 2012 - 9:10

Een molton mag toch sowieso gewoon? Ik dacht alleen een molton met een zeiltje niet.

Nou ja ik heb in ieder geval al een half jaar een molton bij J. in de ledikant. Gaat prima maar ik wist dan ook niet dat het afgeraden wordt.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mag dit nu wel/niet op bed? (molton) Empty Re: Mag dit nu wel/niet op bed? (molton)

Bericht  Printje za 7 jul 2012 - 9:11

Mmm misschien heb ik het dan altijd verkeerd begrepen maar ik heb altijd dus gedacht dat een molton niet mag ivm stikkingsgevaar ofzoiets, dat het niet genoeg zou ademen. Daarom heb ik in het ledikant altijd de aerosleep gebruikt en dus nooit een molton.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mag dit nu wel/niet op bed? (molton) Empty Re: Mag dit nu wel/niet op bed? (molton)

Bericht  Nijntje za 7 jul 2012 - 9:12

hier ook een molton in het bedje hoor.

ik zou niet weten waarom het in een groter bed zoiezo niet zou mogen?! slaapt hij veel op zijn buik dat hij ook met zijn gezicht op zijn matras ligt? misschien dat het dan gevaarlijk zou kunnen zijn, maar kan het me niet voorstellen.
Nijntje
Nijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 512
Punten : 519
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mag dit nu wel/niet op bed? (molton) Empty Re: Mag dit nu wel/niet op bed? (molton)

Bericht  Printje za 7 jul 2012 - 9:14

mmmm dan zal het wel aan mij liggen en heb ik het al bijna 3 jaar verkeerd begrepen hahaha. Ik dacht echt serieus dat het niet mocht.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mag dit nu wel/niet op bed? (molton) Empty Re: Mag dit nu wel/niet op bed? (molton)

Bericht  Susan za 7 jul 2012 - 9:15

Een bedzeiltje mag niet, een molton wel. Molton is gewoon stof die op een bepaalde manier is geweven en veel vocht kan opnemen. Een zeiltje is echt dicht.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mag dit nu wel/niet op bed? (molton) Empty Re: Mag dit nu wel/niet op bed? (molton)

Bericht  Printje za 7 jul 2012 - 9:20

Nou ja dan heb ik weer iets geleerd hahha beter laat dan nooit.Wink
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mag dit nu wel/niet op bed? (molton) Empty Re: Mag dit nu wel/niet op bed? (molton)

Bericht  Liadan za 7 jul 2012 - 9:25

Hier lagen de kinderen al op molton en hoeslaken in de wieg. Zeiltje wordt inderdaad afgeraden, molton niet.
Maar een molton houdt niet alles tegen, dat doet de aerosleep wel beter.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mag dit nu wel/niet op bed? (molton) Empty Re: Mag dit nu wel/niet op bed? (molton)

Bericht  Purpleflower zo 8 jul 2012 - 0:25

Teigertje schreef:In de ledikantjes liggen er bij ons gewoon moltons hoor.



+1
Purpleflower
Purpleflower
Prater
Prater

Aantal berichten : 744
Punten : 912
Registratiedatum : 29-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mag dit nu wel/niet op bed? (molton) Empty Re: Mag dit nu wel/niet op bed? (molton)

Bericht  Linda zo 8 jul 2012 - 0:30

Printje, hoe heeft hij in z'n nieuwe bed geslapen?

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mag dit nu wel/niet op bed? (molton) Empty Re: Mag dit nu wel/niet op bed? (molton)

Bericht  Printje zo 8 jul 2012 - 7:37

Linda schreef:Printje, hoe heeft hij in z'n nieuwe bed geslapen?

Lief dat je erom vraagt! Het gaat nog niet helemaal geweldig, hij blijft wel netjes liggen maar huilt wel een hele tijd. We laten nu de deur open en rommelen boven wat en dat lijkt beter te gaan. Gisteravond heeft hij een paar uurtjes goed geslapen, toen ik voor de xde keer ging kijken lag hij onder zijn bed, op de tuinkussen met zijn hoofd, die kussens liggen er voor het vallen....
Toen ik hem optilde werd hij wakker en was helemaal overstuur, toen hebben we hem na een tijdje maar terug in zijn ledikantje gelegd Embarassed

Nu ligt hij weer in zijn grote bed, met de deur open, en jammert af en toe nog een klein beetje...komt hopelijk vanzelf goed.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mag dit nu wel/niet op bed? (molton) Empty Re: Mag dit nu wel/niet op bed? (molton)

Bericht  Gast zo 8 jul 2012 - 7:44

Hier ook vanaf de geboorte een molton.
Ook een zeiltje, maar dan alleen onder de billen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mag dit nu wel/niet op bed? (molton) Empty Re: Mag dit nu wel/niet op bed? (molton)

Bericht  Linda zo 8 jul 2012 - 20:36

Printje schreef:
Linda schreef:Printje, hoe heeft hij in z'n nieuwe bed geslapen?

Lief dat je erom vraagt! Het gaat nog niet helemaal geweldig, hij blijft wel netjes liggen maar huilt wel een hele tijd. We laten nu de deur open en rommelen boven wat en dat lijkt beter te gaan. Gisteravond heeft hij een paar uurtjes goed geslapen, toen ik voor de xde keer ging kijken lag hij onder zijn bed, op de tuinkussen met zijn hoofd, die kussens liggen er voor het vallen....
Toen ik hem optilde werd hij wakker en was helemaal overstuur, toen hebben we hem na een tijdje maar terug in zijn ledikantje gelegd Embarassed

Nu ligt hij weer in zijn grote bed, met de deur open, en jammert af en toe nog een klein beetje...komt hopelijk vanzelf goed.

Ach, de kleine man! Ik zie het helemaal voor me. Hij zal er eventjes aan moeten wennen. Gaat hij er niet af? (edit: als hij er net in ligt bedoel ik)
Hier slaapt dl al enige tijd op een 1persoonsmatras op de grond Embarassed (ze wilde nergens anders slapen). De eerste nacht was ze het matras afgekropen en kon ze de weg terug niet meer vinden. Vond ik haar huilend met haar handjes tegen de muur aan. Zo sneu! Nu laten we het licht aan op de gang en sindsdien gaat het wel bijna iedere nacht goed.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mag dit nu wel/niet op bed? (molton) Empty Re: Mag dit nu wel/niet op bed? (molton)

Bericht  Printje zo 8 jul 2012 - 21:46

Linda; nee hij blijft keurig liggen, vannacht is hij wel van bed gevallen en heeft nog een paar uurtjes bij ons gelegen. We hadden een 'universeel' bedrekje gekocht dat toch niet zo universeel bleek te zijn Evil or Very Mad vrouw in de winkel heeft ons het verkeerde rekje meegegeven dus dat moeten we gaan ruilen.

Het ging gisteravond al een stuk beter, hij heeft wel even gehuild maar was al veel sneller stil.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mag dit nu wel/niet op bed? (molton) Empty Re: Mag dit nu wel/niet op bed? (molton)

Bericht  Linda zo 8 jul 2012 - 21:53

Oh, das niet handig!!
Wij gaan deze bestellen: http://www.pasopshop.nl/contents/nl/p1650_bedrek.html

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mag dit nu wel/niet op bed? (molton) Empty Re: Mag dit nu wel/niet op bed? (molton)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum