Mag dit nu wel/niet op bed? (molton)
+4
Nijntje
Tania
Dora
Printje
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Mag dit nu wel/niet op bed? (molton)
Sinds vandaag ligt onze grote vent in een groot 1 persoonsbed.
Nu heb ik er een gewone molton op gedaan en een hoeslaken uiteraard maar mag een molton al wel?Want in een ledikant mag het natuurlijk niet en nu vraag ik me af of het op een groot bed wel mag.
Nu heb ik er een gewone molton op gedaan en een hoeslaken uiteraard maar mag een molton al wel?Want in een ledikant mag het natuurlijk niet en nu vraag ik me af of het op een groot bed wel mag.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Mag dit nu wel/niet op bed? (molton)
In de ledikantjes liggen er bij ons gewoon moltons hoor.
Dora- Kletskop
- Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Een molton mag toch sowieso gewoon? Ik dacht alleen een molton met een zeiltje niet.
Nou ja ik heb in ieder geval al een half jaar een molton bij J. in de ledikant. Gaat prima maar ik wist dan ook niet dat het afgeraden wordt.
Nou ja ik heb in ieder geval al een half jaar een molton bij J. in de ledikant. Gaat prima maar ik wist dan ook niet dat het afgeraden wordt.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Mmm misschien heb ik het dan altijd verkeerd begrepen maar ik heb altijd dus gedacht dat een molton niet mag ivm stikkingsgevaar ofzoiets, dat het niet genoeg zou ademen. Daarom heb ik in het ledikant altijd de aerosleep gebruikt en dus nooit een molton.
Printje- Lady Post-a-lot
hier ook een molton in het bedje hoor.
ik zou niet weten waarom het in een groter bed zoiezo niet zou mogen?! slaapt hij veel op zijn buik dat hij ook met zijn gezicht op zijn matras ligt? misschien dat het dan gevaarlijk zou kunnen zijn, maar kan het me niet voorstellen.
ik zou niet weten waarom het in een groter bed zoiezo niet zou mogen?! slaapt hij veel op zijn buik dat hij ook met zijn gezicht op zijn matras ligt? misschien dat het dan gevaarlijk zou kunnen zijn, maar kan het me niet voorstellen.
Nijntje- Prater
- Aantal berichten : 512
Punten : 519
mmmm dan zal het wel aan mij liggen en heb ik het al bijna 3 jaar verkeerd begrepen hahaha. Ik dacht echt serieus dat het niet mocht.
Printje- Lady Post-a-lot
Een bedzeiltje mag niet, een molton wel. Molton is gewoon stof die op een bepaalde manier is geweven en veel vocht kan opnemen. Een zeiltje is echt dicht.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Nou ja dan heb ik weer iets geleerd hahha beter laat dan nooit.
Printje- Lady Post-a-lot
Hier lagen de kinderen al op molton en hoeslaken in de wieg. Zeiltje wordt inderdaad afgeraden, molton niet.
Maar een molton houdt niet alles tegen, dat doet de aerosleep wel beter.
Maar een molton houdt niet alles tegen, dat doet de aerosleep wel beter.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Teigertje schreef:In de ledikantjes liggen er bij ons gewoon moltons hoor.
+1
Purpleflower- Prater
- Aantal berichten : 744
Punten : 912
Registratiedatum : 29-11-11
Printje, hoe heeft hij in z'n nieuwe bed geslapen?
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Linda schreef:Printje, hoe heeft hij in z'n nieuwe bed geslapen?
Lief dat je erom vraagt! Het gaat nog niet helemaal geweldig, hij blijft wel netjes liggen maar huilt wel een hele tijd. We laten nu de deur open en rommelen boven wat en dat lijkt beter te gaan. Gisteravond heeft hij een paar uurtjes goed geslapen, toen ik voor de xde keer ging kijken lag hij onder zijn bed, op de tuinkussen met zijn hoofd, die kussens liggen er voor het vallen....
Toen ik hem optilde werd hij wakker en was helemaal overstuur, toen hebben we hem na een tijdje maar terug in zijn ledikantje gelegd
Nu ligt hij weer in zijn grote bed, met de deur open, en jammert af en toe nog een klein beetje...komt hopelijk vanzelf goed.
Printje- Lady Post-a-lot
Hier ook vanaf de geboorte een molton.
Ook een zeiltje, maar dan alleen onder de billen.
Ook een zeiltje, maar dan alleen onder de billen.
Gast- Gast
Printje schreef:Linda schreef:Printje, hoe heeft hij in z'n nieuwe bed geslapen?
Lief dat je erom vraagt! Het gaat nog niet helemaal geweldig, hij blijft wel netjes liggen maar huilt wel een hele tijd. We laten nu de deur open en rommelen boven wat en dat lijkt beter te gaan. Gisteravond heeft hij een paar uurtjes goed geslapen, toen ik voor de xde keer ging kijken lag hij onder zijn bed, op de tuinkussen met zijn hoofd, die kussens liggen er voor het vallen....
Toen ik hem optilde werd hij wakker en was helemaal overstuur, toen hebben we hem na een tijdje maar terug in zijn ledikantje gelegd
Nu ligt hij weer in zijn grote bed, met de deur open, en jammert af en toe nog een klein beetje...komt hopelijk vanzelf goed.
Ach, de kleine man! Ik zie het helemaal voor me. Hij zal er eventjes aan moeten wennen. Gaat hij er niet af? (edit: als hij er net in ligt bedoel ik)
Hier slaapt dl al enige tijd op een 1persoonsmatras op de grond (ze wilde nergens anders slapen). De eerste nacht was ze het matras afgekropen en kon ze de weg terug niet meer vinden. Vond ik haar huilend met haar handjes tegen de muur aan. Zo sneu! Nu laten we het licht aan op de gang en sindsdien gaat het wel bijna iedere nacht goed.
Linda- Ratel
Linda; nee hij blijft keurig liggen, vannacht is hij wel van bed gevallen en heeft nog een paar uurtjes bij ons gelegen. We hadden een 'universeel' bedrekje gekocht dat toch niet zo universeel bleek te zijn vrouw in de winkel heeft ons het verkeerde rekje meegegeven dus dat moeten we gaan ruilen.
Het ging gisteravond al een stuk beter, hij heeft wel even gehuild maar was al veel sneller stil.
Het ging gisteravond al een stuk beter, hij heeft wel even gehuild maar was al veel sneller stil.
Printje- Lady Post-a-lot
Oh, das niet handig!!
Wij gaan deze bestellen: http://www.pasopshop.nl/contents/nl/p1650_bedrek.html
Wij gaan deze bestellen: http://www.pasopshop.nl/contents/nl/p1650_bedrek.html
Linda- Ratel
Soortgelijke onderwerpen
» Molton juniorbed??
» Waterdichte molton...
» Ik weet het even niet meer (veel huilen, niet willen eten)
» Waterdichte molton Hema
» Problemen met molton en hoeslakens
» Waterdichte molton...
» Ik weet het even niet meer (veel huilen, niet willen eten)
» Waterdichte molton Hema
» Problemen met molton en hoeslakens
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: