trouwtopic 2012
+54
Saxy
Shy
Bet Weter
Gizmo
silly-one
Chantal1984
Jelleke
Primrose
sweetladyy1
Lavendel
sanne-84
Raven
Loes263
Supertalentje
Qiara
Suus
Fayebella
Julia
Roos
Shisha
Pien
Jacolien
Sjonno
Tsjip
Melis_je
vlinder-2011
Quet
RedRose
Bibi2010
Dennenappel
ChocoChip
Tazz
TNMN
Jordana
mzcharlotte
Zwoesj
Snoes
Lejow
TukTuk
Kamperseboekenwurm
famke88
Beachgirl
Sjors
Miss G
Minx
Fred
Live Laugh Love
me1987
Inge
Arwyn
Ella
Emma_
bolus26
**_pearl_**
58 plaatsers
Pagina 2 van 40
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Re: trouwtopic 2012
**_pearl_** schreef:wij hebben dit gedaan .
- fotograaf
- trouwlokatie
- optie op feestzaal .
- zanggroep oor tijdens de ceremonie
we hebben al heel veel dingen op papier staan maar die kunnen we nu nog niet echt uit voeren of iets mee doen omdat het nog meer dan een jaar duurt .
Ik weet niet of het al ergens staat maar op welke datum ga je trouwen? En ben je al weggeweest voor de jurk? Een zanggroep is inderdaad ook leuk tijdens de ceremonie, maar wordt dat dan niet heel erg duur? Mijn vriend wil namelijk ook graag live muziek tijdens de ceremonie maar ik weet het nog niet. Ook omdat ik helemaal geen zanggroepen of bandjes ken en daar dus ook echt mij nog helemaal in moet verdiepen.
Emma_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 381
Punten : 412
Registratiedatum : 02-01-11
Ow leuk ik wist niet dat er een 2012 trouwen hyves was... opzoeken
welke bedoel jij? ik zie er meer :p
Wij hebben nog niks gedaan eigenlijk :o
Binnenkort gaan we bij de feestlocatie langs.
Emma, ik heb zelf ook flinke overgewicht en ga nu afvallen, of ben eigenlijk al bezig met afvallen. Wil daarom ook pas eind van het jaar voor de jurk gaan. wij trouwen in juni
Dit is de jurk die ik helemaal geweldig vind Naja zo'n soort dus
Wij hebben nog niks gedaan eigenlijk :o
Binnenkort gaan we bij de feestlocatie langs.
Emma, ik heb zelf ook flinke overgewicht en ga nu afvallen, of ben eigenlijk al bezig met afvallen. Wil daarom ook pas eind van het jaar voor de jurk gaan. wij trouwen in juni
Dit is de jurk die ik helemaal geweldig vind Naja zo'n soort dus
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Inge: wij gaan ook in juni 2012 trouwen. Ik heb al een aantal bruidsmodezaken gebeld en zij gaven aan dat je je jurk ongeveer een jaar tot 9 maanden van te voren moet bestellen om hem optijd te krijgen! Dit gaven ze bij meerdere winkels aan. Ik ben ook bezig met afvallen en wilde ook op het einde van dit jaar gaan maar doordat ik bovenstaande te horen heb gekregen heb ik toch maar besloten om eerder al te gaan kijken. Ik ben ook bezig met bekijken bij welke bruidsmodezaken er minder tijd van te voren hoeft te zijn om de jurk te bestellen omdat ik bang ben dat ik dan alsnog veel kilo's verlies en de jurk dan niet mooi meer zit.
Emma_- Fluisteraar
Hmz oke.. Dan gaat het ongeveer augustus september worden hier dus voor de jurk
Of al eerder kijken...
Ik wil toch wel voor de bruiloft 20 kilo afgevallen zijn dus naja heb nog een hoop te gaan. Daarom wilde ik er idd zo lang mogelijk mee wachten, ik dacht altijd dat het ongeveer een half jaar van te voren moest zijn, maar dus al een jaar :o
Of al eerder kijken...
Ik wil toch wel voor de bruiloft 20 kilo afgevallen zijn dus naja heb nog een hoop te gaan. Daarom wilde ik er idd zo lang mogelijk mee wachten, ik dacht altijd dat het ongeveer een half jaar van te voren moest zijn, maar dus al een jaar :o
Inge- Ratel
Inge schreef:Hmz oke.. Dan gaat het ongeveer augustus september worden hier dus voor de jurk
Of al eerder kijken...
Dat is wat ik bij vier bruidsmodezaken te horen heb gekregen, maar ik weet natuurlijk niet of dit overal zo is. Ik weet niet of je al een idee hebt bij welke winkel je wilt gaan kijken? Anders kun je die ook even bellen natuurlijk. Ik bedenk mij trouwens wel dat er wel meer stellen zijn die niet lang na het aanzoek gaan trouwen. Hoe doen zij het dan met de jurk? Dus misschien is er toch nog een oplossing voor ons haha
Emma_- Fluisteraar
Ik heb lichte belangst haha
Heb al wel een klein beetje een idee welke bruidsmodewinkel ik wil kijken. In K.ampen zit er 1 waar ik mooie jurken heb gezien en in z.wolle zit er 1 waar ik zeker wil kijken (daar hing ook die jurk op de foto)
Heb al wel een klein beetje een idee welke bruidsmodewinkel ik wil kijken. In K.ampen zit er 1 waar ik mooie jurken heb gezien en in z.wolle zit er 1 waar ik zeker wil kijken (daar hing ook die jurk op de foto)
Inge- Ratel
Ik ben trouwens een beetje aan het rondneuzen op internet voor de tekst voor op de trouwkaart (ja ik weet dat het hiervoor nog veeeeel te vroeg is, maar ik vind het zo leuk ) Nu heb je overal gedichtjes staan. Ik vind dat wel een beetje zoetsappig allemaal. Dus ik weet echt niet wat er op de trouwkaart komt te staan en wat voor een kaart het wordt. Zoals ik al eerder in dit topic heb aangegeven zitten wij erover te denken om met een kleurenthema te gaan werken en dan wil ik graag ook de kaart in de themakleuren hebben. Gelukkig heb ik nog genoeg tijd om overal over na te denken haha! Er is echt teveel keus...
Emma_- Fluisteraar
Inge schreef:Ik heb lichte belangst haha
O, dat heb ik ook hoor! Ik vraag veel van dat soort dingen per mail
Emma_- Fluisteraar
Nou ik kan sinds vorige week ook meepraten Wij gaan trouwen in mei 2012 en we hebben eigenlijk best al veel geregeld: locatie voor het feest, fotograaf en de kerk! Alleen het duurt nu nog zo lang..
Miss G- Fluisteraar
- Aantal berichten : 367
Punten : 376
Registratiedatum : 29-01-11
Gezellig
Leuk hoor en jullie hebben al best veel in korte tijd geregeld
Leuk hoor en jullie hebben al best veel in korte tijd geregeld
Inge- Ratel
Mijn vriend en ik hebben het er heel vaak over gehad dat ik het in mei 2012 wilde doen en hoe we het wilde.. dus ja.. het liep een beetje raar deze week! Maar ik weet dat de plek waar we het feest gaan houden, heel snel is volgeboekt (heel vaak ook ruim een jaar van te voren, want bijna iedereen die in het dorp trouwt houd daar hun trouwfeest) Vandaag liep ik samen met mijn moeder toevallig langs een bruidswinkel en toen zei ze van kom we gaan naar binnen en daar hing toen de jurk die ik zo mooi vond op internet.. en aangepast.. nou ik ga over een paar maanden natuurlijk nog meer passen, maar heb toch het idee dat dit m wordt! Vind het alleen niet handig dat je het gemeentehuis pas een jaar van te voren kan boeken.. maar ja..
Miss G- Fluisteraar
Leuk (y)
Wij gaan deze week de zaal van het feest boeken
Wij gaan deze week de zaal van het feest boeken
Inge- Ratel
Inge schreef:Ow leuk ik wist niet dat er een 2012 trouwen hyves was... opzoeken
trouwen in 2012 hyves heel erg leuk
**_pearl_**- Fluisteraar
- Aantal berichten : 219
Punten : 271
Registratiedatum : 27-12-10
Emma_ schreef:**_pearl_** schreef:wij hebben dit gedaan .
- fotograaf
- trouwlokatie
- optie op feestzaal .
- zanggroep oor tijdens de ceremonie
we hebben al heel veel dingen op papier staan maar die kunnen we nu nog niet echt uit voeren of iets mee doen omdat het nog meer dan een jaar duurt .
Ik weet niet of het al ergens staat maar op welke datum ga je trouwen? En ben je al weggeweest voor de jurk? Een zanggroep is inderdaad ook leuk tijdens de ceremonie, maar wordt dat dan niet heel erg duur? Mijn vriend wil namelijk ook graag live muziek tijdens de ceremonie maar ik weet het nog niet. Ook omdat ik helemaal geen zanggroepen of bandjes ken en daar dus ook echt mij nog helemaal in moet verdiepen.
ik trouw april 2012
ik ga voor de zomer vakantie voor mijn jurk kijken denk ik zo .
en een zanggroep is normaal duur inderdaad .
alleen 1 geluk voor mij ik zing zelf al vanaf het begin bij hun dus voor mij is het gratis
heeft iemand al een leuk idee voor een trouwkaart ??
want dat vinden wij pas moeilijk .
nog iemand leuke sites waar mooie kaarten op staaan
**_pearl_**- Fluisteraar
http://trouw2012.hyves.nl/
dit is ie
dit is ie
**_pearl_**- Fluisteraar
ik was al lid geworden en vandaag druk gepost daar :p wie ik daar ben is niet zo moeilijk te raden aangezien ik mijn eigen naam hier gebruik :p**_pearl_** schreef:http://trouw2012.hyves.nl/
dit is ie
Maar idd leuke hyves, thanks voor de tip.
Qua kaarten nog niet echt een idee
gaan jullie ook voor save the date kaartjes of alleen de kaart en hoe ver van te voren versturen?
http://trouwkaarten.cardxl.nl/cards/collectiesoort/kaart-5695.html hier misschien leuke kaarten?
Inge- Ratel
Ja zat ook te twijfelen over die safe the date kaartjes.. maar ik heb zoiets van alle belangrijke mensen die weten het volgens mij wel.. Ik heb geen idee hoe ver je van te voren de kaarten moet sturen.. maandje of 3??
Miss G- Fluisteraar
Ja dat opzich wel.
Heb zelf zoiets wij trouwen net aan het begin van de zomervakantie en zonder kaartje "vergeten" mensen het misschien sneller
en tja doe je dan aparte kaartjes voor daggasten en voor avondgasten?
Hoeveel daggasten hebben jullie en hoeveel avondgasten?
Wij zitten op 36 daggasten en in totaal 175 avondgasten
en ik twijfel nog wat ik met de jongeren van mijn werk doe, iig niet op het feest, maar wel bij het trouwen . Twijfel of ik dan nog iets wil doen met zo, zoals hapje laten eten ofzo (apart van de daggasten dan)
Heb zelf zoiets wij trouwen net aan het begin van de zomervakantie en zonder kaartje "vergeten" mensen het misschien sneller
en tja doe je dan aparte kaartjes voor daggasten en voor avondgasten?
Hoeveel daggasten hebben jullie en hoeveel avondgasten?
Wij zitten op 36 daggasten en in totaal 175 avondgasten
en ik twijfel nog wat ik met de jongeren van mijn werk doe, iig niet op het feest, maar wel bij het trouwen . Twijfel of ik dan nog iets wil doen met zo, zoals hapje laten eten ofzo (apart van de daggasten dan)
Inge- Ratel
Ja zo net voor de zomervakantie dat kunnen ze dan inderdaad wel vergeten.. Ik ga 26 mei 2012 trouwen, dat is in dat weekend van Pinksteren. Ik heb gister al van iemand te horen gekregen dat die ieder jaar met een groep net dat weekend op vakantie gaat.. Maar op de feestavond heb ik alleen familie (tantes, ooms, neven, nichten, ouders, zussen en vrienden) en die zie ik regelmatig dus die zullen het (hopelijk) niet vergeten!
Voor de feestavond worden het denk ik zo rond de 75 gasten. In het stadhuis passen niet zoveel mensen, dus daar komen er wat minder. Maar heb al gehoord dat veel bekende wel naar de kerk gaan, en die komen daarna dan ook op de receptie.
Voor de feestavond worden het denk ik zo rond de 75 gasten. In het stadhuis passen niet zoveel mensen, dus daar komen er wat minder. Maar heb al gehoord dat veel bekende wel naar de kerk gaan, en die komen daarna dan ook op de receptie.
Miss G- Fluisteraar
Ik ga ook trouwen in 2012! In mei om precies te zijn! Ik ben 2 weken geleden ten huwelijk gevraagd en we hebben de locatie dit weekend vastgezet. We hebben ook al een leuke band op het oog maar willen voor de zekerheid nog even verder kijken. Ik vind deze voorpret al zo super leuk
Sjors- Fluisteraar
- Aantal berichten : 148
Punten : 172
Registratiedatum : 07-12-10
leuk
welkom hier.
Hoe ben je ten huwelijk gevraagd :p
Onze daggasten zijn:
Beide ouders
zusje + vriend
schoonzus + zwager + 3 kids
Schoonzus + zwager + 2 kids + 1 vriendje
1 oom en 1 tante + nichtje + vriend
beste vriendin + man + kindje
3 goede vriendinnen
12 gezamenlijke vrienden
en voor het feest 's avonds komen daar ooms en tantes, neven en nichten + aanhang en collega's van beide en 8 buren
Ik ben voor de liefde 1,5uur bij mijn woonplaats vandaan verhuisd dus mijn familie woont allemaal wat verder weg helaas. die zullen dus niet bij het huwelijk zelf komen kijken, alleen op het feest. meeste weten wel dat we dan trouwen natuurlijk
welkom hier.
Hoe ben je ten huwelijk gevraagd :p
Onze daggasten zijn:
Beide ouders
zusje + vriend
schoonzus + zwager + 3 kids
Schoonzus + zwager + 2 kids + 1 vriendje
1 oom en 1 tante + nichtje + vriend
beste vriendin + man + kindje
3 goede vriendinnen
12 gezamenlijke vrienden
en voor het feest 's avonds komen daar ooms en tantes, neven en nichten + aanhang en collega's van beide en 8 buren
Ik ben voor de liefde 1,5uur bij mijn woonplaats vandaan verhuisd dus mijn familie woont allemaal wat verder weg helaas. die zullen dus niet bij het huwelijk zelf komen kijken, alleen op het feest. meeste weten wel dat we dan trouwen natuurlijk
Inge- Ratel
Hij heeft mij ten huwelijk gevraagd in de stad waar ik vandaan kom en op een plek die belangrijk is voor mij. Hij had het helemaal voorbereidt met een ring erbij, het was perfect!
Wij hebben overdag niet zoveel gasten, ongeveer 30, 's-avonds komen er +/- 120.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe laat iedereen trouwt.
Wij hebben overdag niet zoveel gasten, ongeveer 30, 's-avonds komen er +/- 120.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe laat iedereen trouwt.
Sjors- Fluisteraar
Mooi! Daar heeft hij goed over nagedacht dus
Wij weten nog niet hoe laat we trouwen, nog even informeren aangezien je gemeentehuis pas jaar van te voren vast kan leggen. Vind het gemeentehuis van hier ook lelijk dus ben nog op zoek naar een mooie plek. Wilde het liefst trouwen in de zaal waar wij ons feest houden, maar de gemeente heeft dat nog niet vrij gegeven
Wij weten nog niet hoe laat we trouwen, nog even informeren aangezien je gemeentehuis pas jaar van te voren vast kan leggen. Vind het gemeentehuis van hier ook lelijk dus ben nog op zoek naar een mooie plek. Wilde het liefst trouwen in de zaal waar wij ons feest houden, maar de gemeente heeft dat nog niet vrij gegeven
Inge- Ratel
Oh dat is echt balen! Ziet het er wel naar uit dat het op korte termijn vrij gegeven gaat worden?
Wij trouwen om 16:00 en hebben (gelukkig) alles op 1 locatie. Ik was ook bang dat het trouwen op het gemeentehuis moest ( en die is heeeel lelijk) maar we hadden geluk!
Zijn nu op zoek naar een fotograaf maar das best wel lastig!
Wij trouwen om 16:00 en hebben (gelukkig) alles op 1 locatie. Ik was ook bang dat het trouwen op het gemeentehuis moest ( en die is heeeel lelijk) maar we hadden geluk!
Zijn nu op zoek naar een fotograaf maar das best wel lastig!
Sjors- Fluisteraar
Ik wil zo graag trouwen in 2012 en dan wel op 10-10-2012 omdat dit ons 10 jarig jubileum is.
Maar ik schat de kans op een aanzoek klein in omdat we beide nog studeren, en m'n vriend krijgt jeuk bij het woord samenwonen en trouwen haha! Die heeft het totaal nog niet in zijn hoofd zitten.
Maar ik schat de kans op een aanzoek klein in omdat we beide nog studeren, en m'n vriend krijgt jeuk bij het woord samenwonen en trouwen haha! Die heeft het totaal nog niet in zijn hoofd zitten.
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» trouwtopic 2011 !
» Trouwtopic 2013
» Trouwtopic 2013
» N.A.V. Trouwtopic: Gewaardeerde huwelijkscadeaus
» Wie is de mol 2012
» Trouwtopic 2013