Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoeveel geld geef jij ongeveer uit als je uitgaat?

+21
Sterre
Effie_O
Shisha
Roze Roos
MissBlunt
Laquisia
Toet
Belle1985
Merai
NoorA
Janelie
loura
Sneeuwvlok
Caresses
Zininzon
Frappuccino
Alias
Jeanette
Bliss
Zwerver
Blond
25 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Hoeveel geld geef jij ongeveer uit als je uitgaat? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel geld geef jij ongeveer uit als je uitgaat?

Bericht  Janelie ma 10 jan 2011 - 22:14

@ Toetje. Ik denk dat je mijn bedrag dan ook wel laag vond. Ik drink altijd thuis met vriendinnen een wijntje, kan altijd op de fiets, vaak geen intree etc, dan kan je met 15-20 euro wel uit. Ik moet ook wel op mijn geld letten, dat speelt ook wel mee.
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld geef jij ongeveer uit als je uitgaat? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel geld geef jij ongeveer uit als je uitgaat?

Bericht  Gast ma 10 jan 2011 - 22:19

Janelie schreef:@ Toetje. Ik denk dat je mijn bedrag dan ook wel laag vond. Ik drink altijd thuis met vriendinnen een wijntje, kan altijd op de fiets, vaak geen intree etc, dan kan je met 15-20 euro wel uit. Ik moet ook wel op mijn geld letten, dat speelt ook wel mee.
Inderdaad.. Wij drinken thuis met vriendinnen p.p. een flesje (of 2) wijn, nou dan hoef ik op stap echt niet meer zo veel en vaak ga ik halverwege ook over op Spa. Wij gaan ook altijd op de fiets en als we ver weg gaan, ben ik BOB, veel goedkoper dan een taxi..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld geef jij ongeveer uit als je uitgaat? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel geld geef jij ongeveer uit als je uitgaat?

Bericht  Roze Roos ma 10 jan 2011 - 22:24

Euhm meestal zo'n 20 euro, maar neem eigenlijk altijd meer mee, je weet het maar nooit Wink
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld geef jij ongeveer uit als je uitgaat? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel geld geef jij ongeveer uit als je uitgaat?

Bericht  Blond ma 10 jan 2011 - 22:58

toetje_ schreef:Ik sta echt te kijken van sommige (lage) bedragen!
Hoe doen jullie dat in hemelsnaam? Als ik ga stappen ben ik toch al snel 50 euro kwijt.
Daar zit dan vaak wel entree of soms een taxi bij in.
Maar ik heb ook dagen dat ik véél meer op maak. Pas naar mega piraten festijn had ik bijvoorbeeld 90 euro opgemaakt.
Gelukkig kan het soms ook nog met minder, afgelopen zaterdag was ik maar €15-, euro kwijt. (Met de fiets, ik had nog 4 muntjes en heb voor 15 euro muntjes bijgehaald.)

Ik ga op de fiets en hoef geen entree te betalen, dat scheelt al een hoop. En verder krijg ik ook nog wel eens een drankje.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld geef jij ongeveer uit als je uitgaat? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel geld geef jij ongeveer uit als je uitgaat?

Bericht  Toet ma 10 jan 2011 - 23:24

Dat scheelt idd wel wat. Ik ben meestal al tussen de 5 en 25 euro kwijt aan taxi en entree.
Maar wij kunnen helaas op de fiets nergens naartoe, want hier zit niks.
Er bobt ook regelmatig iemand hoor, wij rijden meestal om en om, maar de dingen waar wij heen gaan kosten vaak entree.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld geef jij ongeveer uit als je uitgaat? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel geld geef jij ongeveer uit als je uitgaat?

Bericht  Blond di 11 jan 2011 - 0:16

In mijn woonplaats had je vroeger één plek waar je een maandkaart moest kopen als je naar binnen wilde. Die kostte 2 euro, en dan kon je dus een maand lang daar naar binnen.
Verder is alles gratis. Wel relaxt...
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld geef jij ongeveer uit als je uitgaat? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel geld geef jij ongeveer uit als je uitgaat?

Bericht  Shisha di 11 jan 2011 - 0:18

Tussen de 15 en de 40 euro, afhankelijk of ik ga fietsen of met de taxi ga en of ik ergens entree voor moet betalen.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld geef jij ongeveer uit als je uitgaat? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel geld geef jij ongeveer uit als je uitgaat?

Bericht  Effie_O di 11 jan 2011 - 0:39

In de pub ben ik vaak ongeveer 10-12 euro kwijt.

Bij een concert is dat aardig wat meer: kosten van het kaartje (gemiddeld 25 euro schat ik), benzinekosten (gemiddeld 15 euro), parkeerkosten (heel wisselend, in Groningen gratis, in Amsterdam minstens 16 euro), garderobe...aan drankjes ben ik hooguit 10 euro kwijt. Dat is al veel, omdat ik tijdens het concert nooit wat ga halen. Vooraf 1 of 2 drankjes, na die tijd alleen als we heel erg dorst hebben. Zo niet, drinken we wat uit een fles in de auto smile
Effie_O
Effie_O
Prater
Prater

Aantal berichten : 523
Punten : 592
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld geef jij ongeveer uit als je uitgaat? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel geld geef jij ongeveer uit als je uitgaat?

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 3:20

Ligt eraan waar we heen gaan.
Ik drink sowieso maar 3 sinasjes ofzo :p

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld geef jij ongeveer uit als je uitgaat? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel geld geef jij ongeveer uit als je uitgaat?

Bericht  Sterre di 11 jan 2011 - 3:36

Als ik gewoon even wat ga drinken tussen de 10 en 20 euro. Als ik echt naar een feest ga met entree + garderobe + taxi + soms treinkaartjes wordt het al snel 50. Veel meer ben ik meestal niet kwijt, ik drink eigenlijk nooit dure mixjes.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld geef jij ongeveer uit als je uitgaat? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel geld geef jij ongeveer uit als je uitgaat?

Bericht  Mari di 11 jan 2011 - 3:56

Helaas gaan we niet zo vaak meer uit, ik wil wel maarja je moet wel vrienden hebben die ook willen, en tja we worden allemaal ouder, en het wordt bij vele steeds meer huisje, boompje, kindje.

Maar als ik dan op stap ga, dan gaat er minimaal 50 euro doorheen, want de taxi kost al 20 euro, per rit, naja, die delen we met z'n 2en of 4en. Omdat we al zo weinig gaan, ga ik echt niet bobben (of is het boppen).

Dan nog entree, en onze lekkere alcoholische versnaperingen, en tja dat maakt weer hongerig, en dan is daar de shoarma tent.

Gaan we met vriendlief zijn vrienden dan is het helemaal een dure avonden, die mannen (meestal 6 stuks) drinken dan alleen maar Bacardi-cola, en dat zijn dure rondjes, en dan nog wat shotjes erbij. Maarja zovaak gaan we niet, ik denk 1x per 6 weken.

Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld geef jij ongeveer uit als je uitgaat? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel geld geef jij ongeveer uit als je uitgaat?

Bericht  ButterflyEffect di 11 jan 2011 - 4:20

ongeveer 30,- maar ik moet er wel op letten anders zou het zo meer kunnen worden
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld geef jij ongeveer uit als je uitgaat? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel geld geef jij ongeveer uit als je uitgaat?

Bericht  Suus di 11 jan 2011 - 4:28

Ongeveer 20 tot 30 euro.
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld geef jij ongeveer uit als je uitgaat? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel geld geef jij ongeveer uit als je uitgaat?

Bericht  Cherique di 11 jan 2011 - 5:07

Niets, want ik ga niet meer op stap Rolling Eyes
Cherique
Cherique
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 304
Punten : 330
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld geef jij ongeveer uit als je uitgaat? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel geld geef jij ongeveer uit als je uitgaat?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum