DagCafé
+22
Burn
Jordana
Jade
Tullow
Aziraphale
Lotus
Mamsie
GreenGrass
Evalynn
Toet
Lejow
Bimbam
Mees
Erin
FireButterfly
Alex
Suus
VeryCherry
Rush
Ibbeltje
ExpressoB
Sjaantje
26 plaatsers
Pagina 3 van 40
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Re: DagCafé
Godsamme, ik vind het saai om te lezen, maar toch blijf ik lezen
En ik wil van Ree. Ben haast vergeten hoe het smaakt.
Over ongeveer 2 kilo, morgenochtend wegen, beloon ik mezelf met van Ree, ondanks dat dat niet goed is volgens Smikkell
Over ongeveer 2 kilo, morgenochtend wegen, beloon ik mezelf met van Ree, ondanks dat dat niet goed is volgens Smikkell
Gast- Gast
Ja, haal mij er lekker bij. Ik heb paar dagen geleden met Zusje nog friet gehaald.Reva schreef:Godsamme, ik vind het saai om te lezen, maar toch blijf ik lezen
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ja, haal mij er lekker bij. Ik heb paar dagen geleden met Zusje nog friet gehaald.Reva schreef:Godsamme, ik vind het saai om te lezen, maar toch blijf ik lezen
Jonguh, ik bedoel afvallen belonen met eten
Gast- Gast
En trouwens, waarom licht ik het eigenlijk toe, je mag altijd naar Smikkell wijzen
Gast- Gast
Ik denk dat ik vandaag niet meer in de stad ga komen. Ben gedoucht, aangekleed (mijn best er op gedaan en niet zomaar wat uit dekast getrokken), en ik heb inmiddels gegeten... Tis alleen al wat aan de late kant en heb niet zoveel zin in de stad vandaag. Ik kan mijn plannen naar morgenochtend verschuiven. Alleen dan heb ik wel op-het-laatste-moment-stress.
Gast- Gast
Ow, nee, dat vind ik inderdaad niet goedReva schreef:Smikkell schreef:Ja, haal mij er lekker bij. Ik heb paar dagen geleden met Zusje nog friet gehaald.Reva schreef:Godsamme, ik vind het saai om te lezen, maar toch blijf ik lezen
Jonguh, ik bedoel afvallen belonen met eten
Ik heb vandaag de suikerindustie flink gesponserd én ik heb net ontbeten met nasi en ei. Ik zeg vandaag dus niet te veel over eten en mijn mening daarover.
Gast- Gast
ik heb geloof ik 2-3 keer gezegd dat ik me niet meer in de discussie mengde, dat vind ik wat anders dan na elke post. En ik zei ook dat ik dat zo ervaarde dat het in mijn beleving een jij gelijk ik gelijk spelletje werd, dat wil niet zeggen dat het ook zo is maar zo kwam het op mij wel over.
Gast- Gast
Ik heb een brede rug.Reva schreef:En trouwens, waarom licht ik het eigenlijk toe, je mag altijd naar Smikkell wijzen
Serieus, ik vandaag best leuke kleding aan, al zeg ik het zelf. Maar in deze maat is het ´t allemaal toch
Gast- Gast
Ik heb ook een slechte eetdag vandaag. Heb getrakteerd op zelfgebakken cake, en natuurlijk zelf ook gehad. En straks gaan we borrelen, ook al zo gezond
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Lily schreef:ExpressoB schreef:Lilly; hoe is het afgelopen met je plastictas jurk?!
het was niks de bandjes boven lieten al los en hij zat superstrak. Dus nu worden het maar rokjes maar dan gewoon de bodem eruit geknipt en dan moeten ze op de avond zelf maar her en der een nietje erin doen.
Ah jammer! suc6 met de creatie. (en 'binnenste buiten' nieten)
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Lily schreef:ik heb geloof ik 2-3 keer gezegd dat ik me niet meer in de discussie mengde, dat vind ik wat anders dan na elke post. En ik zei ook dat ik dat zo ervaarde dat het in mijn beleving een jij gelijk ik gelijk spelletje werd, dat wil niet zeggen dat het ook zo is maar zo kwam het op mij wel over.
En dat is nou wel ergens over vallen
Gast- Gast
pfff ik denk dat de hormonen aan het opspelen zijn, het is sinds gisteren een drama
en ik ben gestopt met die jurkjes e.d. Geef zaterdag het hele handeltje aan iemand en die mag het mooi oplossen.
en ik ben gestopt met die jurkjes e.d. Geef zaterdag het hele handeltje aan iemand en die mag het mooi oplossen.
Gast- Gast
Ik vind het nog wel wat anders als je spreekt over jouw beleving, en jouw beleving inhoudt dat mijn woorden worden aangepast. Feiten blijven feiten, zoals ik al eerder zei. Daar kan een persoonlijke mening of beleving weinig aan veranderen.Lily schreef:ik heb geloof ik 2-3 keer gezegd dat ik me niet meer in de discussie mengde, dat vind ik wat anders dan na elke post. En ik zei ook dat ik dat zo ervaarde dat het in mijn beleving een jij gelijk ik gelijk spelletje werd, dat wil niet zeggen dat het ook zo is maar zo kwam het op mij wel over.
Ik ben er nu ook wel klaar mee eigenlijk. Ik hou niet van discusieren op dit niveau.
Ibbel weet inmiddels wat ik wel en niet gezegd heb en hoe ik dat bedoelde, en dat is voor mij genoeg.
Gast- Gast
Ik ga straks even naar een groot tuincentrum voor nieuwe plantjes in de hoge potten voor mijn raam, na iets van 4jaar waren de vetplanten niet meer te redden haha.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Dan zijn we gelukkig niet alleenSuus schreef:Ik heb ook een slechte eetdag vandaag. Heb getrakteerd op zelfgebakken cake, en natuurlijk zelf ook gehad. En straks gaan we borrelen, ook al zo gezond
Borrelen is gewoon ook meestal heel erg leuk, gezellig en uhhh vreten
Gast- Gast
Hebben jullie al een nieuw onderwerp voor een discussie?
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Alex nu ging het over eten Reva ging belonen met van Ree en Smikkell vind dat geen goed idee. Nou ja het is geen discussiëren geloof ik
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Hm, ja, bitterballen vind ik ook altijd moeilijk te weerstaan als ik aan het drinken ben... Ach, ik geniet er maar gewoon van, morgen doe ik wel weer gezond.Smikkell schreef:Dan zijn we gelukkig niet alleenSuus schreef:Ik heb ook een slechte eetdag vandaag. Heb getrakteerd op zelfgebakken cake, en natuurlijk zelf ook gehad. En straks gaan we borrelen, ook al zo gezond
Borrelen is gewoon ook meestal heel erg leuk, gezellig en uhhh vreten
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Volgens mij komen we hier vandaag niet meer vanafAlex schreef:Hebben jullie al een nieuw onderwerp voor een discussie?
Gast- Gast
Ja, ik wilde er net een nieuwe ingooien eigenlijk.Alex schreef:Hebben jullie al een nieuw onderwerp voor een discussie?
Gast- Gast
Gooi er eens 1 in. Ik heb nog 12 minuten.Alex schreef:Hebben jullie al een nieuw onderwerp voor een discussie?
Maar ik ga eerder weg, dan kan ik ook eerder op verjaardag.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Wel, ik heb om 20.00 uur een afspraakBruce schreef:Volgens mij komen we hier vandaag niet meer vanafAlex schreef:Hebben jullie al een nieuw onderwerp voor een discussie?
Gast- Gast
Lily schreef:geen discussies voor mij meer vandaag, tenminste niet hier op het forum.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Pagina 3 van 40
Permissies van dit forum: