DagCafé
+22
Burn
Jordana
Jade
Tullow
Aziraphale
Lotus
Mamsie
GreenGrass
Evalynn
Toet
Lejow
Bimbam
Mees
Erin
FireButterfly
Alex
Suus
VeryCherry
Rush
Ibbeltje
ExpressoB
Sjaantje
26 plaatsers
Pagina 4 van 40
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Re: DagCafé
Ibbeltje schreef:Alex nu ging het over eten Reva ging belonen met van Ree en Smikkell vind dat geen goed idee. Nou ja het is geen discussiëren geloof ik
Nee, dat vechten we wel gewoon een keer uit onder toeziend oog van JP.
Gast- Gast
Als jij hem erin gooit, wordt de ban zeer waarschijnlijk voor mijReva schreef:Genoeg, maar ik wil geen ban
Jij?
Gast- Gast
Ibbeltje schreef:Lily schreef:geen discussies voor mij meer vandaag, tenminste niet hier op het forum.
haha ach, nee vandaag niet meer. Misschien vanavond nog op de vergadering.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Als jij hem erin gooit, wordt de ban zeer waarschijnlijk voor mijReva schreef:Genoeg, maar ik wil geen ban
Jij?
Muhahahahahahahaha.
Gast- Gast
Ibbeltje schreef:Alex nu ging het over eten Reva ging belonen met van Ree en Smikkell vind dat geen goed idee. Nou ja het is geen discussiëren geloof ik
Nee, ze valt erover
Over vallen gesproken. Hoe gaat het met het afvallen?
Gast- Gast
Reva schreef:Ibbeltje schreef:Alex nu ging het over eten Reva ging belonen met van Ree en Smikkell vind dat geen goed idee. Nou ja het is geen discussiëren geloof ik
Nee, ze valt erover
Over vallen gesproken. Hoe gaat het met het afvallen?
Ik was laatst 0,1 afgevallen Maar het gaat redelijk...blijf beetje hangen. Maar ik kom iig niet aan dus dat is wel fijn. En nu ongesteld en dan heb ik weer boterham met pindakaas gegeten..maar expres verder geen chips en zo in huis gehaald. Maar we gaan daarna weer gewoon door.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Nee, dat noem ik geen discussie. Dat is een meningsverschil.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Alex schreef:Ibbeltje schreef:Alex nu ging het over eten Reva ging belonen met van Ree en Smikkell vind dat geen goed idee. Nou ja het is geen discussiëren geloof ik
hahhaha ja dat is waar
Alex schreef:Ibbeltje schreef:Alex nu ging het over eten Reva ging belonen met van Ree en Smikkell vind dat geen goed idee. Nou ja het is geen discussiëren geloof ik
Ja alleen in het kader verdraaien zal ik het ook even terugdraaien. Smikkell heeft er niks over gezegd, ik deed een dialoog in mijn eentje. En Reva ging niet belonen, Reva gaat over ongeveer 2 kilo afvallen van Ree eten
Gisteren zelfs heel stoer in schouwburg koekje bij de thee weggegooid en wijntje in de pauze afgeslagen en water gevraagd. Danku, danku *buigt*
Gast- Gast
Je kon Gordon er mee voeren.Reva schreef:Alex schreef:Ibbeltje schreef:Alex nu ging het over eten Reva ging belonen met van Ree en Smikkell vind dat geen goed idee. Nou ja het is geen discussiëren geloof ik
Ja alleen in het kader verdraaien zal ik het ook even terugdraaien. Smikkell heeft er niks over gezegd, ik deed een dialoog in mijn eentje. En Reva ging niet belonen, Reva gaat over ongeveer 2 kilo afvallen van Ree eten
Gisteren zelfs heel stoer in schouwburg koekje bij de thee weggegooid en wijntje in de pauze afgeslagen en water gevraagd. Danku, danku *buigt*
Gast- Gast
Smikkell schreef:Je kon Gordon er mee voeren.Reva schreef:Alex schreef:Ibbeltje schreef:Alex nu ging het over eten Reva ging belonen met van Ree en Smikkell vind dat geen goed idee. Nou ja het is geen discussiëren geloof ik
Met het koekje? Hmm, dan had ik hem uurtje in mn hand moeten houden. Vies.
Voor een deel van Dagcafe: het koekje.
Gast- Gast
Hallo ladies.
FireButterfly- Prater
- Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
goed bezig Reev met wijn afslaan en koekje niet opeten
Gordon houdt niet van straffen en complimenten geven.Ibbeltje schreef:goed bezig Reev met wijn afslaan en koekje niet opeten
Gast- Gast
Smikkell schreef:Gordon houdt niet van straffen en complimenten geven.Ibbeltje schreef:goed bezig Reev met wijn afslaan en koekje niet opeten
Nee, beter zeg je ik zie dat je een koekje niet hebt opgegeten en een wijntje hebt afgeslagen.
Gast- Gast
Reva, ik lees dat je een koekje niet hebt opgegeten en een wijntje hebt afgeslagen.
Gast- Gast
Reva schreef:Smikkell schreef:Gordon houdt niet van straffen en complimenten geven.Ibbeltje schreef:goed bezig Reev met wijn afslaan en koekje niet opeten
Nee, beter zeg je ik zie dat je een koekje niet hebt opgegeten en een wijntje hebt afgeslagen.
Ik merk toch iets van een oordeel in jeJune schreef:Reva, ik lees dat je een koekje niet hebt opgegeten en een wijntje hebt afgeslagen.
Gast- Gast
Je weet toch dat Reva Gordon omhelst?Ibbeltje schreef:Reva schreef:Smikkell schreef:Gordon houdt niet van straffen en complimenten geven.Ibbeltje schreef:goed bezig Reev met wijn afslaan en koekje niet opeten
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik merk toch iets van een oordeel in jeJune schreef:Reva, ik lees dat je een koekje niet hebt opgegeten en een wijntje hebt afgeslagen.stemmanier van typen
Ik deed mijn best
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik merk toch iets van een oordeel in jeJune schreef:Reva, ik lees dat je een koekje niet hebt opgegeten en een wijntje hebt afgeslagen.stemmanier van typen
Is dat niet jouw vooroordeel wat betreft Kotsie en alcohol afslaan?
Gast- Gast
Ik sla in principe ook geen alcohol af
Al denk ik er wel serieus over om na carnaval te gaan 'vasten' en tot Dublin niet te drinken.
Al denk ik er wel serieus over om na carnaval te gaan 'vasten' en tot Dublin niet te drinken.
Gast- Gast
June schreef:Ik sla in principe ook geen alcohol af
Doen. Dan komt de alcohol in Dublin in ieder geval goed aan.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Je weet toch dat Reva Gordon omhelst?Ibbeltje schreef:Reva schreef:Smikkell schreef:Gordon houdt niet van straffen en complimenten geven.Ibbeltje schreef:goed bezig Reev met wijn afslaan en koekje niet opeten
Nee dat wist ik niet
Smikkell schreef:Je weet toch dat Reva Gordon omhelst?Ibbeltje schreef:Reva schreef:Smikkell schreef:Gordon houdt niet van straffen en complimenten geven.Ibbeltje schreef:goed bezig Reev met wijn afslaan en koekje niet opeten
Niet. Was andersom. Niet de boel verdraaien.
Gast- Gast
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Pagina 4 van 40
Permissies van dit forum: