DagCafé
+22
Burn
Jordana
Jade
Tullow
Aziraphale
Lotus
Mamsie
GreenGrass
Evalynn
Toet
Lejow
Bimbam
Mees
Erin
FireButterfly
Alex
Suus
VeryCherry
Rush
Ibbeltje
ExpressoB
Sjaantje
26 plaatsers
Pagina 2 van 40
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Re: DagCafé
dan ga ik er nog 1 ding over zeggen en dan hou ik m`n mond weer m.b.t. die discussie. Er werd ook gezegd dat iemand het raar vond of iets dat ibbeltje een auto gekocht had terwijl ze wel topics opende voor kleding e.d. daarop mijn reactie.
Gast- Gast
Amen.Bruce schreef:Er werd inderdaad niet over gevallen, er ontstond alleen een discussie over een auto wel of niet écht nodig hebben. En er was al helemaal niemand die vroeg hoe jij die nieuwe auto kon betalen. Daar begon Lily zonder aanleiding ineens over.Smikkell schreef:Nee, anders vraag ik het niet. Zou je het willen uitleggen?Ibbeltje schreef:Smikkell schreef:Ergens iets over zeggen vind ik heel wat anders. Waarom die knipoog?Ibbeltje schreef:Smikkell schreef:Ik heb daar niemand over zien vallen.Ibbeltje schreef:Wie er allemaal vielen over mij en mijn 'nieuwe'auto> nee deze kon ik ook niet betalen nee en mijn ouders hebben het voorgeschoten omdat het noodzaak was. Ze stonden er op om mij op weg te helpen.
En iedereen mag haar mening hebben en zeggen maar zo is hoe het zit. Ik heb niet alles gelezen dus weet verder niet hoe en wat.
maar wel wat over zeiden
Omdat je wel snapte wat ik bedoelde waarschijnlijk.
En vind je ergens iets over zeggen echt het zelfde als ergens over vallen?
Gast- Gast
'Of iets..' Zoek dan de post op ipv een vrije vertaling te geven. Deze is al net zo vrij als jouw andere post die ook niet helemaal bleek te kloppen.Lily schreef:dan ga ik er nog 1 ding over zeggen en dan hou ik m`n mond weer m.b.t. die discussie. Er werd ook gezegd dat iemand het raar vond of iets dat ibbeltje een auto gekocht had terwijl ze wel topics opende voor kleding e.d. daarop mijn reactie.
Gast- Gast
Smikkell schreef:
Als je echt het geld niet hebt, dan kun je wel zonder. Ik was de eerste keer echt verbaasd toen ik hoorde dat Ibbel een auto had. Terwijl ze hier meerdere topics had, PM's stuurde over het krijgen van kleding en anderen voor haar een horloge kochten omdat ze het geld niet had.
Zo dan smikkel? Maar ik kap hier nu mee heb er geen zin meer in.
Gast- Gast
VeryCherry schreef:Yup, ben babymutjes aan het haken voor Lejow's dochtertje
Zal zo een foto van N op fb zetten ^^
oow leuk voor Lejows beeb
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Gaat dit over haar nieuwe auto?Lily schreef:Smikkell schreef:
Als je echt het geld niet hebt, dan kun je wel zonder. Ik was de eerste keer echt verbaasd toen ik hoorde dat Ibbel een auto had. Terwijl ze hier meerdere topics had, PM's stuurde over het krijgen van kleding en anderen voor haar een horloge kochten omdat ze het geld niet had.
Gast- Gast
Lily schreef:Smikkell schreef:
Wacht nu heb ik in de snelheid verkeerd gelezen want er staat dat niet over de nieuwe auto. Mijn fout.
Maar ja ook dat hielpen mijn ouders mee betalen als ik het niet kon. Dus ja als ik niet terug kon vallen op mijn ouders had ik dit ook niet kunnen doen/betalen en had ik moeten kijken hoe dan.
Ik zeg ook niet dat het een schande is en dat het niet kan. Ik zeg dat ik verbaasd was. Meer niet.Ibbeltje schreef:Lily schreef:Smikkell schreef:
Wacht nu heb ik in de snelheid verkeerd gelezen want er staat dat niet over de nieuwe auto. Mijn fout.
Maar ja ook dat hielpen mijn ouders mee betalen als ik het niet kon. Dus ja als ik niet terug kon vallen op mijn ouders had ik dit ook niet kunnen doen/betalen en had ik moeten kijken hoe dan.
Gast- Gast
Oke Smikkell
En Lily, je voert een discussie wel of niet. Je kan niet steeds weer wat inbrengen en jezelf daarna indekken met de woorden dat je nu stopt, kapt, niet meer reageert of je terug trekt uit de discussie. Of je houdt je mening voor je, of je gaat de discussie aan.
Laatst aangepast door Smikkell op wo 15 feb 2012 - 4:30; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Goedemiddag haha.Smikkell schreef:En Lily, je voert een discussie wel of niet. Je kan niet steeds weer wat inbrengen en jezelf daarna indekken met de woorden dat je nu stopt, kapt, niet meer tof je terug trekt uit de discussie. Of je houdt je mening voor je, of je gaat de discussie aan.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
naar mijn idee is/was het meer een jij gelijk ik gelijk spelletje aan het worden en daar had ik geen zin in.
Gast- Gast
Ik schreef ook dat ik, gezien ik weet waar je woont wel begrip heb. En snap dat er een verschil is tussen jouw woonplaats en de grote stad waar ik in woon. maar daar leest met voor het gemak maar even overheen. Ze pakken alleen de stukjes die hen uitkomt, verdraaien het wat en hebben dan een oordeel. Niet heel eerlijk.Ibbeltje schreef:Oke Smikkell
De hele discussie over het wel of niet nodig hebben van een auto en het fietsen, dat staan los van jou en jouw keus om een nieuwe auto te nemen. Het was iets wat er uit voort kwam.
Gast- Gast
Ik bedoel het minder bot dan het er misschien staat.Rush schreef:Goedemiddag haha.Smikkell schreef:En Lily, je voert een discussie wel of niet. Je kan niet steeds weer wat inbrengen en jezelf daarna indekken met de woorden dat je nu stopt, kapt, niet meer tof je terug trekt uit de discussie. Of je houdt je mening voor je, of je gaat de discussie aan.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik schreef ook dat ik, gezien ik weet waar je woont wel begrip heb. En snap dat er een verschil is tussen jouw woonplaats en de grote stad waar ik in woon. maar daar leest met voor het gemak maar even overheen. Ze pakken alleen de stukjes die hen uitkomt, verdraaien het wat en hebben dan een oordeel. Niet heel eerlijk.Ibbeltje schreef:Oke Smikkell
De hele discussie over het wel of niet nodig hebben van een auto en het fietsen, dat staan los van jou en jouw keus om een nieuwe auto te nemen. Het was iets wat er uit voort kwam.
ja snap dat dat er los van staat. En fijn dat je er begrip voor hebt.
oke, maar een discussie vind ik ook helemaal niet erg wil ik ook best aan deelnemen maar wat ik zojuist al zei was het in mijn beleving meer een jij gelijk ik gelijk spelletje aan het worden en daar had ik geen zin in.
Gast- Gast
Goedemiddag!
Mijn laatste dag op mijn werk zit er bijna op, nog een half uurtje Straks lekker borrelen, heb er al zin in!
Mijn laatste dag op mijn werk zit er bijna op, nog een half uurtje Straks lekker borrelen, heb er al zin in!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Haha, ik vind het wel eerlijk. Maar vandaag lees ik veel 'harde' reacties, niet alleen hier.Smikkell schreef:Ik bedoel het minder bot dan het er misschien staat.Rush schreef:Goedemiddag haha.Smikkell schreef:En Lily, je voert een discussie wel of niet. Je kan niet steeds weer wat inbrengen en jezelf daarna indekken met de woorden dat je nu stopt, kapt, niet meer tof je terug trekt uit de discussie. Of je houdt je mening voor je, of je gaat de discussie aan.
Rush- Lady Post-a-lot
Van mij bedoel je? Ik reageer niet anders dan anders.Rush schreef:Haha, ik vind het wel eerlijk. Maar vandaag lees ik veel 'harde' reacties, niet alleen hier.Smikkell schreef:Ik bedoel het minder bot dan het er misschien staat.Rush schreef:Goedemiddag haha.Smikkell schreef:En Lily, je voert een discussie wel of niet. Je kan niet steeds weer wat inbrengen en jezelf daarna indekken met de woorden dat je nu stopt, kapt, niet meer tof je terug trekt uit de discussie. Of je houdt je mening voor je, of je gaat de discussie aan.
Gast- Gast
Lilly; hoe is het afgelopen met je plastictas jurk?!
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Nee Charlie was vanochtend ook lekker op dreef en ik kwam er nog ergens wat tegen. Niet persee van jou, geloof ik. :-)
Rush- Lady Post-a-lot
ExpressoB schreef:Lilly; hoe is het afgelopen met je plastictas jurk?!
het was niks de bandjes boven lieten al los en hij zat superstrak. Dus nu worden het maar rokjes maar dan gewoon de bodem eruit geknipt en dan moeten ze op de avond zelf maar her en der een nietje erin doen.
Gast- Gast
Je brengt twee keer iets naar voren wat niet waar is of wat ik niet zo heb gezegd. Ja, dan wil ik dat wel duidelijk hebben. Vind dat niet fair discussieren. Verder vind ik een discussie iets anders dan iemand jouw mening opdringen. Dat ik ook niet mijn doel. Net als willen 'winnen' niet mijn doel is.Lily schreef:oke, maar een discussie vind ik ook helemaal niet erg wil ik ook best aan deelnemen maar wat ik zojuist al zei was het in mijn beleving meer een jij gelijk ik gelijk spelletje aan het worden en daar had ik geen zin in.
Alleen ik vind het lastig om met je in discussie te gaan, omdat je na bijna elke post zegt dat je stopt of niet meer reageert. Wanneer ik, of na mij nog iemand reageert op je stelling of post, dan wordt er al snel gezegd dat iemand er te lang op doorgaat. Tegelijkertijd breng jij twee of drie keer nog een nieuw punt is. Je houdt de discussie dus wel zelf in stand. Vandaar dat ik zei: "Of je gaat de discussie aan, of je houdt er helemaal over op". Op deze manier werkt het niet, omdat je na elke reactie zelf de deur weer sluit.
Gast- Gast
Ah zo..Rush schreef:Nee Charlie was vanochtend ook lekker op dreef en ik kwam er nog ergens wat tegen. Niet persee van jou, geloof ik. :-)
Gast- Gast
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Pagina 2 van 40
Permissies van dit forum: