DagCafé
+22
Burn
Jordana
Jade
Tullow
Aziraphale
Lotus
Mamsie
GreenGrass
Evalynn
Toet
Lejow
Bimbam
Mees
Erin
FireButterfly
Alex
Suus
VeryCherry
Rush
Ibbeltje
ExpressoB
Sjaantje
26 plaatsers
Pagina 1 van 40
Pagina 1 van 40 • 1, 2, 3 ... 20 ... 40
Re: DagCafé
Reva schreef:Sjaantje schreef:Naambordje om z'n nek hangenVeryCherry schreef:Heey meiden, kom net terug van de kapper, ik herken mijn eigen kind gewoon niet meer
Hoi Lily!
Whahaha, idioot
Bruce, ik ben gewoon dwars Geen zin om morgen tegenover hem te staan. Afvallen doeje voor jezelf inderdaad, maar dan weeg ik gewoon zelf.
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Net 40min. met mijn moeder aan de telefoon gezeten (ik belde haar om iets te vragen).. nou dat gebeurd echt nooit!!! het gesprek op het eind liep wat minder gezellig af maar daar kan ik niet zoveel aan doen.
Ik ga maandag ochtend naar haar toe en dinsdag avond weer naar huis. Ik was er voor het laatst geweest met kerst.
Ik ga maandag ochtend naar haar toe en dinsdag avond weer naar huis. Ik was er voor het laatst geweest met kerst.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Prinses is inmiddels wakker dus we gaan samen lekker even bankhangen.
Madame riep net ineens: STOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOP!!! en ik begreep niet wat ze bedoelde.
Bleek ze deze smiley te zien :affraid: en die roept dat dus volgens haar. Tja... kinderlogica
Madame riep net ineens: STOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOP!!! en ik begreep niet wat ze bedoelde.
Bleek ze deze smiley te zien :affraid: en die roept dat dus volgens haar. Tja... kinderlogica
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Wie er allemaal vielen over mij en mijn 'nieuwe'auto> nee deze kon ik ook niet betalen nee en mijn ouders hebben het voorgeschoten omdat het noodzaak was. Ze stonden er op om mij op weg te helpen.
En iedereen mag haar mening hebben en zeggen maar zo is hoe het zit. Ik heb niet alles gelezen dus weet verder niet hoe en wat.
En iedereen mag haar mening hebben en zeggen maar zo is hoe het zit. Ik heb niet alles gelezen dus weet verder niet hoe en wat.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Sjaantje schreef:Prinses is inmiddels wakker dus we gaan samen lekker even bankhangen.
Whaha Doet ze hem ook na?
Gast- Gast
Lily schreef:leuk he die kinderlogica hey ibbeltje, hoe bevalt je nieuwe auto?
Hij rijd goed. Zit wel erg laag hahaha. Was ik niet gewend Maar ja ben er wel blij mee tot nu toe
Ik heb daar niemand over zien vallen.Ibbeltje schreef:Wie er allemaal vielen over mij en mijn 'nieuwe'auto> nee deze kon ik ook niet betalen nee en mijn ouders hebben het voorgeschoten omdat het noodzaak was. Ze stonden er op om mij op weg te helpen.
Gast- Gast
Dat is het ook haha
Smikkell schreef:Ik heb daar niemand over zien vallen.Ibbeltje schreef:Wie er allemaal vielen over mij en mijn 'nieuwe'auto> nee deze kon ik ook niet betalen nee en mijn ouders hebben het voorgeschoten omdat het noodzaak was. Ze stonden er op om mij op weg te helpen.
maar wel wat over zeiden
Ik zou zo graag een aantal mensen met hun hoofden even tegen elkaar aan willen tikken.
Gast- Gast
Mwoahahahah! M`n oude auto staat voor €3.950 te koop bij die zaak waar ik m`n nieuwe gehaald heb.
Leuk detail, precies dezelfde staan op internet voor €2.950 .
En het is nog een stuk schroot ook.
Leuk detail, precies dezelfde staan op internet voor €2.950 .
En het is nog een stuk schroot ook.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ergens iets over zeggen vind ik heel wat anders. Waarom die knipoog?Ibbeltje schreef:Smikkell schreef:Ik heb daar niemand over zien vallen.Ibbeltje schreef:Wie er allemaal vielen over mij en mijn 'nieuwe'auto> nee deze kon ik ook niet betalen nee en mijn ouders hebben het voorgeschoten omdat het noodzaak was. Ze stonden er op om mij op weg te helpen.
maar wel wat over zeiden
Edit: Lily zegt ook wat over je nieuwe auto.
Laatst aangepast door Smikkell op wo 15 feb 2012 - 3:58; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ergens iets over zeggen vind ik heel wat anders. Waarom die knipoog?Ibbeltje schreef:Smikkell schreef:Ik heb daar niemand over zien vallen.Ibbeltje schreef:Wie er allemaal vielen over mij en mijn 'nieuwe'auto> nee deze kon ik ook niet betalen nee en mijn ouders hebben het voorgeschoten omdat het noodzaak was. Ze stonden er op om mij op weg te helpen.
maar wel wat over zeiden
Omdat je wel snapte wat ik bedoelde waarschijnlijk.
Nee, anders vraag ik het niet. Zou je het willen uitleggen?Ibbeltje schreef:Smikkell schreef:Ergens iets over zeggen vind ik heel wat anders. Waarom die knipoog?Ibbeltje schreef:Smikkell schreef:Ik heb daar niemand over zien vallen.Ibbeltje schreef:Wie er allemaal vielen over mij en mijn 'nieuwe'auto> nee deze kon ik ook niet betalen nee en mijn ouders hebben het voorgeschoten omdat het noodzaak was. Ze stonden er op om mij op weg te helpen.
maar wel wat over zeiden
En vind je ergens iets over zeggen echt het zelfde als ergens over vallen?
Gast- Gast
Nou zoals het gezegd werd leek het alsof men er over viel. Maar waarschijnlijk heb ik dat dan verkeerd begrepen.
Ja joh, zijn haar groeit waanzinnig snel, er is wel een centimeter of 7/8 van af gehaald.
Was weer aan het haken, daarom reageer ik nu pas
Was weer aan het haken, daarom reageer ik nu pas
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
maakt niet uit, en dan is er inderdaad een heel stuk vanaf haha.
Ik ben wat rond aan het surfen om ideeën op te doen voor carnaval, nog iemand ideeën?
Ik ben wat rond aan het surfen om ideeën op te doen voor carnaval, nog iemand ideeën?
Gast- Gast
Zow dan was zijn haar goed gegroeid Nu weer lekker kort?
en wat ben je aan het haken? Een mutsje?
en wat ben je aan het haken? Een mutsje?
Lily schreef:maakt niet uit, en dan is er inderdaad een heel stuk vanaf haha.
Hawaiigirl of hoe noem je het
heb eigenlijk geen inspiratie verder hahah.
haha ja ik ook niet, een tekenfilmfiguur ofzo leek me wel leuk maar zou niet weten wat.
Gast- Gast
Yup, ben babymutjes aan het haken voor Lejow's dochtertje
Zal zo een foto van N op fb zetten ^^
Zal zo een foto van N op fb zetten ^^
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Lara CroftLily schreef:haha ja ik ook niet, een tekenfilmfiguur ofzo leek me wel leuk maar zou niet weten wat.
Pipi Langkous
Kenny van Southpark (alleen een oranje trui met capuchon nodig haha)
Dora
DE vrouw van de flintstones
Laatst aangepast door Rush op wo 15 feb 2012 - 4:10; in totaal 1 keer bewerkt
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Er werd inderdaad niet over gevallen, er ontstond alleen een discussie over een auto wel of niet écht nodig hebben. En er was al helemaal niemand die vroeg hoe jij die nieuwe auto kon betalen. Daar begon Lily zonder aanleiding ineens over.Smikkell schreef:Nee, anders vraag ik het niet. Zou je het willen uitleggen?Ibbeltje schreef:Smikkell schreef:Ergens iets over zeggen vind ik heel wat anders. Waarom die knipoog?Ibbeltje schreef:Smikkell schreef:Ik heb daar niemand over zien vallen.Ibbeltje schreef:Wie er allemaal vielen over mij en mijn 'nieuwe'auto> nee deze kon ik ook niet betalen nee en mijn ouders hebben het voorgeschoten omdat het noodzaak was. Ze stonden er op om mij op weg te helpen.
maar wel wat over zeiden
En vind je ergens iets over zeggen echt het zelfde als ergens over vallen?
Gast- Gast
Pagina 1 van 40 • 1, 2, 3 ... 20 ... 40
Pagina 1 van 40
Permissies van dit forum: