Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat heb jij standaard in je auto?

+19
kwak
Rovine
VeryCherry
Rush
Stuiterbal
JustMeDaan
Lejow
Kqip
Sophiee
Fayebella
Zonnetje
Chocolate Cookie
Aziraphale
Sorella
Caramba
Sarah1985
Toet
Highway
Ibbeltje
23 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Wat heb jij standaard in je auto? - Pagina 4 Empty Re: Wat heb jij standaard in je auto?

Bericht  Gast wo 15 feb 2012 - 8:38

- Jerrycan met ruitensproeiervloeistof
- Autopapieren
- TomTom
- M'n muziektas (ja, die hoort daar niet in eigenlijk :P)
- Een scherm voor het raam (maar die krijg ik er niet op, op de een of andere manier)
- Rommel
- Parkeerschijf
- Ruitenkrabber
- Sponzen

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij standaard in je auto? - Pagina 4 Empty Re: Wat heb jij standaard in je auto?

Bericht  Flippin' Bitch wo 15 feb 2012 - 21:52

- Lifehammer
- Zaklamp
- Sleepkabel
- Reservelampjes
- Gevarendriehoek
- Pen en schadeformulier
- Veiligheidshesje
- Vuilniszak (mocht ik ook van mijn verzorgpaard in de modder vallen o.i.d. dan hoef ik niet met mijn vieze kleding op de stoel te gaan zitten)
- Boodschappenkrat
- Slaapzak
- Sleutel voor velgen, om een wiel te kunnen verwisselen.
- Krik
- Parkeerschijf
- Spons
- Ruitenkrabber
- Zachte borstel (lag er al in, handig met sneeuw)

En van levensbelang: veel cd's!
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Jeanette wo 15 feb 2012 - 22:26

Ibbeltje schreef:Ja dat dacht ik dus ook van die papieren, maar veel mensen doen het volgens mij.

Ik betrap me er net op dat ik dat dus ook heb. laughcry Stom!! Verder heb ik een gevarendriehoek, refelecterend vest, van dat dooispul voor mijn ramen, zonnebril (voor als er laagstaande zon is, dan kijk ik daar net in). Kan dus nog veel meer bij zie ik wel!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Rush wo 15 feb 2012 - 22:28

Jeanette schreef:
Ibbeltje schreef:Ja dat dacht ik dus ook van die papieren, maar veel mensen doen het volgens mij.

Ik betrap me er net op dat ik dat dus ook heb. Wat heb jij standaard in je auto? - Pagina 4 394967 Stom!!!
Hoezo? Als je deel 3 maar verstopt hebt, dan is er niks aan de hand.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  PrimaBella wo 15 feb 2012 - 22:42

- ruitontdooi spul
- krabber
- spons
- autopapieren
- EHBO trommel
- hesjes
- lifehammer
- parkeerschijf
- kabels van de tomtom
- doosje kauwgom
- dansschoenen
- pennen
- en een hoop troep als lege flesjes en oude bonnetjes :P

Probleem is ook nog dat alles gewoon 'ergens' in mijn auto ligt. Als ik een scherpe bocht maak hoor ik alles schuiven achterin de auto. Toch maar eens een doosje of krat ofzo aanschaffen! Very Happy
PrimaBella
PrimaBella
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 03-01-11

Bericht  Aziraphale wo 15 feb 2012 - 22:42

Ik heb even gegoogled over de kentekenbewijzen maar weet iemand hoe het zit met de verzekering? Af en toe lees ik nl. dat de verzekering niet uitkeert als je deel I en II niet kunt tonen.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Rush wo 15 feb 2012 - 22:42

Aziraphale schreef:Ik heb even gegoogled over de kentekenbewijzen maar weet iemand hoe het zit met de verzekering? Af en toe lees ik nl. dat de verzekering niet uitkeert als je deel I en II niet kunt tonen.
Waarom zou je deel 1 en 2 niet kunnen tonen?
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Aziraphale wo 15 feb 2012 - 22:43

Rush schreef:
Aziraphale schreef:Ik heb even gegoogled over de kentekenbewijzen maar weet iemand hoe het zit met de verzekering? Af en toe lees ik nl. dat de verzekering niet uitkeert als je deel I en II niet kunt tonen.

Omdat die standaard in mijn auto liggen en als mijn auto dan gejat wordt, zijn ze weg.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Rush wo 15 feb 2012 - 22:45

Aziraphale schreef:
Rush schreef:

Omdat die standaard in mijn auto liggen en als mijn auto dan gejat wordt, zijn ze weg.
Ja zo, er stond geen situatie bij haha. Dus ik dacht al, met een aanrijding of zoiets kan je ze altijd tonen in principe.

Maar ik heb geen idee hoe dat bij mijn verzekering zit. Ik kan niet van iedere auto, autopapieren bij me hebben, dan raak ik ze ook gegarandeerd kwijt. En ik heb altijd zo`n idee dat de kans groter is dat m`n tas een keer gejat wordt, dan m`n auto.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: