Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat heb jij standaard in je auto?

+19
kwak
Rovine
VeryCherry
Rush
Stuiterbal
JustMeDaan
Lejow
Kqip
Sophiee
Fayebella
Zonnetje
Chocolate Cookie
Aziraphale
Sorella
Caramba
Sarah1985
Toet
Highway
Ibbeltje
23 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Wat heb jij standaard in je auto? - Pagina 3 Empty Re: Wat heb jij standaard in je auto?

Bericht  Ibbeltje di 14 feb 2012 - 21:20

Rush :shock: Maar ja aan de andere kant je zal ze maar nodig hebben laughcry
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij standaard in je auto? - Pagina 3 Empty Re: Wat heb jij standaard in je auto?

Bericht  Rush di 14 feb 2012 - 21:20

Hahaha. De enige reden waarom ik ze eruit gehaald heb is omdat ik een nieuwe auto kocht. Anders hadden ze er nog steeds in de kofferbak gelegen.

Oh en er lag ook een lege broodbak al vanaf de zomer in. :P
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Ibbeltje di 14 feb 2012 - 21:21

whaah Rush lekker bezig Very Happy
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Rovine di 14 feb 2012 - 21:57

Oei, volgens mij heb ik best weinig erin liggen. Alleen een krabber en een zeem. Verder zit mijn handschoenenvakje tot de nok aan toe vol met cassettebandjes. Ohja, de gebruiksaanwijzing van de auto zwerft ook nog ergens rond.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Ibbeltje di 14 feb 2012 - 22:07

Rovine> een gevaren driehoek is iig verplicht dacht ik?
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Rush di 14 feb 2012 - 22:12

Ibbeltje schreef:Rovine> een gevaren driehoek is iig verplicht dacht ik?
Nope. Het is pas verplicht als je in een situatie zit waarin je 'm moet gebruiken.

Dus het is wel heel handig om 'm bij je te hebben, want als je in zo`n situatie komt en je hebt 'm niet, dan ben je 'm dus wel verplicht neer te zetten.

Leuk, die regels in NL. Laughing
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Rovine di 14 feb 2012 - 22:14

Mijn vader checkt de auto 1x per jaar na en legt er dan ook spulletjes in, zo nodig. Misschien heb ik hem dus wel, maar weet niet waar hij ligt. Embarassed
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Bericht  Ibbeltje di 14 feb 2012 - 22:14

Rush schreef:
Ibbeltje schreef:Rovine> een gevaren driehoek is iig verplicht dacht ik?
Nope. Het is pas verplicht als je in een situatie zit waarin je 'm moet gebruiken.

Dus het is wel heel handig om 'm bij je te hebben, want als je in zo`n situatie komt en je hebt 'm niet, dan ben je 'm dus wel verplicht neer te zetten.

Leuk, die regels in NL. Laughing

Oh wat vaag zeg en stom. Wie bedenkt dat nou op die manier....als je pech krijgt heb je hem toch niet ineens bij je?
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Ibbeltje di 14 feb 2012 - 22:15

Rovine schreef:Mijn vader checkt de auto 1x per jaar na en legt er dan ook spulletjes in, zo nodig. Misschien heb ik hem dus wel, maar weet niet waar hij ligt. Embarassed

oh haha das handig :P Misschen handig om een keer te checken :P
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Rovine di 14 feb 2012 - 22:15

In Duitsland is het ook verboden zonder benzine langs de weg te staan. Een kannetje extra benzine is dus niet verplicht, maar pas op het moment dat je zonder benzine staat.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Bericht  Rovine di 14 feb 2012 - 22:17

Ibbeltje schreef:
Rovine schreef:Mijn vader checkt de auto 1x per jaar na en legt er dan ook spulletjes in, zo nodig. Misschien heb ik hem dus wel, maar weet niet waar hij ligt. Embarassed

Ik deelde die auto eerst met mijn broertje, dus legde ik er zo min mogelijk zooi in, hoewel ik er nu al 2 jaar alleen in rijd ben ik er nog steeds niet aan gewend. Maar dat houdt hem wel meteen vrij schoon.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Bericht  Ibbeltje di 14 feb 2012 - 22:18

Rovine schreef:In Duitsland is het ook verboden zonder benzine langs de weg te staan. Een kannetje extra benzine is dus niet verplicht, maar pas op het moment dat je zonder benzine staat.

ja oke maar dat kan je zelf nog beetje in de hand houden met op tijd tanken:P Met pech komen te staan kan je niet altijd weten :P

Oow en in Duitsland zijn ook die hesjes verplicht toch?
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Ibbeltje di 14 feb 2012 - 22:18

Rovine schreef:
Ibbeltje schreef:

Ik deelde die auto eerst met mijn broertje, dus legde ik er zo min mogelijk zooi in, hoewel ik er nu al 2 jaar alleen in rijd ben ik er nog steeds niet aan gewend. Maar dat houdt hem wel meteen vrij schoon.

haha ja dat scheelt wel of je hem moet delen of niet en wat voor type de ander is :P (qua rotzooi :P)
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  JustMeDaan wo 15 feb 2012 - 1:10

Ibbeltje schreef:
Rovine schreef:In Duitsland is het ook verboden zonder benzine langs de weg te staan. Een kannetje extra benzine is dus niet verplicht, maar pas op het moment dat je zonder benzine staat.

ja oke maar dat kan je zelf nog beetje in de hand houden met op tijd tanken:P Met pech komen te staan kan je niet altijd weten :P

Oow en in Duitsland zijn ook die hesjes verplicht toch?

De hesjes zijn zeker in Duitsland en Oostenrijk verplicht. Daarom heb ik er 4, en das eigenlijk nog 1 te weinig, want ze zijn verplicht voor elke passagier in de auto. Nu rijd ik bijna nooit met 5 erin, maar op vakantie dus wel eens zodat we maar met 1 auto hoeven te rijden ipv 2.

JustMeDaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  kwak wo 15 feb 2012 - 2:11

-startkabels
-thuiskomertje incl krik en andere band-verwissel-benodigdheden
-draagdoek
-buggy (lekker dubbel)
-cd's
-blauwe pakeerschijf
-100 pennen Wink
-zonnebril
-ijskrabber
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Gast wo 15 feb 2012 - 2:16

pfff ik heb heel m`n auto vol rommel liggen dus hetgeen wat ik weet:

- Diverse krabbers
- Diverse kaarten
- Paraplu`s
- 2 folie`s voor als het vriest voor het raam te leggen
- EHBO trommel
- Brandblusser
- Veiligheidsvestje
- Gevarendriehoek
- Doosjes met reservelampjes en zekeringetjes
- Parkeerschijf
- muntje voor in de winkelwagen
- cd`s
- Zaklampje
- pennen

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 15 feb 2012 - 6:08

Verbanddoos
Fluoriserend vestje
Gevarendriehoek
Blusdeken
Ijskrabber
Een spons en een trekker om de condens mee van de ramen te halen
Parkeerschijf
Reservelampjes
Zo'n zilvere deken voor de vorst

Meer troep dit, maar ligt ook standaard in mijn auto;
Boodschappentas
Kauwgom
Hoesje met cd's
Pen

Ik wil nog graag wat ISO dekens hebben, die ga ik binnenkort echt aanschaffen.

Gast
Gast

Bericht  Aziraphale wo 15 feb 2012 - 6:17

Ohja, mijn vriend heeft alle spullen uit het krat uitgestald (behalve het geld) en er een foto van gemaakt en deze gelamineerd Wink Zo weten we precies wat erin zit. Vond het echt een goed idee en hij zei dat hij het idee juist van mijn zelfgemaakte leskisten voor school had Very Happy
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Ibbeltje wo 15 feb 2012 - 6:21

EN waar laat je die foto Aziraphale, op de krat??

Ja die iso dekens (die goud/zilveren bedoel je?) is wel handig ja en blijkbaar niet duur bij de action.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Aziraphale wo 15 feb 2012 - 6:41

Die foto ligt bovenop in het krat (zit een deksel op het krat). Erg handig want dat ding zit propvol en anders zoek je je een ongeluk naar iets wat er mss niet is Wink
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Ibbeltje wo 15 feb 2012 - 6:45

Aziraphale schreef:Die foto ligt bovenop in het krat (zit een deksel op het krat). Erg handig want dat ding zit propvol en anders zoek je je een ongeluk naar iets wat er mss niet is Wink

aah oke een deksel op de krat vandaar Very Happy Maar goed ik weet wel wat ik in mijn doos heb zitten...heb ook een doorschijnende doos :P
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 15 feb 2012 - 8:31

Ibbeltje schreef:

Ja die iso dekens (die goud/zilveren bedoel je?) is wel handig ja en blijkbaar niet duur bij de action.

Die bedoel ik inderdaad. Iedere keer als ik bij Action kom zie ik ze niet, maar blijf stug volhouden want ze hebben ze inderdaad regelmatig voor erg weinig geld.

Gast
Gast

Bericht  Ibbeltje wo 15 feb 2012 - 8:34

Jaya schreef:
Ibbeltje schreef:

Die bedoel ik inderdaad. Iedere keer als ik bij Action kom zie ik ze niet, maar blijf stug volhouden want ze hebben ze inderdaad regelmatig voor erg weinig geld.

Ik vergeet telkens om daar voor te gaan kijken.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 15 feb 2012 - 8:35

Haha ja dat kan ook Wink

Gast
Gast

Bericht  Roxi3 wo 15 feb 2012 - 8:36

- autopapieren
- cd's
- autoradio
- reserve lampjes
- gevarendriehoek
- veiligheidshesjes
- parkeerschijf
- ijskrabber
- ruitenwisservloeistof

en nog wat schoonmaakmiddelen in de kofferbak.

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: