Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Schaamtelijke actie van mezelf!

+8
Ella
silly-one
Aziraphale
Susan
Printje
Davinia
Jeanette
Silva
12 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Schaamtelijke actie van mezelf! - Pagina 2 Empty Re: Schaamtelijke actie van mezelf!

Bericht  _Muppit di 14 feb 2012 - 9:15

Spetterdespat schreef:
_Muppit schreef:
Spetterdespat schreef:En zo heeft dat een keer mijn oproep baantje gekost.
Ze belden mij op met de vraag of ik die middag kon werken. Ik had al plannen. De volgende dag moest ik wel werken, stond al geruime tijd op de planning, maar toen ik daar kwam, stond mijn naam niet meer op het plan bord. Toen ik er naar vroeg zeiden ze van: gister niet kunnen werken betekend hier dat je niet weer hoeft te komen.

Met andere woorden, je moest daar hoe dan ook altijd beschikbaar zijn, zelfs op de dag die je eigenlijk niet ingepland stond!

Dat zou ik echt héééél raar vinden! Je bent toch niet ingeplant? Je kunt toch niet alles afwijzen omdat je misschien wel eens zou moeten werken.

Dat vond ik ook. Ook kon ik niet diensten ruilen, mocht niet als oproepkracht etc.

Diensten ruilen snap ik nog. Als je gebeld wordt en aangeeft dat je kunt snap ik dat je moet komen werken (als het daadwerkelijk oproepwerk is). Ze roepen je niet voor niets op. Tenzij er natuurlijk iets ontzettend ongeloofelijk dringends tussen komt.
Maar het moet niet zo zijn dat je 24/7 beschikbaar bent en altijd maar moet kunnen!
_Muppit
_Muppit
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 273
Punten : 364
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schaamtelijke actie van mezelf! - Pagina 2 Empty Re: Schaamtelijke actie van mezelf!

Bericht  Caramba di 14 feb 2012 - 9:22

_Muppit schreef:
Spetterdespat schreef:
_Muppit schreef:
Ze belden mij op met de vraag of ik die middag kon werken. Ik had al plannen. De volgende dag moest ik wel werken, stond al geruime tijd op de planning, maar toen ik daar kwam, stond mijn naam niet meer op het plan bord. Toen ik er naar vroeg zeiden ze van: gister niet kunnen werken betekend hier dat je niet weer hoeft te komen.

Met andere woorden, je moest daar hoe dan ook altijd beschikbaar zijn, zelfs op de dag die je eigenlijk niet ingepland stond!

Dat zou ik echt héééél raar vinden! Je bent toch niet ingeplant? Je kunt toch niet alles afwijzen omdat je misschien wel eens zou moeten werken.

Dat vond ik ook. Ook kon ik niet diensten ruilen, mocht niet als oproepkracht etc.

Diensten ruilen snap ik nog. Als je gebeld wordt en aangeeft dat je kunt snap ik dat je moet komen werken (als het daadwerkelijk oproepwerk is). Ze roepen je niet voor niets op. Tenzij er natuurlijk iets ontzettend ongeloofelijk dringends tussen komt.
Maar het moet niet zo zijn dat je 24/7 beschikbaar bent en altijd maar moet kunnen!

Ik werd gebeld met de vraag of ik kon werken, mijn antwoord was nee, had al plannen. En de volgende dag moest ik wel werken, zo stond het op de planning, alleen bij mijn komst was het weggehaald
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  _Muppit di 14 feb 2012 - 9:25

Spetterdespat schreef:
_Muppit schreef:
Spetterdespat schreef:
_Muppit schreef:

Ik werd gebeld met de vraag of ik kon werken, mijn antwoord was nee, had al plannen. En de volgende dag moest ik wel werken, zo stond het op de planning, alleen bij mijn komst was het weggehaald

Weet ik Schaamtelijke actie van mezelf! - Pagina 2 561177 ! Maar je gaf aan dat je ook geen diensten mocht ruilen, ik maakte daaruit op dat je dat raar vind. Daar was mijn reactie dan ook op gebaseerd Wink !
Verder ook raar dat ze dat dan niet meteen zeggen Rolling Eyes.
_Muppit
_Muppit
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 273
Punten : 364

Bericht  Silva di 14 feb 2012 - 9:55

Puk schreef:Ik zit ook in de invalpool 3 dagen per week, maar ik zeg nooit nee, je bent dan dief van je eigen portemonnee toch;-) Ik vind het een ideaal baantje, om half 4-4 uur naar huis, en toch goed verdienen, heerlijk!

Dat is dus eigenlijk de tegenkant ja. Het is aan de ene kant misschien soms rotwerk, zoals vandaag als ik er met bakken tegenop zie, maar tegelijkertijd ben je vrijwel altijd op tijd klaar, heb je geen verplichtingen tot de volgende dag, geen handelingsplannen schrijven, oudergesprekken voeren, etc... en je krijgt best goed betaald... morgen sta ik dus ook weer fris en fruitig voor de klas! Wink
Silva
Silva
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 190
Punten : 265
Registratiedatum : 08-12-10

Bericht  Caramba di 14 feb 2012 - 18:13

Dat was trouwens mijn eerste oproepbaantje.

Daarna heb ik nooit meer problemen gehad als oproepkracht. Werkte al voor meerdere instanties, dus kon duidelijk aangeven wanneer ik beschikbaar was en wanneer ik niet kon, oftewel graag een dagje voor mijzelf wilde, wat ook erg belangrijk is.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  Tsjip wo 15 feb 2012 - 1:56

Silva schreef:
Puk schreef:Ik zit ook in de invalpool 3 dagen per week, maar ik zeg nooit nee, je bent dan dief van je eigen portemonnee toch;-) Ik vind het een ideaal baantje, om half 4-4 uur naar huis, en toch goed verdienen, heerlijk!

Dat is dus eigenlijk de tegenkant ja. Het is aan de ene kant misschien soms rotwerk, zoals vandaag als ik er met bakken tegenop zie, maar tegelijkertijd ben je vrijwel altijd op tijd klaar, heb je geen verplichtingen tot de volgende dag, geen handelingsplannen schrijven, oudergesprekken voeren, etc... en je krijgt best goed betaald... morgen sta ik dus ook weer fris en fruitig voor de klas! Wink

Het invallen heeft echt z'n voordelen en z'n nadelen. Lekker op tijd klaar, 's avonds niets hoeven doen, geen gesprekken enz. enz. enz. Maar de onzekerheid qua werk en dus ook qua inkomsten is een heel groot nadeel!

Maar ik heb de telefoon ook wel eens laten gaan hoor! Vooral als ze 's morgens bellen... Verschrikkelijk is dat! Ik laat 'm dan niet altijd gaan hoor maar heb het wel eens gedaan. Dat deed ik dan vooral als ik heel slecht had geslapen of als ik de rest van de week al meerdere dagen had staan. Voor mij vaak 10 anderen en zo niet dan bellen ze nog wel een keer Wink

Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: