Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Schaamtelijke actie van mezelf!

+8
Ella
silly-one
Aziraphale
Susan
Printje
Davinia
Jeanette
Silva
12 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Schaamtelijke actie van mezelf! Empty Schaamtelijke actie van mezelf!

Bericht  Silva ma 13 feb 2012 - 20:14

Oh jee, ik heb een uur geleden een schaamtelijke actie begaan. Voor 't eerst in mijn leven! Ik heb gedaan alsof ik al voorzien was van werk, zodat ik niet hoefde te werken vandaag. Ik werk als invaller (leerkracht v.s.o.) in verschillende pools, dus mijn baas denkt gewoon dat ik vandaag in een andere stad werk voor een andere pool, terwijl ik dus gewoon thuis zit. Gelukkig woont hij absoluut niet bij mij om de hoek.

Goed, het is voor de eerste en (heb ik mijzelf beloofd) tevens de laatste keer dat zoiets gebeurt, want ik vind het zo stom als mensen het niet op kunnen brengen om te werken! Doe ik het verdorie zelf...

De reden? Geen idee. Ik denk dat 't hiermee te maken heeft: ik hou er niet van om 's ochtends pas te horen te krijgen waar ik heen moet. Dat vind ik te spannend ofzo. De afgelopen paar maanden wist ik gewoon een week van te voren waar ik heen moest. En nu plotseling niet wetend waar je heen moet laat me blijkbaar een beetje in paniek raken.

Heel vreemd.

Oke, ik hoef geen ononderbouwende kritiek, want ik vind mezelf al stom genoeg, maar iemand die tips heeft of iets herkent misschien?
Silva
Silva
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 190
Punten : 265
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schaamtelijke actie van mezelf! Empty Re: Schaamtelijke actie van mezelf!

Bericht  Gast ma 13 feb 2012 - 20:42

Ochja, bij zoiets vreselijks als invalpool zou ik dat ook klaarkrijgen. Lijkt me echt niks!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 13 feb 2012 - 20:49