1 Maand voorbij...
+3
TGR
woezel
Stuiterbal
7 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: 1 Maand voorbij...
Fijn om te horen dat het al iets beter met je gaat. Ik denk dat gister een soort 'breekpunt' voor je geweest is. Je mag me altijd pm-en als je er behoefte aan hebt.
Gast- Gast
Carrie schreef:Oh Zusje heb je dat gedaan, wow vind ik helemaal niks voor jou! Wat erg dat jij hem vertrouwde daarmee en hij jou gewoon in de zeik heeft genomen. Zeer slecht en heel gevaarlijk.
+1
Ik had dit ook niet verwacht van Zusje! Niet dat het verder wat uit maakt, want gebeurd is gebeurd en je bent er een ervaring rijker mee, maar let wel goed op jezelf he Zusje! Loop jezelf niet voorbij. Denk aan jezelf! Gelukkig voel je je nou al wat beter!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Lief allemaal bedankt, ook voor de pm's . Drie keer raden wie me net sms'te of ik zijn Valentijn wilde zijn... *zucht* Ik heb teruggesms't 'alleen als ik je zie' hahaha toen belde die sukkel gelijk ja ja... Kan dus blijkbaar wel. Ik was aan het rijden dus vroeg of ik hem zo kon terug bellen. Tuurlijk, zegt hij. Dus ik zo 'ja? neem je dan op?' Ik was geloof ik niet op mijn vriendelijkst. Hij stelde voor om van het weekend wat te gaan doen en vroeg wanneer ik tijd had dus ik gaf aan wanneer maar toen kwam hij weer met 'ja dan kijken we wel even'. Gelijk weer ingekopt dat dat de vorige keer ook zo was en ik niets meer hoorde, dat als hij wacht tot vrijdagmiddag, ik al andere plannen heb en mijn interesse daalt naar mate ik hem niet meer zie, dat ik dat jammer vind. Ja, toen viel meneer wel even stil... Tja, er is elke keer wel wat, ben er wel klaar mee.
Met vlagen was ik nog wat sjaggo vandaag maar het gaat allemaal op zich wel weer. Vanmiddag nog wat tips gekregen voor mijn werk, ga daar zo maar eens aanzitten. Eerst eens een goede stevige maaltijd voor mezelf klaarmaken, dat kan ik wel gebruiken.
Met vlagen was ik nog wat sjaggo vandaag maar het gaat allemaal op zich wel weer. Vanmiddag nog wat tips gekregen voor mijn werk, ga daar zo maar eens aanzitten. Eerst eens een goede stevige maaltijd voor mezelf klaarmaken, dat kan ik wel gebruiken.
Gast- Gast
Sunprincess schreef:Alles is al gezegd maar ik wil je toch een dikke knuffel geven
ik ook!
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: