Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DagCafé

+18
Burn
Merai
Sjaantje
GreenGrass
Caroow
Lejow
Jade
Stuiterbal
Suus
Rush
Pompoen
VeryCherry
Lotus
Snoes
Ibbeltje
Toet
Alex
Erin
22 plaatsers

Pagina 37 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 37 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast wo 15 feb 2012 - 0:50

Rush schreef:
Smikkell schreef:
Bruce schreef:
Rush schreef:Mijn ouders hadden vroeger 4 kinderen en geen auto. En boodschappen hadden we ook in huis :P
+1
Wij hadden thuis vijf kinderen, ouder enkelvoud en nooit een auto gehad. Wel boodschappen en ik moest een tyfuseind fietsen naar zwemles omdat het daar goedkoper was.
Haha. Ik mocht ook nooit op een dure sport.

Heel vroeger hadden m`n ouders wel een auto en toen een oom van m`n vader overleed kregen ze weer een auto, maar toen was ik al 11 ofzo. Mijn moeder deed alles lopend met ons en op de fiets als wij op school/kinderdagverblijf waren.
Zo ging dat bij ons thuis ook, wij hebben ook nooit een auto gehad totdat ik 17 was ofzo. Alleen wij waren met z'n vieren thuis.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast wo 15 feb 2012 - 0:50

Lily schreef:Ik snap wel dat ibbel een auto heeft, het is voor haar anders geen doen met werk e.d. En ja oke ze heeft het niet breed maar ze heeft hier nooit om gratis kleding gevraagd. Ze heeft inderdaad een topic geopend maar wat is daar mis mee. En zijn hier meerdere topics geopend met mensen die bepaalde kleding hier goedkoper hoopte te scoren.
Jij leest alle PM's voor ze ze verstuurd?

Gast
Gast

Bericht  Rush wo 15 feb 2012 - 0:50

Oh, wel een kerk zie ik op Google. Ghehe! DagCafé - Pagina 37 166342
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Gast wo 15 feb 2012 - 0:51

Roza schreef:Voor mij is het meeste ook dichterbij met de auto dan de fiets. Simpelweg omdat wij zo goed als naast de snelweg wonen.
Met de fiets is het meeste verder weg dan met de auto. Dus waarom zou dat bij Ibbeltje niet zo kunnen zijn?
Niet voor alles is een binnendoor-route.
Wie zegt waar dat het niet zo zou kunnen zijn? Ik weet waar Ibbel woont en ik weet dat het niet te vergelijken is met de grote stad waar ik woon.

Gast
Gast

Bericht  Roza wo 15 feb 2012 - 0:52

Wij hadden vroeger ook geen auto en ik heb hem als kind zijnde nooit gemist, ik wist immers niet beter. Wij deden alles lopend of met de fiets. Fietsen vond ik toen zelfs leuk, dat is nu wel anders. Nu hebben mijn ouders wel een auto, maar gebruiken hem zelden. Zij doen nog steeds alles lopend en met de fiets. Ik daarin tegen ga nog met de auto naar de buren bij wijze van spreken.. Ik heb mijn fiets al maaaaanden niet meer gebruikt.

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Bericht  Gast wo 15 feb 2012 - 0:53

Moest je bij Schermer zwemmen? laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 15 feb 2012 - 0:53

Rush schreef:Maargoed. Ik wil niet eens zonder auto, helemaal niet nu ik niet meer in een fatsoenlijk dorp woon, maar in een gat met 4 huizen en een kerk.

*niet eens een kerk*.
Niet zonder auto WILLEN, is het probleem niet. Dat is een keus die iedereen zelf mag maken. Alleen als je geen geld hebt voor kleding of boodschappen, of in de schulden zit, dan snap ik niet altijd de keus om wel een auto te hebben. Het hebben van een auto is niet altijd noodzaak.

Gast
Gast

Bericht  Rush wo 15 feb 2012 - 0:54

Smikkell schreef:
Rush schreef:Maargoed. Ik wil niet eens zonder auto, helemaal niet nu ik niet meer in een fatsoenlijk dorp woon, maar in een gat met 4 huizen en een kerk.

*niet eens een kerk*.
Niet zonder auto WILLEN, is het probleem niet. Dat is een keus die iedereen zelf mag maken. Alleen als je geen geld hebt voor kleding of boodschappen, of in de schulden zit, dan snap ik niet altijd de keus om wel een auto te hebben. Het hebben van een auto is niet altijd noodzaak.
Klopt, ik weet dat dat het probleem niet is. Maar ik wilde toch even zeggen dat ik er niet zonder wil. :P
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 15 feb 2012 - 0:56

nee haar PMs lees ik niet nee maar ik weet wat dat ze een topic heeft geopend met de vraag of iemand nog kleding te koop had. Maar ik ga nu uit deze discussie.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 15 feb 2012 - 0:56

Reva schreef:Moest je bij Schermer zwemmen? laughcry
Daar heb ik wel afgezwommen.

De tweede keer haalde in het niet omdat ik verkouden was. Toen mocht ik het later opnieuw doen tijdens het afzwemmen van de Jehovak-kindjes. In een ander bad. Echt zo stom zonder enige vorm van feest. Ik vond het zo verschrikkelijk.. laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 15 feb 2012 - 0:57

Lily schreef:nee haar PMs lees ik niet nee maar ik weet wat dat ze een topic heeft geopend met de vraag of iemand nog kleding te koop had. Maar ik ga nu uit deze discussie.

Misschien moet je te term 'nooit' dan niet te snel gebruiken. Ik post het niet zomaar.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 15 feb 2012 - 0:57

Ik vind het nog steeds beschamend dat wij hier twee auto's voor de deur hebben staan. Destijds voor gekozen omdat mijn vriend een betere auto wilde omdat hij veel op de weg zat en ik toen zijn oude auto heb overgenomen omdat ik doordeweeks in Hengelo werkte en in het weekend in Maastricht was en die verbinding met de auto een stuk beter te doen was dan met het OV. Maar nu wordt mijn auto eigenlijk zo goed als niet meer gebruikt en toch staat 'ie er nog. Probleem is alleen dat 'ie te oud is om nog fatsoenlijk te verkopen (ik denk niet dat ik er nog 1000 euro voor kan krijgen), maar dat 'ie nog te goed is om naar het stort te brengen. En dus staat 'ie hier nog steeds en gebruik ik 'm af en toe omdat 'ie er nou eenmaal staat.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 15 feb 2012 - 0:58

Rush schreef:
Smikkell schreef:

*niet eens een kerk*.
Klopt, ik weet dat dat het probleem niet is. Maar ik wilde toch even zeggen dat ik er niet zonder wil. :P
Had niet anders verwacht. Mocht je nooit meer auto rijden, dan wil je hem iig nog op de oprit hebben staan laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 15 feb 2012 - 1:01

Smikkell schreef:

De tweede keer haalde in het niet omdat ik verkouden was. Toen mocht ik het later opnieuw doen tijdens het afzwemmen van de Jehovak-kindjes. In een ander bad. Echt zo stom zonder enige vorm van feest. Ik vond het zo verschrikkelijk.. laughcry

Ik moest van zwemles af dat omdat ik panisch werd van die zwemleraar laughcry Andere kindjes konden niet meer goed zwemmen door mijn gegil.: Hij duwde mij in het water omdat ik niet wilde en toen ben ik gaan gillen totdat de les voorbij was nerd Toen heeft hij, is mij verteld, gezegd dat ik niet meer mocht komen, waarop mijn ouders uiteraard hebben gezegd dat ze dat ook niet meer wilden angel

Gast
Gast

Bericht  Rush wo 15 feb 2012 - 1:02

Smikkell schreef:
Rush schreef:
Smikkell schreef:

*niet eens een kerk*.
Had niet anders verwacht. Mocht je nooit meer auto rijden, dan wil je hem iig nog op de oprit hebben staan DagCafé - Pagina 37 394967
Hahaha. Nou, als ik niet meer zou kunnen autorijden, dan zou ik er ook niet 1 op de oprit willen. Zo erg ben ik nou net weer niet :P
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 15 feb 2012 - 1:03

Reva schreef:
Smikkell schreef:

Ik moest van zwemles af dat omdat ik panisch werd van die zwemleraar laughcry Andere kindjes konden niet meer goed zwemmen door mijn gegil.: Hij duwde mij in het water omdat ik niet wilde en toen ben ik gaan gillen totdat de les voorbij was nerd Toen heeft hij, is mij verteld, gezegd dat ik niet meer mocht komen, waarop mijn ouders uiteraard hebben gezegd dat ze dat ook niet meer wilden angel
Zullen we hem opzoeken en hem even onder duwen? Twisted Evil

Ik weet de namen nog van die van mij. Ik vond ze tof!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 15 feb 2012 - 1:07

Mijn neefje zou dus moeten fietsen naar Medemblik of wieringerwerf om op school te komen. Ik had iemand in de klas uit Opperdoes, die elke dag op de fiets naar school kwam. Zelf fietste ik altijd mee naar Abbekerk, omdat mijn vriendje daar woonde.
Eigenlijk moest een groot deel van mijn klas elke dag best een stuk fietsen.

Mijn zus moest alleen de straat overtsteken om bij de Prisma te komen laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 15 feb 2012 - 1:10

Ik vond meefietsen naar Westwoud altijd al heel nobel van mezelf laughcry Maar ja ik woonde dan ook achter jouw mibbelbare school :P

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 15 feb 2012 - 1:12

Reva schreef:Ik vond meefietsen naar Westwoud altijd al heel nobel van mezelf laughcry Maar ja ik woonde dan ook achter jouw mibbelbare school :P
Nobele ros.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 15 feb 2012 - 1:15

Mijn vader woonde in Benningbroek. Daar fietse ik ook regelmatig heen. Ook deed ik daar bollen pellen, net als in Berkhout. Sijbekarspel ook op de fiets. Ik was een held!

Edit: en Midwoud, om daar de vogels te voeren en de egels te verschonen.. laughcry

Laatst aangepast door Smikkell op wo 15 feb 2012 - 1:16; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  ExpressoB wo 15 feb 2012 - 1:15

Naar de middelbare school moest ik ook altijd fietsen, 4 jaar lang, door weer en wind, uur heen en smiddags uur terug.
Heb 3 fietsen in de schuur staan, 1 fiets is gammel en lekke banden, fiets 2 heeft lekke band(en) en mijn mountainbike, fiets ik alleen op als het mooi weer is en het uitkomt.
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Gast wo 15 feb 2012 - 1:15

Ik heb nog nooit van Westwoud gehoord Embarassed

Gast