DagCafé
+18
Burn
Merai
Sjaantje
GreenGrass
Caroow
Lejow
Jade
Stuiterbal
Suus
Rush
Pompoen
VeryCherry
Lotus
Snoes
Ibbeltje
Toet
Alex
Erin
22 plaatsers
Pagina 39 van 40
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: DagCafé
Eens.Reva schreef:Lily schreef:Oke een feit is dat de ouders van Ibbeltje zo lief waren om geld voor te schieten zodat ze een andere auto konden kopen. En heb jij haar Pm`s dan wel gelezen, omdat ze volgens jou om gratis kleding vroeg?
Nee, maar wel de mijne. En ik vind dat het niet aan jou is om te zeggen hoe Ibbel aan het geld komt, vraagt ook niemand.
Ik vroeg niet om een verklaring wat betreft het geld. Die hoeft Ibbel ook aan niemand te geven.
Gast- Gast
Verjaardag van vader oppaskinderen.ExpressoB schreef:Smikkell schreef:Ik moet vandaag nog even naar de stad. Niet zoveel zin in.
Vind het zo moeilijk om voor sommige mensen een cadeau te vinden.
Voor wie moet je wat kopen? en voor welke gelegenheid?
Gast- Gast
tot zover ik weet heeft ze een topic geopend waarbij ze vroeg om kleding in haar maat maar ze wou er wel voor betalen.
Gast- Gast
Bruce schreef:
Gooi er eens iets leuks in, dan kan lily dr mond hierover weer houden
Laatst aangepast door Reva op wo 15 feb 2012 - 1:42; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Dat betalen heb ik dan even gemist. Sites die werden gegeven van nieuwe goedkope broeken werden afgewezen omdat ze er echt geen geld voor had.Lily schreef:tot zover ik weet heeft ze een topic geopend waarbij ze vroeg om kleding in haar maat maar ze wou er wel voor betalen.
Gast- Gast
Nu de sneeuw weg is, heb ik ineens zo'n zin in de zomer! En ik mis de tijd waarin ik nog studeerde en mijn vriend al werkte. De tijd waarin ik lange vakanties had en op een mooie dag lekker de hele dag kon gaan fietsen en dan lunchen ergens in het gras langs het water.
Gast- Gast
Bruce schreef:Nu de sneeuw weg is, heb ik ineens zo'n zin in de zomer! En ik mis de tijd waarin ik nog studeerde en mijn vriend al werkte. De tijd waarin ik lange vakanties had en op een mooie dag lekker de hele dag kon gaan fietsen en dan lunchen ergens in het gras langs het water.
Gast- Gast
Nou, dan zal ik even iets leuks vertellen. Mijn neefje is jarig.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Die uit Canada?Rush schreef:Nou, dan zal ik even iets leuks vertellen. Mijn neefje is jarig.
gefeliciteerd!!!
Gast- Gast
Oh en wie bedenkt er een geniale vertaling naar het Nederlands van de volgende zin?
we believe in redefining beauty under the overarching theme that everyone is beautiful, and to be a super model all you really need to be is a super person.
we believe in redefining beauty under the overarching theme that everyone is beautiful, and to be a super model all you really need to be is a super person.
Gast- Gast
Nee, die niet. Mijn 'eerste' neefje, gewoon lekker dichtbij. Hij is 5 geworden.Smikkell schreef:Die uit Canada?Rush schreef:Nou, dan zal ik even iets leuks vertellen. Mijn neefje is jarig.
gefeliciteerd!!!
Rush- Lady Post-a-lot
Is het saai om m`n vriend seizoenen van Bones te vragen voor m`n verjaardag?
Rush- Lady Post-a-lot
als dat iets is wat je graag wilt dan vind ik het niet raar. Moet een vrouw dan perse sieraden of bloemen vragen
Gast- Gast
Schoonheid zit van binnen. Punt.Bruce schreef:Oh en wie bedenkt er een geniale vertaling naar het Nederlands van de volgende zin?
Gast- Gast
Dus je kan ook echt naar het feestje. Wat heb je voor hem gekocht? Was die tractor voor hem?Rush schreef:Nee, die niet. Mijn 'eerste' neefje, gewoon lekker dichtbij. Hij is 5 geworden.Smikkell schreef:Die uit Canada?Rush schreef:Nou, dan zal ik even iets leuks vertellen. Mijn neefje is jarig.
gefeliciteerd!!!
Gast- Gast
Nee, iets met een stekker.Lily schreef:als dat iets is wat je graag wilt dan vind ik het niet raar. Moet een vrouw dan perse sieraden of bloemen vragen
Gast- Gast
Smikkell schreef:Nee, iets met een stekker.Lily schreef:als dat iets is wat je graag wilt dan vind ik het niet raar. Moet een vrouw dan perse sieraden of bloemen vragen
Of vispaté.
Gast- Gast
Huh? Hoe werkt dat dan?Smikkell schreef:Ik ben ook echt zo hard toe aan de zomer. Alleen mijn lichaam nog niet!
Rush gefeliciteerd!
Gast- Gast
Bruce schreef:Huh? Hoe werkt dat dan?Smikkell schreef:Ik ben ook echt zo hard toe aan de zomer. Alleen mijn lichaam nog niet!
Rush gefeliciteerd!
Gast- Gast
Whaha ik denk niet dat de klant daarmee akkoord is.Smikkell schreef:Schoonheid zit van binnen. Punt.Bruce schreef:Oh en wie bedenkt er een geniale vertaling naar het Nederlands van de volgende zin?
we believe in redefining beauty under the overarching theme that everyone is beautiful, and to be a super model all you really need to be is a super person.Niet mee eens trouwens
Gast- Gast
Reva schreef:Smikkell schreef:Nee, iets met een stekker.Lily schreef:als dat iets is wat je graag wilt dan vind ik het niet raar. Moet een vrouw dan perse sieraden of bloemen vragen
Of vispaté.
Gast- Gast
Ja, vanmiddag uit m`n werk eerst m`n vriend ophalen en dan direct door naar zijn verjaardag. Ik heb een puzzel van Cars gekocht, al in december, met korting hahaha. Ja die tractor was ook voor hem,Smikkell schreef:Dus je kan ook echt naar het feestje. Wat heb je voor hem gekocht? Was die tractor voor hem?Rush schreef:Nee, die niet. Mijn 'eerste' neefje, gewoon lekker dichtbij. Hij is 5 geworden.Smikkell schreef:Die uit Canada?Rush schreef:Nou, dan zal ik even iets leuks vertellen. Mijn neefje is jarig.
gefeliciteerd!!!
Rush- Lady Post-a-lot
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 39 van 40
Permissies van dit forum: