Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DagCafé

+18
Burn
Merai
Sjaantje
GreenGrass
Caroow
Lejow
Jade
Stuiterbal
Suus
Rush
Pompoen
VeryCherry
Lotus
Snoes
Ibbeltje
Toet
Alex
Erin
22 plaatsers

Pagina 40 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 40 Empty Re: DagCafé

Bericht  Rush wo 15 feb 2012 - 1:52

Bruce schreef:
Reva schreef:
Smikkell schreef:
Lily schreef:als dat iets is wat je graag wilt dan vind ik het niet raar. Moet een vrouw dan perse sieraden of bloemen vragen :P
Nee, iets met een stekker.

Of vispaté.
DagCafé - Pagina 40 394967
Hahahaha. Ik krijg ook al een sieraad, maar er moet nog iets bij zegtie steeds.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast wo 15 feb 2012 - 1:55

Maar waarom niet gewoon vertalen dan Bruce?

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 15 feb 2012 - 1:56

Bruce schreef:
Smikkell schreef:
Bruce schreef:Oh en wie bedenkt er een geniale vertaling naar het Nederlands van de volgende zin?

we believe in redefining beauty under the overarching theme that everyone is beautiful, and to be a super model all you really need to be is a super person.
Schoonheid zit van binnen. Punt. Niet mee eens trouwens DagCafé - Pagina 40 394967
Whaha ik denk niet dat de klant daarmee akkoord is.
Vooral omdat ze het hebben over een nieuwe betekenis geven aan het woord schoonheid. Echte schoonheid is van binnen is al zo oud als de weg naar Rome :P *denkt verder*

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 15 feb 2012 - 1:57

Reva schreef:Maar waarom niet gewoon vertalen dan Bruce?
DagCafé - Pagina 40 394967 Geef jij eens 'gewoon' een vertaling van deze zin dan...

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 15 feb 2012 - 1:58

Het probleem is dat een relatief letterlijke vertaling gewoon zwaar belabberd klinkt in het Nederlands en het is voor een merk dat zich juist wil profileren door zijn inspirerende productteksten.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 15 feb 2012 - 2:02

Bruce schreef:
DagCafé - Pagina 40 394967 Geef jij eens 'gewoon' een vertaling van deze zin dan...
Als uitgangspunt nemen ze dat iedereen mooi is. En dat een model eigenlijk pas echt mooi is als ze ook een mooi persoonlijkheid heeft. Schoonheid gaat niet allleen om de buitenkant. Een model is eigenlijk ook pas echt mooi, als ze ook van binnen mooi is.

Of.. dat om eebn supermodel te zijn een mooi innerlijk al genoeg is en uiterlijk daar niet toe doet.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 15 feb 2012 - 2:14

Smikkell schreef:
Bruce schreef:
Als uitgangspunt nemen ze dat iedereen mooi is. En dat een model eigenlijk pas echt mooi is als ze ook een mooi persoonlijkheid heeft. Schoonheid gaat niet allleen om de buitenkant. Een model is eigenlijk ook pas echt mooi, als ze ook van binnen mooi is.

Of.. dat om eebn supermodel te zijn een mooi innerlijk al genoeg is en uiterlijk daar niet toe doet.
Hmm ja ik snap waar je heen wilt. Ben dankzij jouw input nu gekomen tot:

iedereen is mooi. wij geloven in een nieuwe betekenis van het woord schoonheid: aan de basis van ware schoonheid ligt een stralende persoonlijkheid.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 15 feb 2012 - 2:14

Bruce schreef:
Smikkell schreef:
Bruce schreef:Oh en wie bedenkt er een geniale vertaling naar het Nederlands van de volgende zin?

we believe in redefining beauty under the overarching theme that everyone is beautiful, and to be a super model all you really need to be is a super person.
Schoonheid zit van binnen. Punt. Niet mee eens trouwens DagCafé - Pagina 40 394967
Whaha ik denk niet dat de klant daarmee akkoord is.
Gezien de heersende gedachte dat iedereen mooi is, geloven wij in het opnieuw definieren van schoonheid?

Wij geloven in het opnieuw definieren van schoonheid, geïnspireerd/gebaseerd op het hedendaags dominant/aanwezig ideaal/onderwerp dat iedereen mooi is?

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 15 feb 2012 - 2:16

Bruce schreef:
Smikkell schreef:
Bruce schreef:

iedereen is mooi. wij geloven in een nieuwe betekenis van het woord schoonheid: aan de basis van ware schoonheid ligt een stralende persoonlijkheid.

Dat klinkt goed toch Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 15 feb 2012 - 2:20

Ik heb lekker de weegafspraak -ja alweer- afgezegd van morgen angel Hoef me nu toch niet meer aan die afspraken te houden laughcry

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje wo 15 feb 2012 - 2:23

Haaaaaaaaaaaaaai!
Kleine prinses ligt op bed, dus ik heb even rust Very Happy Kom ik jullie weer even vervelen cheers

Hoe is het hier?
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 15 feb 2012 - 2:26

Reva schreef:
Bruce schreef:
Smikkell schreef:
Bruce schreef:

Dat klinkt goed toch Very Happy
Vind je? Ik ga eens wat proberen met jouw idee van "geïnspireerd op" in mijn zin!

Waarom ga je niet wegen? En hoezo niet aan de afspraken hoeven te houden? Afvallen doe je voor jezelf toch? (Al snap ik de gedacht wel...)

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry wo 15 feb 2012 - 2:26

Heey meiden, kom net terug van de kapper, ik herken mijn eigen kind gewoon niet meer Wink
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast wo 15 feb 2012 - 2:34

issie zo gekortwiekt?

Hey sjaan smile

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje wo 15 feb 2012 - 2:35

VeryCherry schreef:Heey meiden, kom net terug van de kapper, ik herken mijn eigen kind gewoon niet meer Wink
Naambordje om z'n nek hangen Wink

Hoi Lily!
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 15 feb 2012 - 2:40

Sjaantje schreef:
VeryCherry schreef:Heey meiden, kom net terug van de kapper, ik herken mijn eigen kind gewoon niet meer Wink
Naambordje om z'n nek hangen Wink

Hoi Lily!

Whahaha, idioot Laughing

Bruce, ik ben gewoon dwars laughcry Geen zin om morgen tegenover hem te staan. Afvallen doeje voor jezelf inderdaad, maar dan weeg ik gewoon zelf.

-------

https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=22020

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 40 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen