DagCafé
+18
Burn
Merai
Sjaantje
GreenGrass
Caroow
Lejow
Jade
Stuiterbal
Suus
Rush
Pompoen
VeryCherry
Lotus
Snoes
Ibbeltje
Toet
Alex
Erin
22 plaatsers
Pagina 40 van 40
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: DagCafé
Hahahaha. Ik krijg ook al een sieraad, maar er moet nog iets bij zegtie steeds.Bruce schreef:Reva schreef:Smikkell schreef:Nee, iets met een stekker.Lily schreef:als dat iets is wat je graag wilt dan vind ik het niet raar. Moet een vrouw dan perse sieraden of bloemen vragen
Of vispaté.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Vooral omdat ze het hebben over een nieuwe betekenis geven aan het woord schoonheid. Echte schoonheid is van binnen is al zo oud als de weg naar Rome *denkt verder*Bruce schreef:Whaha ik denk niet dat de klant daarmee akkoord is.Smikkell schreef:Schoonheid zit van binnen. Punt.Bruce schreef:Oh en wie bedenkt er een geniale vertaling naar het Nederlands van de volgende zin?
we believe in redefining beauty under the overarching theme that everyone is beautiful, and to be a super model all you really need to be is a super person.Niet mee eens trouwens
Gast- Gast
Geef jij eens 'gewoon' een vertaling van deze zin dan...Reva schreef:Maar waarom niet gewoon vertalen dan Bruce?
Gast- Gast
Het probleem is dat een relatief letterlijke vertaling gewoon zwaar belabberd klinkt in het Nederlands en het is voor een merk dat zich juist wil profileren door zijn inspirerende productteksten.
Gast- Gast
Als uitgangspunt nemen ze dat iedereen mooi is. En dat een model eigenlijk pas echt mooi is als ze ook een mooi persoonlijkheid heeft. Schoonheid gaat niet allleen om de buitenkant. Een model is eigenlijk ook pas echt mooi, als ze ook van binnen mooi is.Bruce schreef:Geef jij eens 'gewoon' een vertaling van deze zin dan...Reva schreef:Maar waarom niet gewoon vertalen dan Bruce?
Of.. dat om eebn supermodel te zijn een mooi innerlijk al genoeg is en uiterlijk daar niet toe doet.
Gast- Gast
Hmm ja ik snap waar je heen wilt. Ben dankzij jouw input nu gekomen tot:Smikkell schreef:Als uitgangspunt nemen ze dat iedereen mooi is. En dat een model eigenlijk pas echt mooi is als ze ook een mooi persoonlijkheid heeft. Schoonheid gaat niet allleen om de buitenkant. Een model is eigenlijk ook pas echt mooi, als ze ook van binnen mooi is.Bruce schreef:Geef jij eens 'gewoon' een vertaling van deze zin dan...Reva schreef:Maar waarom niet gewoon vertalen dan Bruce?
Of.. dat om eebn supermodel te zijn een mooi innerlijk al genoeg is en uiterlijk daar niet toe doet.
iedereen is mooi. wij geloven in een nieuwe betekenis van het woord schoonheid: aan de basis van ware schoonheid ligt een stralende persoonlijkheid.
Gast- Gast
Gezien de heersende gedachte dat iedereen mooi is, geloven wij in het opnieuw definieren van schoonheid?Bruce schreef:Whaha ik denk niet dat de klant daarmee akkoord is.Smikkell schreef:Schoonheid zit van binnen. Punt.Bruce schreef:Oh en wie bedenkt er een geniale vertaling naar het Nederlands van de volgende zin?
we believe in redefining beauty under the overarching theme that everyone is beautiful, and to be a super model all you really need to be is a super person.Niet mee eens trouwens
Wij geloven in het opnieuw definieren van schoonheid, geïnspireerd/gebaseerd op het hedendaags dominant/aanwezig ideaal/onderwerp dat iedereen mooi is?
Gast- Gast
Bruce schreef:Hmm ja ik snap waar je heen wilt. Ben dankzij jouw input nu gekomen tot:Smikkell schreef:Als uitgangspunt nemen ze dat iedereen mooi is. En dat een model eigenlijk pas echt mooi is als ze ook een mooi persoonlijkheid heeft. Schoonheid gaat niet allleen om de buitenkant. Een model is eigenlijk ook pas echt mooi, als ze ook van binnen mooi is.Bruce schreef:Geef jij eens 'gewoon' een vertaling van deze zin dan...Reva schreef:Maar waarom niet gewoon vertalen dan Bruce?
iedereen is mooi. wij geloven in een nieuwe betekenis van het woord schoonheid: aan de basis van ware schoonheid ligt een stralende persoonlijkheid.
Dat klinkt goed toch
Gast- Gast
Ik heb lekker de weegafspraak -ja alweer- afgezegd van morgen Hoef me nu toch niet meer aan die afspraken te houden
Gast- Gast
Haaaaaaaaaaaaaai!
Kleine prinses ligt op bed, dus ik heb even rust Kom ik jullie weer even vervelen
Hoe is het hier?
Kleine prinses ligt op bed, dus ik heb even rust Kom ik jullie weer even vervelen
Hoe is het hier?
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Vind je? Ik ga eens wat proberen met jouw idee van "geïnspireerd op" in mijn zin!Reva schreef:Bruce schreef:Hmm ja ik snap waar je heen wilt. Ben dankzij jouw input nu gekomen tot:Smikkell schreef:Als uitgangspunt nemen ze dat iedereen mooi is. En dat een model eigenlijk pas echt mooi is als ze ook een mooi persoonlijkheid heeft. Schoonheid gaat niet allleen om de buitenkant. Een model is eigenlijk ook pas echt mooi, als ze ook van binnen mooi is.Bruce schreef:Geef jij eens 'gewoon' een vertaling van deze zin dan...Reva schreef:Maar waarom niet gewoon vertalen dan Bruce?
Dat klinkt goed toch
Waarom ga je niet wegen? En hoezo niet aan de afspraken hoeven te houden? Afvallen doe je voor jezelf toch?
Gast- Gast
Heey meiden, kom net terug van de kapper, ik herken mijn eigen kind gewoon niet meer
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Naambordje om z'n nek hangenVeryCherry schreef:Heey meiden, kom net terug van de kapper, ik herken mijn eigen kind gewoon niet meer
Hoi Lily!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Sjaantje schreef:Naambordje om z'n nek hangenVeryCherry schreef:Heey meiden, kom net terug van de kapper, ik herken mijn eigen kind gewoon niet meer
Hoi Lily!
Whahaha, idioot
Bruce, ik ben gewoon dwars Geen zin om morgen tegenover hem te staan. Afvallen doeje voor jezelf inderdaad, maar dan weeg ik gewoon zelf.
-------
https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=22020
Gast- Gast
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 40 van 40
Permissies van dit forum: