DagCafé
+18
Burn
Merai
Sjaantje
GreenGrass
Caroow
Lejow
Jade
Stuiterbal
Suus
Rush
Pompoen
VeryCherry
Lotus
Snoes
Ibbeltje
Toet
Alex
Erin
22 plaatsers
Pagina 36 van 40
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Re: DagCafé
Maar jij kan en gaat ook wel eens op de fiets.Rush schreef:Als ik met het openbaar vervoer ga dan ben ik 1 uur en 40 minuten kwijt op op m`n werk te komen. Met de auto 15 minuten.
Dus die keuze is vrij snel gemaakt.
Gast- Gast
Zelda schreef:Ibbeltje, je hebt een bericht op Facebook.
Zag het tnx!
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ja ik ben 3x op de fiets geweest ofzo. M`n fiets is inmiddels overleden en ik heb ook geen zin meer om al die klote koters van het fietspad te meppen als ze met 5 op een rij fietsen.Smikkell schreef:Maar jij kan en gaat ook wel eens op de fiets.Rush schreef:Als ik met het openbaar vervoer ga dan ben ik 1 uur en 40 minuten kwijt op op m`n werk te komen. Met de auto 15 minuten.
Dus die keuze is vrij snel gemaakt.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Bruce schreef:
Ik vind ook dat er veel te snel wordt geroepen dat een auto 'echt nodig' is. Overal het algemeen is openbaar vervoer heel goed te doen en anders fiets inderdaad. Ik moet ook nog een tussen België en Nederland heen en weer iedere dag, wat over het algemeen minder goed te doen is qua openbaar vervoer dan gewoon binnen Nederland reizen, en toch is het goed te doen.
Echt nodig is het misschien niet maar het is wel ontzettend makkelijk. Ik zou niet weten hoe ik anders straks boodschappen zou moeten die als de baby er is. Bovendien als je dagelijks hele reizen moet maken kan ik me voorstellen dat een auto wel goedkoper is dan het OV.
Gast- Gast
Mijn ouders hadden vroeger 4 kinderen en geen auto. En boodschappen hadden we ook in huis
Rush- Lady Post-a-lot
Als je in een grote stad woont dan heb je niet echt een auto nodig nee. Ik doe ook alles op de fiets, behalve als mijn vriend thuis is, dan gaan we met de auto.
In het geval van Ibbeltje echter snap ik helemaal waarom ze die auto echt nodig heeft.
In het geval van Ibbeltje echter snap ik helemaal waarom ze die auto echt nodig heeft.
Gast- Gast
Tnx Zelda
Ik ben er vandoor, de auto halen Fijne dag !
Ik ben er vandoor, de auto halen Fijne dag !
Zelda schreef:Ibbeltje, je hebt een bericht op Facebook.
Charlie, je hebt een pm.
Smikkell, je hebt WA.
Gast- Gast
Reva schreef:Zelda schreef:Ibbeltje, je hebt een bericht op Facebook.
Charlie, je hebt een pm.
Smikkell, je hebt WA.
LOL
Maar er zijn genoeg mensen die het ook doen zonder auto. Boodschappen, kinderen etc.Lily schreef:Bruce schreef:
Ik vind ook dat er veel te snel wordt geroepen dat een auto 'echt nodig' is. Overal het algemeen is openbaar vervoer heel goed te doen en anders fiets inderdaad. Ik moet ook nog een tussen België en Nederland heen en weer iedere dag, wat over het algemeen minder goed te doen is qua openbaar vervoer dan gewoon binnen Nederland reizen, en toch is het goed te doen.
Echt nodig is het misschien niet maar het is wel ontzettend makkelijk. Ik zou niet weten hoe ik anders straks boodschappen zou moeten die als de baby er is. Bovendien als je dagelijks hele reizen moet maken kan ik me voorstellen dat een auto wel goedkoper is dan het OV.
Als je echt het geld niet hebt, dan kun je wel zonder. Ik was de eerste keer echt verbaasd toen ik hoorde dat Ibbel een auto had. Terwijl ze hier meerdere topics had, PM's stuurde over het krijgen van kleding en anderen voor haar een horloge kochten omdat ze het geld niet had.
In mijn beleving is een auto een van de eerste dingen waar je op bezuinigt. Een auto maakt het makkelijker, maar is zeker niet in álle gevallen noodzakelijk. Vandaar mijn vragen.
Gast- Gast
Reva schreef:Zelda schreef:Ibbeltje, je hebt een bericht op Facebook.
Charlie, je hebt een pm.
Smikkell, je hebt WA.
Gast- Gast
+1Rush schreef:Mijn ouders hadden vroeger 4 kinderen en geen auto. En boodschappen hadden we ook in huis
Gast- Gast
En wat krijgt Bruce?Reva schreef:Zelda schreef:Ibbeltje, je hebt een bericht op Facebook.
Charlie, je hebt een pm.
Smikkell, je hebt WA.
Gast- Gast
Wij hadden thuis vijf kinderen, ouder enkelvoud en nooit een auto gehad. Wel boodschappen en ik moest een tyfuseind fietsen naar zwemles omdat het daar goedkoper was.Bruce schreef:+1Rush schreef:Mijn ouders hadden vroeger 4 kinderen en geen auto. En boodschappen hadden we ook in huis
Gast- Gast
Bruce schreef:En wat krijgt Bruce?Reva schreef:Zelda schreef:Ibbeltje, je hebt een bericht op Facebook.
Charlie, je hebt een pm.
Smikkell, je hebt WA.
Euh.. De groeten?
Ik kan een paars autodropje voor je ophoesten? Slik net de laatste door.
Gast- Gast
Ik snap wel dat ibbel een auto heeft, het is voor haar anders geen doen met werk e.d. En ja oke ze heeft het niet breed maar ze heeft hier nooit om gratis kleding gevraagd. Ze heeft inderdaad een topic geopend maar wat is daar mis mee. En zijn hier meerdere topics geopend met mensen die bepaalde kleding hier goedkoper hoopte te scoren.
Gast- Gast
Hierna begin je aan de kleurloze?Reva schreef:Bruce schreef:En wat krijgt Bruce?Reva schreef:Zelda schreef:Ibbeltje, je hebt een bericht op Facebook.
Charlie, je hebt een pm.
Smikkell, je hebt WA.
Euh.. De groeten?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Hierna begin je aan de kleurloze?Reva schreef:Bruce schreef:En wat krijgt Bruce?Reva schreef:Zelda schreef:Ibbeltje, je hebt een bericht op Facebook.
Charlie, je hebt een pm.
Smikkell, je hebt WA.
Euh.. De groeten?
Bak is leeg.
Gast- Gast
Haha. Ik mocht ook nooit op een dure sport.Smikkell schreef:Wij hadden thuis vijf kinderen, ouder enkelvoud en nooit een auto gehad. Wel boodschappen en ik moest een tyfuseind fietsen naar zwemles omdat het daar goedkoper was.Bruce schreef:+1Rush schreef:Mijn ouders hadden vroeger 4 kinderen en geen auto. En boodschappen hadden we ook in huis
Heel vroeger hadden m`n ouders wel een auto en toen een oom van m`n vader overleed kregen ze weer een auto, maar toen was ik al 11 ofzo. Mijn moeder deed alles lopend met ons en op de fiets als wij op school/kinderdagverblijf waren.
Rush- Lady Post-a-lot
Nee dank je, dan doe ik 't wel met m'n yoghurt gums die ik hier heb liggen!Reva schreef:Bruce schreef:En wat krijgt Bruce?Reva schreef:Zelda schreef:Ibbeltje, je hebt een bericht op Facebook.
Charlie, je hebt een pm.
Smikkell, je hebt WA.
Euh.. De groeten?
P.s. Groetjes terug!
Gast- Gast
Reva schreef:Smikkell schreef:Hierna begin je aan de kleurloze?Reva schreef:Bruce schreef:En wat krijgt Bruce?Reva schreef:Zelda schreef:Ibbeltje, je hebt een bericht op Facebook.
Charlie, je hebt een pm.
Smikkell, je hebt WA.
Euh.. De groeten?
Bak is leeg.
Je blijft wel mooi on-topic , met je autodrop.
Gast- Gast
Voor mij is het meeste ook dichterbij met de auto dan de fiets. Simpelweg omdat wij zo goed als naast de snelweg wonen.
Met de fiets is het meeste verder weg dan met de auto. Dus waarom zou dat bij Ibbeltje niet zo kunnen zijn?
Niet voor alles is een binnendoor-route.
Met de fiets is het meeste verder weg dan met de auto. Dus waarom zou dat bij Ibbeltje niet zo kunnen zijn?
Niet voor alles is een binnendoor-route.
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11
Maargoed. Ik wil niet eens zonder auto, helemaal niet nu ik niet meer in een fatsoenlijk dorp woon, maar in een gat met 4 huizen en een kerk.
*niet eens een kerk*.
*niet eens een kerk*.
Rush- Lady Post-a-lot
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 36 van 40
Permissies van dit forum: