DagCafé
+18
Burn
Merai
Sjaantje
GreenGrass
Caroow
Lejow
Jade
Stuiterbal
Suus
Rush
Pompoen
VeryCherry
Lotus
Snoes
Ibbeltje
Toet
Alex
Erin
22 plaatsers
Pagina 29 van 40
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Re: DagCafé
Reva schreef:Erin schreef:Reva schreef:Hee Erin!
Ik ben zo bij dat de sneeuw eindelijk weg is :-)
Zo plus 1! Ik kan weer normaal buiten lopen!!
Klopt! Ik was in mijn meest strakke broek en hoogste pumps naar de Hema en postkantoor, gewoon omdat het kan
Held!!!!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Je bent zelf een heldErin schreef:Reva schreef:Erin schreef:Reva schreef:Hee Erin!
Klopt! Ik was in mijn meest strakke broek en hoogste pumps naar de Hema en postkantoor, gewoon omdat het kan
Held!!!!
Ah, die strakke broek
Gast- Gast
Smikkie, vond je berichtjes zo grappig! Sorry dat ik niet echt antwoordde. Mijn batterij gaat sinds een paar dagen zo snel leeg ineens, echt niet normaal . Ik was net bij -je weet wel wie- hahahahaha! Natuurlijk moest ik weer eens op kantoor komen . Hoe was het vandaag?
Gast- Gast
Het was vandaag heel de dag Zusje voor en Zusje na. En de naam van je weet wel wie kwam ook regelmatig voorbij. Ik ken ze, dit gaat jaren duren .Zusje schreef:Smikkie, vond je berichtjes zo grappig! Sorry dat ik niet echt antwoordde. Mijn batterij gaat sinds een paar dagen zo snel leeg ineens, echt niet normaal . Ik was net bij -je weet wel wie- hahahahaha! Natuurlijk moest ik weer eens op kantoor komen . Hoe was het vandaag?
Ze hebben me verteld van de kaarten en het valsspelen en ze wilde weten wat je weet wel wie van de koekjes vond.
Heb een gezellige dag gehad vandaag. Mooie valentijnslinger gemaakt en heul veel hartjes geknipt
Ben alleen niet helemaal lekker. Was maandag ook al zo en ik heb wel wat vage vermoedens. Baal daar een beetje van.
Voel jij je alweer wat beter? Zag dat je had gebeld.
Gast- Gast
Ja, was op kantoor en kon dus ff mijn telefoon aan de batterij leggen. Belde gewoon voor een praatje. Gaat idd wel weer gelukkig. Wat heb je dan? En ja, dat valsspelen, ze waren zoooo schattig haha! Hij vond de koekjes lief maar ik heb ze niet meer kunnen geven helaas. Het was nogal een feestbende. We bleven met een klein clubje over en zijn bij een of ander personeelsfeest van Staples terecht gekomen. Werken ook alleen maar mega dikke vrouwen zeg . Maar ze hadden wel een leuk feestje haha! Toen we eindelijk weggingen heb ik niet meer aan de koekjes gedacht, sorry... Heb wel de foto nog kunnen sturen! Collega wil een etentje met partners doen dus ik zei tegen hem dat ik jou dan wel mee zou nemen hahaha, hij kreeg bijna een hartverzakking. Zit lekker de kat op het spek te binden maar puntje bij paaltje kreeg ik hem toch nerveus hahahaha, was best schattig .
Gast- Gast
Hilarisch..!!
Ik ben te druk. Ik herken het van vorig jaar. Maar ik weiger ergens in te leveren want zoveel doe ik nou ook weer niet. Ben zo blij dat ik juist weer steeds meer aan het oppakken ben.
Morgen uitslapen en even de stad in voor een cadeau en carnaval. En misschien kom ik nu wel schoenen tegen.
Ik ben te druk. Ik herken het van vorig jaar. Maar ik weiger ergens in te leveren want zoveel doe ik nou ook weer niet. Ben zo blij dat ik juist weer steeds meer aan het oppakken ben.
Morgen uitslapen en even de stad in voor een cadeau en carnaval. En misschien kom ik nu wel schoenen tegen.
Gast- Gast
Smik, fijn om te horen dat je dag vandaag wel gezellig was. Ben je ziek of wat is er mis?
Verder: Hallo allemaal
Gast- Gast
Maar moet je echt inleveren of kun je wellicht wat spreiden? Ik neem aan dat je niet weer hetzelfde wilt als vorig jaar... Ik ga maar eens met mijn kaarten spelen en nog wat formuliertjes invullen en dan lekker naar bed. Ik heb zin om lekker lang te slapen .
Oh en HOI JUNE!
Oh en HOI JUNE!
Gast- Gast
Zie mijn post.June schreef:Smik, fijn om te horen dat je dag vandaag wel gezellig was. Ben je ziek of wat is er mis?
Vandaag was zeker gezellig, net als gister. Maar je weet wat er verder speelde gister en dat was ook vandaag weer zo. Kan het nog zo gezellig zijn, ik merk dat het niet goed gaat. Wil het alleen verder niet hier bespreken.
Ik spreid juist al heel veel. Wil zeker niet terug naar toen, maar wil meer dan thuiszitten.
Gast- Gast
June, mijn excuus trouwens dat ik niet meer ben ingegaan op je hulp. Was vandaag ook niet zo handig en ik weet dat het me alleen maar meer stress geeft. Ik ga toch bij alles roepen dat het zo niet zit en het niet werkt.
Zusje, zaterdag pas weer uitslapen voor jou zeker? Al ben je dan vast ook weer vroeg wakker
Zusje, zaterdag pas weer uitslapen voor jou zeker? Al ben je dan vast ook weer vroeg wakker
Gast- Gast
Ik was vandaag in de supermarkt en stond bij de kassa mijn boodschappen te betalen. (was aan het inpakken).
Kassa achter mij, hoorde ik iets over een bon en had het idee dat er een ontevreden klant stond.
Hoor ik; "Ik ben de directeur van deze zaak".
"oh oh.. Nou ik zal mij dan even voorstellen", kassajongen noemt zijn naam.
Hahahaha die gozer kreeg een standje dus en hij ging er tegenin en kwam toen erachter dat hij met de directeur te maken had.
Ik keek nog achterom en zag die gozer een beetje lachen en rood worden en draaide zich om naar zijn collega (achter de kassa) Toen kwam er een medewerkster en zei tegen hem; "jaha! had je mooi de directeur aan de kassa he", dat wist je zeker niet.
Kassa achter mij, hoorde ik iets over een bon en had het idee dat er een ontevreden klant stond.
Hahahaha die gozer kreeg een standje dus en hij ging er tegenin en kwam toen erachter dat hij met de directeur te maken had.
Ik keek nog achterom en zag die gozer een beetje lachen en rood worden en draaide zich om naar zijn collega (achter de kassa) Toen kwam er een medewerkster en zei tegen hem; "jaha! had je mooi de directeur aan de kassa he", dat wist je zeker niet.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Ik vind het niet zo gek dat je de directeur niet herkent hoor. En was hij ook echt onbeleeft? Ik vind namelijk niet dat je de directeur anders hoeft te behandelen dan andere klanten.ExpressoB schreef:Ik was vandaag in de supermarkt en stond bij de kassa mijn boodschappen te betalen. (was aan het inpakken).
Gast- Gast
De directeur maakte een opmerking over de bon, wat het precies was weet ik niet maar waarop de jongen reageerde. Niet onbeleefd maar bijdehand, waarop de directeur reageerde en de jongen zei; "dat weet ik wel hoor!"
Wou nog iets zeggen en de directeur zei; "Weet je wel wie ik ben?" "Ik ben de directeur van deze zaak".
Waarop de jongen zich direct ging voorstellen haha.
Wou nog iets zeggen en de directeur zei; "Weet je wel wie ik ben?" "Ik ben de directeur van deze zaak".
Waarop de jongen zich direct ging voorstellen haha.
Hey meiden.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Hey VC; wat zei de dokter laatst tegen je?
Had twee dagen amper oorpijn, toch gegaan, maar hij kon niks bijzonders zien. Trommelvlies was alleen een beetje rood. Als ik nu weer zo'n pijn krijg moet ik direct komen.
oke, lastig.. wel doen dan he;) niks ervoor gekregen?
Nope, het was alleen een beetje rood, dus hij kon me er niks voor geven.
Smikkell schreef:Je bent zelf een heldErin schreef:Reva schreef:Erin schreef:Reva schreef:Hee Erin!
Held!!!!
Ah, die strakke broek
Erin- Ratel
Zaterdag krijg ik een kado van mijn beste vriendin. Heel mss wordt het verschoven voor iets belangrijks maar het kan dus ook doorgaan. Ik heb geen idee waar en hoe laat ik moet zijn, het is een verrassing... Al heb ik stiekem wel een idee, die onthoudt echt alles wat ik roep . Maar idd, van het weekend weer uitslapen. Vandaag van 8 tot 7 aan het werk geweest. Viel me nog mee overigens, ging lekker, ook omdat ik tussendoor op kantoor was. Morgen enzo gewoon normale dagen hoor... Komt goed!
Gast- Gast
Ik was vanmiddag met N. onderweg naar de kringloop, komt er zo'n griezel-alcoholist op me af. Zegt ie ineens; "je ziet er goed uit moppie, nog vrijgezel?"
Oh bah! Waar halen ze het lef vandaan?
Erin- Ratel
Het was ook echt zo vieze vent, bah bah. Heb er maar niet zo veel op terug gezegd.
Maar ik ga slapen, heb het idee dat ik ieder moment om kan vallen om vervolgens de eerste 100 uur niet meer wakker te worden.
Maar ik ga slapen, heb het idee dat ik ieder moment om kan vallen om vervolgens de eerste 100 uur niet meer wakker te worden.
Slaap lekker VC!
Erin- Ratel
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Pagina 29 van 40