DagCafé
+18
Burn
Merai
Sjaantje
GreenGrass
Caroow
Lejow
Jade
Stuiterbal
Suus
Rush
Pompoen
VeryCherry
Lotus
Snoes
Ibbeltje
Toet
Alex
Erin
22 plaatsers
Pagina 34 van 40
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Re: DagCafé
inderdaad, zo was mijn zusje ook op die leeftijd. Hoewel volgens mij had ze thuis ook een grote mond maar m`n ouders vonden dat maar oke, want ze deden er niks aan.
Gast- Gast
Mijn nichtje van 13 doet dat ook. Echt debiel!VeryCherry schreef:Nja, ze scheld als een malle en thuis het brave meisje uithangen en zo...
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Reva schreef:Lexieee al maagbeschermers in huis?
Nog niet. Suffe assistente had mn recept niet (goed) doorgestuurd naar de apotheek. Straks kan ik ze halen. Hoest met jou?
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
M`n neefje werkt bij de snackbar waar de ex van m`n vriend ook werkt. Nu had ze m`n neefje (die bevriend is met het broertje van m`n vriend) gevraagd op het werk hoe het bij ons ging enzo. Ik vind het echt stom, wat boeit haar dat nou? .
Rush- Lady Post-a-lot
Nou, ik weet niet of het echt de leeftijd is. Thuis heel schijnheilig zeggen dat met kanker schelden echt niet kan en het ondertussen zelf wel doen
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik weet het niet. Ik merk aan haar dat ze dingen op Twitter zet die ik nooit van haar verwacht had.VeryCherry schreef:Nou, ik weet niet of het echt de leeftijd is. Thuis heel schijnheilig zeggen dat met kanker schelden echt niet kan en het ondertussen zelf wel doen
Rush- Lady Post-a-lot
Geen idee, ik kan haar zo volgen, mijn ouders zijn er te stom voor.
Alex schreef:Reva schreef:Lexieee al maagbeschermers in huis?
Nog niet. Suffe assistente had mn recept niet (goed) doorgestuurd naar de apotheek. Straks kan ik ze halen. Hoest met jou?
Wat slordig zeg
Ik lig klaar op de bank voor gtst herhaling. Oeh, begint!
Gast- Gast
Reva schreef:Alex schreef:Reva schreef:Lexieee al maagbeschermers in huis?
Wat slordig zeg
Ik lig klaar op de bank voor gtst herhaling. Oeh, begint!
Ja, slordig he. Stom mens, zeker nooit gruwelijke keelpijn gehad
Have fun met GTST! Ik ben ook weer bijna bij
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
jaa de ochtend zit er al bijna op
Oh ik ben benieuwd hoe mijn oude auto rijd nog...die moet ik rijden naar de garage waar de nieuwe auto staat
Oh ik ben benieuwd hoe mijn oude auto rijd nog...die moet ik rijden naar de garage waar de nieuwe auto staat
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Oh, ik wil zooo graag een mutsje haken voor mijn neefje die volgende maand 1 wordt. Alleen laat mijn tante me nooit weten wanneer er een verjaardag gevierd wordt. Of ze geeft het door aan mijn ouders, nooit rechtstreeks naar mij. Heb ik het hier wel eerder over gehad.
Dus nu heb ik voor mezelf bedacht dat als ze het aan mij laat weten, ik wel kom en een mutsje met berenoren haak. En als ze niets laat weten en daarna beledigt is dat ik niet geweest ben, ik een kaart stuur op de dag zelf.
Dus nu heb ik voor mezelf bedacht dat als ze het aan mij laat weten, ik wel kom en een mutsje met berenoren haak. En als ze niets laat weten en daarna beledigt is dat ik niet geweest ben, ik een kaart stuur op de dag zelf.
Nee Geldrop (tegen heeze aan eigenlijk ongeveer) naar Leende.
Ik zou zoiets hebben als ze graag willen dat ik kom, laten ze dat wel persoonlijk weten. Anders stuur je `m op met een kaartje erbij. Heb je toch iets van je laten horen.
Gast- Gast
Ik vind auto's zo belachelijk duur in aanschaf, onderhoud, belastingen, benzine etc.
Gast- Gast
Benzine is nu wel duur idd. Voor de rest valt het wel mee, vind ik persoonlijk.Smikkell schreef:Ik vind auto's zo belachelijk duur in aanschaf, onderhoud, belastingen, benzine etc.
Edit; het is maar net waar je voor kiest.
Laatst aangepast door Rush op di 14 feb 2012 - 23:59; in totaal 1 keer bewerkt
Rush- Lady Post-a-lot
Ben ik weer even.
Mijn god ik ben dood en dood moe. Als zoon lief dadelijk in bed ligt, ga ik ook plat. Ik heb prikkers nodig om mijn ogen open te houden
Mijn god ik ben dood en dood moe. Als zoon lief dadelijk in bed ligt, ga ik ook plat. Ik heb prikkers nodig om mijn ogen open te houden
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Ja das waar, maar ik vind het teveel werk om het 'zomaar' te doen, eigenlijk is het sowieso zinloos om te maken. Alleen al vanwege de reactie, maar goed. Ik vind het gewoon leuk om te haken.
Smikkell schreef:Ik vind auto's zo belachelijk duur in aanschaf, onderhoud, belastingen, benzine etc.
Mee eens over het algemeen. Helaas heb ik er echt een nodig anders had ik geen andere aangeschaft.
waarom zet je de dingen dan niet gewoon op Marktplaats? Dan krijg je er toch iets voor terug, er zullen vast wel geinteresseerden zijn.
Stella rust dadelijk maar lekker uit.
Smikkel, het hangt ook erg van de auto af. Ik vind de kosten van mijn auto tot nu toe nog meevallen, ja afgelopen jaar heb ik wat kosten gehad aan onderhoud maar dat krijg je naar een tijdje toch.
Stella rust dadelijk maar lekker uit.
Smikkel, het hangt ook erg van de auto af. Ik vind de kosten van mijn auto tot nu toe nog meevallen, ja afgelopen jaar heb ik wat kosten gehad aan onderhoud maar dat krijg je naar een tijdje toch.
Gast- Gast
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Pagina 34 van 40
Permissies van dit forum: