DagCafé
+18
Burn
Merai
Sjaantje
GreenGrass
Caroow
Lejow
Jade
Stuiterbal
Suus
Rush
Pompoen
VeryCherry
Lotus
Snoes
Ibbeltje
Toet
Alex
Erin
22 plaatsers
Pagina 16 van 40
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Re: DagCafé
En dan wachten jullie tot morgen?Reva schreef:VeryCherry schreef:De buis naar zijn cv is geknapt en alles ruikt naar gas en aangezien bij ons ook een enorme ijspegel aan het huis hangt is hij bang dat bij ons hetzelfde gebeurd.
Dat klinkt niet goed! Heb je geen spoednummer?
Gast- Gast
Ik weet niet welk cv-bedrijf we hebben. Heb de verwarming uitgezet en morgen bel ik om 9 uur. Oh ja, de ramen staan ook allemaal open, en het wordt al koud hier. Bah.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Woningbouw bellen? Google? Op je afschriften kijken etc.?VeryCherry schreef:Ik weet niet welk cv-bedrijf we hebben. Heb de verwarming uitgezet en morgen bel ik om 9 uur. Oh ja, de ramen staan ook allemaal open, en het wordt al koud hier. Bah.
Gast- Gast
Voor dat soort dingen mag je toch ook de brandweer bellen? Als je gaslucht ruikt...
Gast- Gast
Oh ja, das wel een goeie. Ga meteen even bellen. Wish me luck, want ik ben een debiel in die dingen.
Ista, gaat die niet over de verwarming? Maar voor het meeste moet de woningbouw je doorverwijzen. Jij belt hun en zij doen de rest. En anders de brandweer
Gast- Gast
Bij ons is er trouwens (nog) niks aan de hand. Bij de buurman twee huizen boven ons wel.
Maar kan je buurman niet zelf bellen?
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Zijn Nederlands is niet al te best
Gaat dat niet via woningbouw dan? Die hebben wel spoednummer hoor. En als het niet via woningbouw gaat zou ik sowieso nu dat bedrijf bellen. Een gaslek is geen grapje
Gast- Gast
Niets mis met je buren helpen, zeker niet wanneer het ook in eigen belang is. VC staat misschien het zelfde te gebeuren en voorkomen is beter dan... precies. Ik hoop toch niet dat mijn buren laks zijn met gas. Dan bel ik toch liever zelf. Gelukkig hebben we geen gas hierAlex schreef:Maar kan je buurman niet zelf bellen?
Gast- Gast
Ik zou gewoon het nummer van de plaatselijke brandweerkazerne opzoeken en die bellen voor informatie wat te doen.
Gast- Gast
De buizen lopen hier niet goed naar buiten, ze hangen zeg maar naar beneden en daardoor loopt al het water terug de buis is en aan de buitenkant is alles bevroren en daardoor neem de druk toe en dan kan de buis bij de aansluiting knappen.
Het huis hier achter was vorig jaar in twee seconden weg. Vader was even boodschappen doen en liet zijn kinderen voor de tv! Drie verdiepingen, twee huizen breed, helemaal weg!Reva schreef:Gaat dat niet via woningbouw dan? Die hebben wel spoednummer hoor. En als het niet via woningbouw gaat zou ik sowieso nu dat bedrijf bellen. Een gaslek is geen grapje
Gast- Gast
Financieel alleen goedkoper en veiliger via de woningbouw, of niet?Zusje schreef:Ik zou gewoon het nummer van de plaatselijke brandweerkazerne opzoeken en die bellen voor informatie wat te doen.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Niets mis met je buren helpen, zeker niet wanneer het ook in eigen belang is. VC staat misschien het zelfde te gebeuren en voorkomen is beter dan... precies. Ik hoop toch niet dat mijn buren laks zijn met gas. Dan bel ik toch liever zelf. Gelukkig hebben we geen gas hierAlex schreef:Maar kan je buurman niet zelf bellen?
Nee, tuurlijk is er niks mis met je buren helpen, maar als ik in mijn woning een gaslek heb loop ik niet eerst naar de buren om ze te waarschuwen. Dan bel ik zelf direct naar de brandweer/wiedanook.
Alex- Ratel
Smikkell schreef:Het huis hier achter was vorig jaar in twee seconden weg. Vader was even boodschappen doen en liet zijn kinderen voor de tv! Drie verdiepingen, twee huizen breed, helemaal weg!Reva schreef:Gaat dat niet via woningbouw dan? Die hebben wel spoednummer hoor. En als het niet via woningbouw gaat zou ik sowieso nu dat bedrijf bellen. Een gaslek is geen grapje
Inderdaad. VC echt vanavond nog bellen hoor, ook al is het voor niks.
Gast- Gast
Nou, ik heb gebeld en ze komen morgen kijken aangezien er hier nog geen spoed is. Gaskraan draai ik sowieso dicht als ik het niet gebruik.
Goed dat de gaskraan iig dicht is. Balen dat je geen verwarming hebt nu. Ik zou inderdaad even blijven luchten en iig een raampje openhouden.
Gast- Gast
Kaarsjes aandoen is niet echt een optie ... Arme VC
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Uhu, heb mijn paps ook maar even gebeld omdat ik het toch wel eng vind
Ik durf niet eens een sigaretje te roken nu
Erin schreef:Kaarsjes aandoen is niet echt een optie ...
VC, ik hoop dat het allemaal mee blijkt te vallen. Wel vervelend dat je zonder verwarming zit nu.
Alex- Ratel
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Pagina 16 van 40
Permissies van dit forum: